ملی‌پوش فوتبال ایران گفت: ورزش بانوان لیاقت دیده شدن دارند و خیلی علاقه دارم به آن‌ها کمک کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره خط حمله تیم ملی ایران خودش را برای یک فصل خوب آماده می کرد اما مصدومیت در بدترین زمان ممکن رسید.
عده‌ای سردار را به دلیل جملاتی که ضد زنان به کار برده مورد نقد قرار داده‌اند. اگرچه بخشی از دلخوری به‌وجودآمده در این بخش درست است، ولی آن‌هایی که فعالیت‌های سردار آزمون را دنبال می‌کنند، به خوبی می‌دانند او یکی از سلبریتی‌های ایران است که به‌صورت عملی حامی حقوق زنان است و در این مورد شبیه به بسیاری، فقط شعار سر نمی‌دهد.
سردار آزمون دیروز رقم زننده اتفاقات جالبی شد؛ سرمایه‌گذاری در جایی که شاید هیچکس حدس هم نمی‌زد.
سردار آزمون حامی مسابقه جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری زنان شد و ۱۵۰ میلیون تومان جایزه می‌دهد.
مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان قصد ورود به یک رشته دیگر را دارد.
بعد از اینکه سریک قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان را از دست داد، گفته شد این تیم از لیگ کناره‌گیری می‌کند اما سولماز آزمون می‌گوید: برادرم سردار به بازیکنان قول داد تیم را حفظ می‌کند.
پدر سردار آزمون پس از بازی تیم‌های سریک و پیکان در فینال لیگ برتر والیبال بانوان مصاحبه تندی انجام داد. او در این مصاحبه تهدید کرد که از فصل آینده در این رقابت‌ها تیمداری نخواهد کرد.
دیدار فینال لیگ برتر والیبال زنان در حالی بین تیم‌های پیکان و سریک برگزار می‌شود که مریم شیرمحمدلی، مادر سردار آزمون و مدیر تیم سریک در سالن مسابقات حاضر شده و از نزدیک نظاره گر دیدار فینال است.
سریک در یک بازی فوق العاده جذاب موفق شد سایپا را شکست دهد و به فینال لیگ برتر والیبال زنان صعود کند.
هفته گذشته یک رکورد شکنی بزرگ و جذاب در ورزش ایران رخ داد.
سردار آزمون پس از بازی تیم ملی ایران با ولز در جام جهانی قطر با شبکه تی‌آرتی ترکیه به زبان ترکی مصاحبه کرد و گفت: من ترک‌ها را دوست دارم. زنده‌باد ترک‌ و ترک‌ها. من فنرباغچه را دوست دارم، امیدوارم در آینده در این تیم بازی کنم.
فدراسیون فوتبال قطر با انتشار تصویری از سردار آزمون به کاروان تیم ملی فوتبال ایران به زبان فارسی خوش‌آمد گفت.
سریک این روزها تیم ویژه لیگ برتر زنان است؛ تیمی که مالکیت آن بر عهده سردار آزمون است.
سریک گنبد تیم والیبالی است که سردار آزمون تشکیل داده و ستاره تیم ملی اولین تجربه تیمداری را با موفقیت پشت سر گذاشته است.
بعد از اولین پیروزی سریک در رقابت های لیگ برتر والیبال زنان سردار آزمون که مالک این تیم است به اعضای تیمش پاداش داده است.
آزمون روز ۱۲ مهر آسیب دید و از آن زمان تا امروز ۱۲ روز از دوران درمان او طی شده. خبر‌ها از آلمان امیدوارکننده است. بخصوص که باشگاه لورکوزن هم با حضور ژابی آلونسو سعی می‌کند ریسکی انجام ندهد، اما آزمون را زودتر به شرایط بازی برساند.
تیم والیبال سایپا در نخستین مسابقه لیگ برتر زنان سال 1401 موفق به شکست مس در رفسنجان شد و سریک گنبد نیز شروعی با اقتدار داشت.
سردار نه تنها به جام جهانی می‌رسد بلکه وی از روز ۱۵ آبان می‌تواند در تمرینات تیم ملی شرکت کند
مدیر برنامه‌های سردار آزمون ستاره ایرانی بایرلورکوزن زمان تقریبی بهبود این بازیکن را اعلام کرد.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون، حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن، زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود.
در حالی‌که ظهر امروز اخبار اولیه از میزان مصدومیت سردار آزمون حاکی از گذشتن خطر از سر مهاجم سرشناس تیم ملی بود، ساعتی قبل منابع رسمی باشگاه لورکوزن زمان دوری گلزن تیم ملی از میادین را اعلام کردند تا اولین شوک به کی‌روش وارد شود
مدافع سابق تیم ملی فوتبال روسیه از سردار آزمون مهاجم ایرانی بایر لورکوزن باجود افت در بوندس لیگا حمایت کرد.
والیبالیست زن تیم ملی تصویری از از خود به همراه سردار آزمون منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ