جایگاه ویژه ورزشگاه 974 در شب صعود بی دردسر برزیل، میزبان چهار میهمان بزرگ بود؛ میهمانانی که حتی رئیس فیفا را هم به وجد آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار جمعی از بانوان موکب دار اربعین با رئیس مجلس شورای اسلامی
معاون پارلمانی رئیس جمهور دلیل حذف این بیانیه از روی خروجی پایگاه اطلاع رسانی مجلس را اینگونه توصیف کرد: این بیانیه مضمون تندی داشت و محتوای آن اختلاف میان قوا را تشدید می‌کرد؛ منتشر کنندگان حتما متوجه این موضوع شده و از این جهت آن را حذف کردند.
جمعی از کارکنان ایثارگر سازمان صدا وسیما بخش‌های مختلف با ارسال پیام‌های جداگانه از رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تشکر کردند.
جمعی از اساتید دانشکدگان هنر‌های زیبا در واکنش به اظهارات رئیس دانشگاه ادبیات بیانیه‌ای صادر کردند.
جمعی از فعالان و اعضای تشکل‌های اسلامی و فرهنگی مستقر در ونزوئلا با رئیس جمهور دیدار و گفتگو کردند.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در عکس دسته جمعی سرمربیان جام ملت‌های آسیا با رئیس فیفا شرکت کرد. در این عکس کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ هم حضور دارند
جمعی از شهروندان سوری برای استقبال از رئیس جمهور کشورمان و هیئت همراه در محل فرودگاه بین‌المللی دمشق حضور یافتند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از درگیری دسته جمعی در بوستانی در محله سلیمانیه که منجر به فوت یک نفر شد خبر داد و گفت: در این خصوص ۷ نفر دستگیر شدند.
نشست صمیمانه سرپرست و رئیس هیأت‌مدیره بانک آینده با جمعی از سهامداران امروز در سالن همایش‌های برج آینده برگزار شد.
نشست صمیمانه رئیس جمهور با جمعی از نوجوانان
رئیس و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دانشگاه تهران در مراسم تشییع مرحوم عماد افروغ شرکت کردند.
ویدیویی از نشست "جمعی از دانشمندان یک درصد برتر جهان" با رییسی که باعث حیرت و واکنش کاربران فضای مجازی شد.
رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با جمعی از علمای اسلامی در دوحه دیدار و گفتگو کرد.
نشست رئیس جمهور با جمعی از اعضای «جامعه وعاظ و مبلغان»
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
رئیس خانه احزاب گفت: بیانیه گام دوم انقلاب دمیدن روح امید، بیان تکلیف، استفاده از خرد جمعی و نگاه به نسل‌های دوم، سوم و بعد از آن است.
نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار کردند و صمیمانه درباره مسائل اخیر و دغدغه های خود به گفتگو پرداختند.
رئیس جمهور روسیه امروز در سخنانی در ایروان پایتخت کشور ارمنستان گفت: خطر نفوذ شبه نظامیان به خاک کشورهای سازمان پیمان امنیت جمعی نیز همچنان بالا است.
رئیس قوه قضائیه در دیدار با جمعی از قضات روحانی دادگستری استان تهران گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به صورت انفرادی رباره اسکوچیچ تصمیم نمی‌گیریم و اساسا هر گونه تصمیمی در فدراسیون فوتبال و هیأت رئیسه باید مطرح شود.
رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق با صدور بیانیه ای به نشست خبری مقتدی صدر واکنش نشان داد.
شهریار- رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از دستگیری هشت عامل نزاع و درگیری دسته جمعی در شهرک «صدف» شهریار خبر داد.
دستیار معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، روش تامین مالی جمعی را یکی از ابزارهای نوین مالی دانست که در آن سرمایه‌های غالبا خرد از بدنه جامعه جمع آوری شده و وارد کسب و کارهای در حال توسعه می‌شود
جمعی از جانبازان و رزمندگان در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد قاطع با معاندین و هنجار شکنان و توهین‌کنندگان به ساحت مقدس شهدا و جانبازان انقلاب و مدافعین حرم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ