سردار آزمون، ستاره ایرانی لورکوزن می‌گوید برای درخشش در بوندسلیگا نیاز داشته تا با شرایط این لیگ وفق پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن محبوب سکوهای سرخ در دهه های گذشته هنوز هم یک پای مصاحبه های جالب و حتی حاشیه ساز است.
همسر کریم بنزما که با پیوستن او به الاتحاد قرار است به همراه کریم در عربستان زندگی کند در یک مصاحبه درباره زندگی مشترکش با این ستاره فرانسوی صحبت کرد.
‏حاجی ایرانی که ۴۰ بار حج گزارده در مصاحبه با تلویزیون عربستان از سلاطین درگذشته سعودی با عنوان رَحِمَهُ الله یاد کرد و گفت: خدا به من ۴۰ حج از زمان ملک خالد، ملک فهد، ملک عبدالله رَحِمَه الله و ملک سلمان نصیب کرده است! من شاهد دستاورد‌های زیاد و بزرگ توسط دولت و ملت سعودی بوده‌ام.
ویدئویی از مصاحبه عادل فردوسی‌پور و گزارشگر یزدی که پاسخ جالب عادل به سوال گزارشگر یزدی باعث خنده هر دو نفر شد در فضای مجازی وایرال شده است.
هافبک بدشانس استقلال در مصاحبه امروز خود یک نکته جالب را درباره ریکاردو ساپینتو فاش کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی از کشور قطر بازگشته است درباره حواشی جالب این سفر و همچنین ملاقات هایی که با چهره های مطرح فوتبال جهان داشته است صحبت کرد.
همه به خوبی می دانند ریکاردو ساپینتو نتوانست با علی فتح الله زاده مدیر عامل مسعتفی باشگاه استقلال ارتباط خوبی برقرار کند اما هیچ وقت این موضوع را در رفتار و مصاحبه هایش بروز نداد.
دو گلزن استقلال در دیدار حساس مقابل فولاد خوزستان در حاشیه تمرینات این تیم گفتگوی جالبی با دوربین باشگاه داشته‌اند.
گلر سابق پورتو در یک مصاحبه جالب از سرمربی پورتو خواسته تا آخر عمرش در این باشگاه بماند.
عادل غلامی در گفتگوی اخیر خود با ورزش سه صحبت های جالب توجهی را مطرح کرد.
علی فتح‌الله‌زاده، خوشحال از باز‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی استقلال در یک مصاحبه وعده‌ای جدید و جالب داد.
ارلینگ هالند در مصاحبه با نشریه جی‌کیو اطلاعات جدیدی از زندگی شخصی‌اش فاش کرد که جالب توجه بوده است. از مراقبه و استراحت بدون اینترنت گرفته تا الگوبرداری از مسی و آگوئرو.
انتشار مصاحبه قدیمی لیونل مسی با یکی از نشریات محلی روساریو چند ماه پیش از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا بازتاب جالبی داشته است.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
رونالدو پس از مصاحبه توفانی اخیرش بر علیه منچستریونایتد، باعث خشم هم‌تیمی‌هایش شده و او امروز با بی اعتنایی عجیب برونو فرناندز در اردوی تیم ملی پرتغال روبرو شد. واکنش‌ها به این اتفاق جالب بود.
سایت معتبر World of volley به مصاحبه اخیر امین اسماعیل نژاد درباره وضعیت سربازی اشاره و در این باره گزارشی منتشر کرده است.
آنا ماریا سنورچویچ، بازیکن تیم زنان بارسلونا، در اقدامی جالب باعث تعجب خبرنگاران و خوشحالی هواداران این تیم شد.
آنا ماریا سنورچویچ، بازیکن تیم زنان بارسلونا، در اقدامی جالب باعث تعجب خبرنگاران و خوشحالی هواداران این تیم شد.
فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یکی از رسانه‌ها را مشاهده می‌کنید.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در تازه‌ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیئت‌رئیسه همه اعضاء با به‌کارگیری کی‌روش موافقت کردند.
نایب رییس فدراسیون فوتبال در تازه ترین مصاحبه خود با شبکه خبر مدعی شد بعد از توضیحات صورت گرفته در نشست هیات رییسه همه اعضاء با بکارگیری کی روش موافقت کردند.
کیلیان امباپه در مصاحبه مفصل و اختصاصی با نیویورک‌تایمز ادعاهای جالبی درباره آینده فوتبالی‌اش مطرح کرده و انتقادهای معمول درباره رابطه‌اش با پی‌اس‌جی را تکذیب کرد.
جان اسپرا، سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا مصاحبه جالبی درباره ایران و هواداران والیبال ایرانی انجام داد.
پپ گواردیولا، سرمربی سیتی، در مصاحبه جدید خود از معیار جالب خود برای جذب بازیکن گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ