سوسن هر بار با یک کیسه بزرگ دارو به خانه باز می‌گردد. سعید خسته از این همه دارو و بداخلاقی همسر، بالاخره به فکر می‌افتد تا متوجه شود واقعاً سوسن دچار چه بیماری شده است؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیمی جامپ النصری که می‌خواست به رونالدو برسد و عکس یادگاری بگیرد، باعث شد تا دادستانی عربستان بیانیه صادر کند.
بندی که در قرارداد لوچانو اسپالتی، سرمربی سابق ناپولی، با این باشگاه وجود دارد برای حضورش در تیم ملی ایتالیا دردسرساز شده است.
دستیار امیر قلعه نویی که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بود دقایقی پشت در ورودی جایگاه ویژه معطل شد.
اتلتیکومادرید بعد از مصدومیت کوکه، به دنبال به خدمت گرفتن یک جانشین برای او خواهد بود.
درحالی که کمی بیش از یک ماه تا آغاز سوپرلیگ فوتسال زنان باقی‌مانده است، قهرمان فصل گذشته هنوز مربی خود را نمی‌شناسد.
منتظر محمد حاضر به فسخ قرارداد خود با استقلال نیست و این تیم اگر موفق به دریافت کارت بازی برای این بازیکن نشود، می‌بایست به بازیکن عراقی غرامت بدهد.
شماری از زنان اسرائیلی با برگزاری تجمعی خواستار بهره‌مندی فرزندان خود از قانون لغو خدمت نظامی، همچون حریدی‌ها (یهودیان ارتدکس افراطی) شدند.
وضعیت به وجود آمده در موضوع کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، باعث ناراحتی لوئیس انریکه شده است.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید این تیم باید در تمامی پست‌ها تقویت شود.
در کیفرخواست به روز شده هیئت منصفه پرونده دونالد ترامپ، اتهامات جدیدی علیه ترامپ درباره پنهان سازی اسناد محرمانه با معاونت دستیارانش مطرح شده است.
قطعی یک فاز، دو فاز و کلی برق به کسب و کار‌های مردم آسیب می‌زند و مثل مورچه روی مغزشان راه می‌رود. بسیاری بر این باورند که وقتی کسب و کارها آسیب می‌بیند، وقتی قطعی‌های ناگهانی تولید دردسر می‌کند، وقتی بیماری با واکر، خسته و گرمازده و پر از درد، به آسانسور خاموش فیزیوتراپی چشم می‌دوزد، تیرهای انتقاد به سمت دولت نشانه می‌روند و ناکارامدی دولت در نظر مردم پررنگ می‌شود.
پرسپولیس در آستانه شروع لیگ یک مشکل جدی دارد.
احکام فیفا در پرونده محبی و قائدی صادر شد تا استقلالی‌ها با دردسر جدیدی روبرو شوند.
بایرن مونیخ با مشکل جدی در فروش یان زومر، دروازه‌بان این تیم، روبرو شده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چاره ای جز خروج دو بازیکن فعلی تیمش را ندارد.
طوفان‌های خورشیدی می‌توانند فردا به زمین برخورد کنند و شفق‌های قطبی گسترده‌ای ایجاد کنند.
بیرانوند در خیابان منتهی به باشگاه پرسپولیس در محاصره هواداران قرار گرفته است.
فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد ایتالیا اولین کشوری است که از فصل آینده مکالمات بین اتاق VAR و داوران را به صورت عمومی منتشر می‌کند.
ظاهرا مدیران آموزش و پرورش نگرانی چندانی ندارند. فرخ طبری رئیس اداره آزمون‌های مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش می‌گوید: «پیش بینی ما این است که ۱۰ تیرماه تمامی مدارس کشور بتوانند اعلام نتیجه اولیه امتحانات نهایی را انجام دهند.»
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از باشگاه اورتون به دادگاه عالی لندن شکایت کرده است.
جنایت به‌خاطر یک سگ/ دستور آدمکشی بخاطر دماغ شکسته کودک/ ۱۱ سال مجازات وحشتناک!/ دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!/ حمام خون در پاتوق قهوه‌خانه‌ای یکه‌بزن‌ها/ ۲۰۰کیلو شیشه و هرویین در یک منزل روستایی کشف شد/ نقش خونین عروس در قتل داماد ۲ زنه/ ادعای جنون آنی در آخرین جلسه بازپرسی!/ جنایت در شعله‌های آتش
دردسر بیماری عروس برای داماد فریب خورده!
اگرچه پرتقال و آب پرتقال مملو از آنتی اکسیدان هستند، اما سرشار از پتاسیم نیز هستند. پرتقال و آب پرتقال به دلیل سطح پتاسیم بالایشان باید در رژیم غذایی بیماران کلیوی محدود یا کلا پرهیز شوند، اگرچه آن‌ها بیشتر به دلیل محتوای ویتامین C خود شناخته می‌شوند، اما برای بیماران کلیوی دردسر و آسیب به همراه دارد.
امام جمعه گرگان؛ قتل مهسا امینی، به خاک و خون کشیدن دانشگاه صنعتی شریف، سقوط شهر اشنویه و فوت مقام معظم رهبری و بیماری معظم له را از جمله دروغ‌های پرتکرار رسانه‌های معاند در مدت اخیر اعلام کرد و گفت: دشمن با این اقدامات به دنبال شلوغ کردن کشور است، ایران در گذشته حیاط خلوت آمریکا بوده و ارتش، اقتصاد و فرهنگ آن در اختیار آمریکایی‌ها قرار داشت حال امروز جمهوری اسلامی به نقطه‌ای رسیده که برای کشور‌های استکباری دردسر شده لذا طبیعی است که دشمن نتواند ایرانِ امروز را تحمل کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ