آلتمن در بخش دیگری از سخنرانی خود گفت که OpenAI در نظر دارد در آینده بخش‌های بیشتری از مدل‌های این شرکت را متن‌باز کند. اگرچه او بازه زمانی دقیقی را برای این کار مشخص نکرد، اما مدعی شد که هدف آن‌ها کمک به بهبود ایمنی سیستم‌های هوش مصنوعی خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با ترکیبی متفاوت پا به میدان قهرمانی آسیا گذاشته است.
معاون دبیرکل حزب کمونیست چین یکی از نقاط مشترک ایران و چین را در حوزه گیاهان دارویی دانست و گفت:حوزه گیاهان دارویی یکی از محورهای تعاملات و همکاری های دوطرفه ایران و چین خواهد بود.
ته چین کوکو سبزی یکی از ته چین‌های بسیار خوشمزه و ساده و مجلسی است.
یکی دو رسانه چینی از ایجاد دردسر برای مسی توسط پلیس فرودگاه خبر داده‌اند.
چلو گوشت، یکی از قدیمی‌ترین غذا‌های اعیانی مناطق مرکزی ایران است. غذایی چرب و پرکالری و البته همچنان گران که گرمساری‌ها به آن ته چین هم می‌گویند.
زنی در یکی از خیابان‌های چین ته‌دیگ می‌فروشد.
یکی از اصلی‌‌‌ترین عوامل داخلی که موجب کاهش سرمایه‌گذاری خارجی در ایران شده است، نظام بوروکراسی است. مقررات و رویه‌‌‌های پیچیده برای سرمایه‌گذاری خارجی بسیاری از سرمایه‌گذاران را از پیگیری فرصت‌‌‌ها در کشور منصرف می‌کند.
در یکی از اسناد به‌تازگی‌افشاشده وزارت دفاع آمریکا تأکید شده که ارتش چین اخیراً موشک مافوق صوتی را آزمایش کرده که توانایی عبور از سامانه‌های دفاعی آمریکا را دارد.
صبح روز گذشته بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران یکی از دوستان ایرانی تاجر جوان را که او هم ساکن کشور چین است، به عنوان مطلع برای تحقیق در مورد مرگ این جوان احضار کرد. مطلع نزد بازپرس جنایی گفت:تاجر جوان را از مدتی قبل می‌شناختم و با هم دوست بودیم. ارتباط کاری نداشتیم و به عنوان یک هموطن در کشور غریب با او رفاقت داشتم. شب حادثه نزد او نبودم، اما از دیگر دوستانمان شنیدم که آن شب مشروبات الکلی مصرف کردند و حال او بد شد. دوستانش می‌گفتند کمی بالا آورد و بعد دیگر نفس نکشید.
مرحله نخست رقابت‌های گرند اسلم به عنوان یکی از مسیرهای کسب سهمیه المپیک پاریس به مدت ۲ روز به میزبانی چین در شهر ووشی برگزار شد که تیم ملی کشورمان موفق به کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شد.
به گفته یکی از مقامات چین، این کشور تصمیم دارد با اظهارنظرهای منفی که در فضای آنلاین منتشر می شود و تاثیر منفی بر کسب وکارها دارد و به خسارت اقتصادی برای شرکت ها منجر می شود، مقابله کند.
اخیرا در سفر شمخانی به چین و مذاکره با همتای عربستانی‌اش توافق تهران و ریاض رقم خورد و دو کشور پس از ۷ سال مجددا روابط خود را از سرگرفتند.
رئیس سازمان توسعه تجارت با اشاره به اینکه یکی از موضوعات این توافق‌ها، ارتقای کیفیت موتور و تجهیزات خودرو با همکاری مشترک برند‌های بزرگ و بروز چینی است، گفت: در خصوص تولید مشترک خودرو با شرکت‌های چینی قرار بر آن شد تا دو ماه آینده شرکت‌های خودروساز داخلی و چینی برنامه‌ریزی جامع و مشخصی را انجام دهند و فرایند همکاری تولید مشترک خودرو در ایران را طراحی نمایند؛ بنابراین در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم محصولات باکیفیت و دارای فناوری بالا را در کشور مورداستفاده قرار دهیم.
کشور‌های عاقل که چین هم یکی از آن‌ها است، کاری با این ندارند که ایران با عربستان یا اروپا مشکل دارد. بله البته متوجه هستند که چه می‌گذرد و در سیاستهایشان لحاظ می‌کنند؛ اما اگر بتوانند با عربستان کار اقتصادی بزرگ کنند و هم‌زمان با ایران هم کار اقتصادی خوب کنند این کار را انجام می‌دهند. این حالت‌های خود ماست که نگاهی می‌کنیم که ببینیم چه کشوری با دیگری خوب یا بد است. اما مراودات اقتصادی ربطی به این چیز‌ها ندارد.
ته چین طبری یکی از پلوهای مخلوط و سنتی ایرانی است که از ترکیب برنج با سبزی، مرغ، رب انار و... تهیه می‌شود و یک غذای خوشمزه و مجلسی است.
نام سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر به عنوان یکی از نامزدهای هدایت تیم ملی چین مطرح شده است.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق ایران یکی از چهار گزینه اصلی فدراسیون فوتبال چین است و باتوجه به مشکلات مالی چینی‌ها، می‌تواند به نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور هم برسد.
زردچوبه یکی از بهترین گزینه‌های غذایی برای کمک به از بین بردن چین و چروک‌های پوستی و همچنین رفع التهاب است. این ادویه همچنین به افزایش سطح آنزیم گلوتاتیون-S-ترانسفراز در خون کمک می‌کند. این آنزیم نقش مهمی در سم زدایی، حفظ شفافیت پوست و سلامت آن دارد.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد که مبادله ارز های ملی بین پکن و مسکو به طور مستمر و افزایش یافته است و دو کشور در حال ایجاد یک سامانه برای دور زدن سوئیفت هستند.
معاون نخست وزیر روسیه اعلام کرد چین یکی از برزگترین تامین کنندگان تجهیزات توسعه نفت و گاز است.
ماه آینده تولیدآیفون در یکی از بزرگترین کارخانه های آن احتمالا تا ۳۰ درصد کاهش می یابد. به گفته یک منبع آگاه دلیل این امر سختگیری های مربوط به کووید۱۹ در کارخانه ای در چین است.
تروریست‌های داعش در یکی از جدیدترین بیانیه‌های خود اعلام کردند چین به دلیل هیمنه اقتصادی‌اش بر جهان و رفتار مسئولان این کشور با اویغورها یکی از اهداف این گروه قرار گرفته است.
اختلاف نظر بین یکی از مقامات ارشد ناتو و سفیر چین در ایسلند درباره عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین، به تنش لفظی بین آنها منجر شد.
یکی از شعار‌هایی که روی بنر‌ها نوشته شده بود این است «با اعتصاب در مدارس و محل کار شی جی پینگ، دیکتاتور خائن را برکنار کنیم» و در شعار دیگری نوشته شده بود «ما تست کووید نمی‌دهیم. قرنطینه نمی‌خواهیم. می‌خواهیم آزاد باشیم».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ