حسن رنگرز در مراسم آیین گلریزان احداث خانه کشتی در یکی از بخش‌های استان مازندران حضور پیدا کرد و رقمی میلیاردی برای این منظور جمع‌آوری شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر برق سوریه با اشاره به اشغالگری نظامیان آمریکایی در بخش بزرگی از مناطق شمال شرق این کشور تاکید کرد که همین مسأله باعث به وجود آمدن مشکلات عدیده ای در بخش تولید برق در سوریه شده است.
وزیر جهاد کشاورزی امشب در برنامه تلویزیونی صف اول به تشریح فعالیت‌های انجام شده وزارتخانه متبوعش می‌پردازد.
مدیرعامل سایپایدک از حضور فعال سایپایدک در طرح خدمات و امداد اربعین حسینی سال جاری خبر داد.
نمایندگان فدراسیون فوتبال کشورمان در مجمع مربوط به امور بانوان فیفا شرکت کردند.
بازنده‌های تنیس جهان در دو دهه اخیر معتقدند که تجربه حضور همزمان سه افسانه در این ورزش ویرانگر بوده‌ است.
با توجه به اینکه دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از 31 خرداد آغاز می‌شود، حسن رنگرز تنها برای دو روز عملکرد شاگردانش را در جام وهبی‌امره در ترکیه زیر نظر خواهد داشت.
حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان حضور یافت.
دور جدید تمرینات تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان از اول خرداد آغاز شده است و شاگردان حسن رنگرز خود را برای حضور در دو میدان بین‌المللی آماده می‌کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی تاکید کرد که قهرمانان اوزان دهگانه جام تختی بعد از محک خوردن کشتی خارجی‌شان در یک تورنمنت بین‌المللی، شانس حضور در بازی‌های آسیایی و ایندورگیم را دارند.
شاگردان حسن رنگرز بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، در سه میدان برون مرزی دیگر محک خواهند خورد.
هال سیتی بدون حضور مهاجم ایرانی خود دیدار مقابل کوئینز پارک رنجرز را آغاز می‌کند.
نخستین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای حضور در رویدادهای ۲۰۲۳ کشتی آسیا و جهان امروز به پایان رسید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با حضور در خبرگزاری ایسنا برای نخستین بار درباره حواشی و سوالات مربوط به دوران قهرمانی خود و خط خوردن ناگهانی از تیم ملی در رقابت های جهانی ۲۰۰۵ با وجود قهرمانی در رقابتهای انتخابی تیم ملی صحبت کرد. او همچنین در رابطه با جانشینی محمد بنا و برنامه هایش برای تیم ملی گفت.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی بر خلاف مربیان قبلی با توجه به رویدادهای مهم سال ۲۰۲۳ روند انتخاب ملی پوشان کشورمان را تشریح و مسیر رسیدن آنها به تیم ملی را مشخص کرد.
مسابقات قهرمان کشوری جوانان به‌عنوان اولین مرحله از چرخه انتخابی این رده سنی، در روزهای پایانی هفته جاری با حضور حسن رنگرز برگزار خواهد شد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت:هدف برگزاری لیگ تامین مالی کشتی‌گیران و مربیان کشتی است و می‌توان گفت یکی از دغدغه‌های کشتی گیران حل می شود.
حسن رنگرز در فاصله تعطیلی اردوهای تیم ملی فرنگی، برای آموزش مربیان و کشتی‌گیران کرمان فردا راهی این استان خواهد شد.
فرزاد ایمانعلی‌زاده با بیان اینکه هدف نخست کادر فنی از حضور در جام جهانی کشتی فرنگی میدان دادن به جوانان است، گفت: با این وجود برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.
چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی و قهرمانی جهان در سال 2023 اعلام شد.
تیم ملی کشتی فرنگی امید برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان بامداد امروز راهی کشور اسپانیا شد.
سرمربی تیم ملی فرنگی تأکید کرد که رقابت‌های جام‌جهانی با حضور پرقدرت تیم‌های مجارستان و آذربایجانِ میزبان برگزار خواهد شد.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بلافاصله بعد از حضور در رأس این تیم از نگاه ویژه به مدعیان جوان و باانگیزه و حضور آنها در جام جهانی خبر داد.
سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بلافاصله بعد از حضور در رأس این تیم از نگاه ویژه به مدعیان جوان و باانگیزه و حضور آنها در جام جهانی خبر داد.
حسن رنگرز سرمربی جدید تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با نظارت بر تمرینات اردوی فرنگی‌کاران امید برای حضور در رقابتهای جهانی، رسما کار خود را آغاز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ