در پی انتشار مطالبی در مورد وضعیت مبهم آزادی برخی از محکومان و برداشت‌های غیر صحیح و غیر دقیق از سخنان رئیس سازمان زندان‌ها در این زمینه، مرکز رسانه قوه قضاییه توضیحاتی منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
تصویر کاخ لاکچری و دوبلکس در یکی از محله‌های تهران منتشر شده که می گویند متعلق به بابک زنجانی است.
مسعود ستایشی درباره پرونده بابک زنجانی گفت: محکوم به اتهام اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده و نامبرده از بدو تشکیل پرونده تاکنون در زندان است و اقدامات رد مال در حال پیگیری است و بدون وقفه انجام می‌شود و حتی یک روز هم به مرخصی نرفته است.
سخنگوی قوه قضائیه درباره حسن فریدون گفت: دی در سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس شد و ۱۵۵ میلیارد ریال و جریمه و انفصال از خدمت دارد، اما وی به بیماری مبتلا شده و در اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، باید گفت این واجب شرعی هم در حاکمیت و هم از سوی مردم باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سطح این استان ۷۶ هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.
«باید طوری رفتار کنیم که کیان اسلام و آبروی اسلام حفظ شود. مخصوصا در این زمانه که عده‌ای مدام بهانه تراشی می‌کنند و در صدد وارد کردن ایراد به اسلام هستند.»
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اینکه برخی نمایندگان می‌گویند، یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری (جاسوس انگیس) مرتبط بوده بازداشت شده است، گفت: تا این لحظه وزیری که در پرونده مورد بحث ارتباط داشته باشد نداریم؛ هیچ پرونده‌ای در این زمینه تشکیل نشده است.
ستایشی درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: حدود ۵۰۰ میلیون یورو از محل اموال داخل و خارجی اش به شرکت ملی نفت واگذار شده است. هم چنان متهم در اختیار ضابط و در زندان است.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با آیت‌الله شبیری زنجانی، برای وی آرزوی صحت و سلامتی کامل کرد.
حسن مرادی کارشناس مسائل انرژی گفت: «بخش خصوصی فاقد شرایط و زیرساخت‌های لازم برای صادرات نفت است، بنابراین اینکه آن‌ها به صورت نقدی بهای نفت را بپردازند و بعد آن را به مشتریان خارجی بفروشند، با توجه به شرایطی که بخش خصوصی با آن روبرو است، غیر ممکن به نظر می‌رسد و اگر دولت بخواهد با مشخصاتی که آن را به تصویب رساند اجرایی کند، عملاً نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت.»
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی عصر امروز (دوشنبه) از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان محل بستری حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی حضور یافت و از ایشان عیادت کرد.
در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱، دولت این اختیار را به برخی از افراد و دستگاه‌ها داد که نفت بفروشند، اما ایران باری این تجریه نا کام را به دوش کشیده است.حالا باید منتظر بابک زنجانی های دیگری باشیم؟
آیت‌الله شبیری زنجانی گفت: تکامل نظام آموزشی حوزه و ارتقای آن، سودمند است؛ امّا باید توجّه داشت که این صحیح نیست که به هر قیمتی، تحوّل در نظام آموزشی صورت پذیرد.
مجموعه‌ی رفتار‌ها و وقایعی که موجب این اتفاق ناگوار و تأسف برانگیز شده، هم غیرقانونی است، هم غیرعُقلائی است و هم نامشروع.
متهم به قتل ۲۰ ساله پس از آن که صحنه جنایت را در حضور قاضی دکتر صفری بازسازی کرد و جزئیات این ماجرا را شرح داد، در آخرین جلسه بازپرسی نیز گفت: راننده پراید را می‌شناختم. آن روز عصر دوستم حامد رانندگی پراید هاچ بک آبی رنگ را به عهده داشت و من هم در حالی روی صندلی جلو نشسته بودم که دو دوست دیگرم مجید و محمدرضا هم در صندلی عقب بودند. در این هنگام حامد به صورت دنده عقب حرکت کرد که از پارک بیرون بیاییم، ولی سپر خودرو به سپر پراید مرحوم (محمد – پ) برخورد کرد.
وکیل مدافع بابک زنجانی در ارتباط با اموال موکلش و استرداد و انتقال این اموال به داخل کشور گفت: این اتفاقات خوب با توجه به فراهم شدن بستر مناسب و براساس همکاری دولت سیزدهم و سازمان اطلاعات سپاه رقم خورده که این شرایط در دولت قبل فراهم نبود.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شورا‌های حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ تن رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ تن گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی در خصوص عفو اعدامی‌ها گفت: تلاش قوه قضائیه بر این اساس استوار است. با ظرفیت مردمی و همچنین شوراهای حل اختلاف، اقدامات خوبی انجام شده است. در سال ۱۴۰۰، ۶۷۹ نفر رضایت دادند و قصاص ساقط شده است. در چهار ماه اخیر هم ۲۴۵ نفر گذشت کردند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: کل رد مال بابک زنجانی ۱ میلیارد و ۹۶۶ میلیون یورو است و در مورد الباقی طلب وزارت نفت با همکاری ضابطین و نظارت دادسرای تهران اقدامات خوبی انجام شده است. سرنخ‌های بسیار خوبی از اموال وی به دست آمده است و اکنون هم بابک زنجانی در زندان است.
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأثیر مثبت مشوق‌های در نظر گرفته شده برای مشترکان بخش کشاورزی به منظور صرفه‌جویی برق، ابراز امیدواری کرد که این طرح با اطلاع‌رسانی مناسب مورد استقبال کشاورزان در استان‌های مختلف قرار گیرد.
کاهش نرخ بهره در ترکیه ادامه دارد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ