اخراج کارشناس فوتبال از BBC دردسر بزرگی را برای این شبکه تلویزیونی به همراه داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه مقامات رژیم صهیونیستی در کنار اکثریت ساکنان اراضی اشغالی نسبت به احتمال وقوع جنگ داخلی هشدار داده اند، نتانیاهو مدعی شد که تضمین می‌دهد این جنگ رخ نخواهد داد.
نتایج نظرسنجی صورت گرفته در اراضی اشغالی نشان می‌دهد، صهیونیست‌ها نسبت به وقوع جنگ داخلی در سایه بحران سیاسی جاری در رژیم صهیونیستی نگران هستند.
تازه ترین گزارش صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل ( یونیسف)، از کشته شدن دست کم ۴۳۵ کودک بیگناه سودانی در جریان جنگ داخلی میان ارتش و شبه نظامیان « واکنش سریع» این کشور حکایت دارد.
یک روزنامه عبری نتایج پژوهشی جدید در ارتباط با اعتراضات علیه نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی وی را منتشر کرد.
وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی با انتقاد از تک‌روی بنیامین نتانیاهو در اجرایی کردن برنامه اصلاحات قضایی هشدار داد که با ادامه پافشاری نتانیاهو، تل‌آویو به سرعت به سمت جنگ داخلی پیش خواهد رفت.
از امروز دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال از سر گرفته خواهد شد.
سرکیس ابوزید، نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنان گفت: انتخابات ریاست جمهوری لبنان همچنان به تعویق می افتد، زیرا تفاهم جدی در بین طرف‌های مختلف لبنان وجود ندارد.
سرکیس ابوزید، نویسنده و تحلیلگر سیاسی لبنان گفت: انتخابات ریاست جمهوری لبنان همچنان به تعویق می افتد، زیرا تفاهم جدی در بین طرف‌های مختلف لبنان وجود ندارد.
بازیگران خارجی شاید نقشی مستقیم در ناآرامی‌های سودان نداشته باشند، اما به علت قدرت الهام‌بخشی این کشور در مبارزه با استعمار و کمک به مقاومت اسلامی، به‌شدت نگران آینده این جنگ داخلی هستند.
درگیری‌های سودان که از هفته گذشته شروع شده است، زنگ خطر بین المللی را به صدا در آورده است. دلیل اهمیت سودان چیست؟ سودان نه تنها کشوری پهناور است - سومین کشور بزرگ آفریقا - بلکه در یک منطقه ناپایدار و از نظر ژئوپلیتیکی حیاتی قرار دارد. سودان در قسمت میانی رودخانه نیل قرار گرفته است. پایین دست نیل مصر و بالادست آن اتیوپی قرار دارد. هرگونه ناآرامی در سودان به احتمال زیاد فشار‌های خارطوم و قاهره به اتیوپی در مورد ترتیبات آبی رود نیل را مختل می‌کند.
فتح‌الرحمان محی‌الدین، فرمانده پیشین نیروی دریایی سودان معتقد است که هیچ مسیری برای گفتگو با نیرو‌های پشتیبانی سریع وجود ندارد. وی به الجزیره می‌گوید: «همه شورشیان در گذشته مطالباتی داشتند که قابل گفتگو بود. اما مطالبات نیرو‌های پشتیبانی سریع قابل گفتگو نیست، چراکه آن‌ها خواهان فروپاشی ارتش سودان هستند، در نتیجه مذاکره امکان‌پذیر نیست.»
نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) اعلام کرد که در اسرائیل، جنگ داخلی راه نخواهد افتاد.
بنت طی مصاحبه با کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گفت: کابینه تل‌آویو و مخالفان باید یک هفته از قانونگذاران و تظاهرات مرخصی بگیرند و برای مذاکره درباره قانون اصلاحات قضایی پیشنهادی توسط «یاریو لوین» وزیر دادگستری دور یک میز بنشینند.
سرزمین های اشغالی وارد فرآیندی شده که به باور برخی تحلیل گران جنگ داخلی و گام برداشتن به سوی دیکتاتوری و نژادپرستی عیان‌تر و واضح‌تر از پیامدهای آن است.
نارنجی‌پوشان بعد از بازگشت به لیگ برتر اکنون دچار بحران خودساخته بزرگی شده‌اند.
«بنی گانتز» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی مسئولیت وقوع هر گونه جنگ داخلی در این رژیم را بر عهده بنیامین نتانیاهو دانست.
ایمیل‌های افشا شده یک افشاگر در سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) که با نشریه «نیوزویک» به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که جنگ داخلی در میان نزدیک‌ترین متحدان «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حالی که تهاجم او به اوکراین ادامه دارد وجود داشته است.
جنگ اعضای هیات رئیسه برای ماندن اسکوچیچ و یا بازگشت کی روش در شرایطی به اوج خود رسیده است که تیم ملی زمان زیادی تا شروع اردوی شهریورماه و بعد از آن حضور در جام جهانی ندارد و باید خیلی زود تکلیف سرمربی مشخص شود.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی به جمع بندی نرسیدند چرا که موافقان حضور کارلوس کی روش نتوانستند مخالفان را راضی به اعلام نظر مثبت کنند.
با تجزیه و تحلیل دوران پیش از جنگ داخلی ۱۸۶۱-۱۸۶۵ و تحولات امروزی می‌توان شباهت‌ها و تفاوت‌های مهمی را یافت. نخستین شباهت آن است که شرایط سیستمی مبتنی بر تفاوت‌های اقتصادی و فرهنگی ملت را تقریبا به دو اردوگاه تقسیم کرده است.
امیدهای ایران برای خلق شگفتی در جام جهانی با درگیری داخلی تهدید می‌شود.
نخست وزیر عراق در اواخر روز سه شنبه درباره تحولات کشورش و ناآرامی های اخیر سخنرانی کرد.
سه مدعی از ۴ مدعی حضور در چارچوب دروازه ایران، این فصل در لیگ برتر به میدان می‌روند.
مجری شبکه ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا در جریان یک برنامه تلویزیونی گفت که جنگ داخلی در آمریکا شروع شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ