روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: روسیه، در برجام و در جنگ اوکراین، ما را دچار خسران کرده است. هم برجام و هم ماجرای پهپاد‌ها در عین حال که مسئولان ایرانی بار‌ها فروش آن‌ها به روسیه را تکذیب کرده‌اند، اکنون به دردسر‌های بزرگی برای ما تبدیل شده‌اند. این نشان می‌دهد سیاست خارجی ما از موازنه دقیقی برخوردار نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روشی که مسئولان ایرانی در برابر طالبان درپیش گرفته‌اند نیز به این گروه برای بالابردن طمع ورزی‌های خود کمک می‌کند. علاوه بر موارد دیگر، اگر فقط به ماجرای حقابه ایران از هیرمند توجه کنیم، به این نتیجه خواهیم رسید که مسئولان ایرانی با این حق کشورمان بطور جدی برخورد نکرده‌اند. آن‌ها وعده دادند در صورت استنکاف طالبان از تحویل حقابه ایران، به فشار متوسل خواهند شد.
محسن جوادیان از محافظان اسبق مقام معظم رهبری نیز پیرامون حادثه ترور ایشان در تیرماه سال ۱۳۶۰ روایت کرد: به حادثه ترور مقام معظم رهبری باید نگاه بصیرتی داشت. اینکه چرا یک روز پیش از انفجار حزب جمهوری اسلامی، این اتفاق افتاد مهم است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تنها راه برای اینکه این گروه خودسر دست از این تخلفات بردارد اینست که دولت جمهوری اسلامی ایران نشان دهد اخطار رئیس جمهور کاملاً جدی است و در این زمینه مماشاتی وجود نخواهد داشت. نکته درخشان در این ماجرا اینست که اکنون حتی تطهیر‌کنندگان طالبان هم فهمیده‌اند مماشات با این گروه جواب نمی‌دهد
نعمت احمدی گفت: نمی‌شود صرفا به دلیل زاویه سیاسی به این راحتی تمام ساختار‌های سیاسی، امنیتی و اطلاعاتی ایران را زیر سؤال ببریم. اگر با آقای حسن روحانی زاویه سیاسی داریم، خوب از آقا انتقاد کنید، نه اینکه با یک اتهام‌زنی و بدون هیچ‌گونه سند و مدرکی کل ساختار جمهوری اسلامی ایران تحت‌الشعاع قرار بگیرد؛ چون این آقا هشت سال رئیس‌جمهور بوده است و در کل ۴۴ سال هم در پست‌های کلیدی نظامی، دفاعی، امنیتی و دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران حضور داشته است. نمی‌شود که یکباره او را جاسوس بخوانیم؛ یعنی هیچ‌کدام از این نهاد‌ها و ارگان‌های اطلاعاتی در این ۴۴ سال نفهمیدند حسن روحانی جاسوس بوده است و اکنون حسن رحیم‌پورازغدی این را فهمیده؟! اینکه نمی‌شود، همین‌طور و بدون سند و مدرکی هرکسی را خواستیم متهم کنیم.
پس از اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در روز ۱۲ فروردین ماه این پرچم امروز به دلایلی پایین آورده شده است.
سخنگوی آتش‌نشانی تهران از اطفا حریق جزئی در یک دفتر فروش موبایل در محدوده خیابان جمهوری اسلامی خبر داد.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: از کنار هم قرار دادن مجموع اظهار نظر‌ها و رویداد‌های مرتبط با ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان قم و شهر‌های دیگر، این نکته کاملاً مشخص می‌شود که اطلاع رسانی دقیق درباره این موضوع با شفافیت صورت نمی‌گیرد.
هرچند هنوز مشخص نیست که محمد بن عبدالرحمن آل ثانی حامل چه پیامی بود، اما بدون شک بعد از اتفاقات اخیر و مواضع تند و تیز مقامات اروپایی و آمریکایی در قبال جمهوری اسلامی، ماجرای این دیدار را بسیار حائر اهمیت می‌کند و باید دید ایران چه واکنشی به آن نشان خواهد. اما پیش از آن باید دید که پیام ارسال شده، چیست؟
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اظهار داشت: جریاناتی که به دنبال سوء‌استفاده از اتفاق رخ داده برای سفارت آذربایجان هستند و می‌خواهند از این آب گل‌آلود برای خود ماهی بگیرند، بدانند که مقامات جمهوری اسلامی ایران بسیار عاقل‌تر و هوشمندتر از این حرف‌ها هستند که بخواهند در بازی این جریانات سوء‌استفاده‌گر و فرصت‌طلب قرار گیرند.
مرادی با اشاره به این‌که پیش از تحقیق و تفحص در جلسه‌ای تمامی موارد به مدیرعامل وقت منطقه آزاد قشم مطرح، اما گوش شنوایی نبود، عنوان کرد: در زمان مسئولیتش در قشم در بحث واگذاری زمین یک اسم از مردمان عادی قشم نبود، اما تا دلتان بخواهد اسامی افراد ذی نفع دیده می‌شد. در این تخلفات ردپای برادر رئیس جمهور وقت به وضوح دیده می‌شود و همان زمان هم این موضوع را به وی اعلام، اما ایشان تمامی موارد را رد کرد.
جامعه‌شناس سیاسی گفت: اگر خوشبینانه به پرونده نفوذی‌ها در جمهوری اسلامی ایران بنگریم، نفوذی‌ها از همان ابتدای پیروزی انقلاب در صفوف انقلابیون حضور داشتند و گاه در بالاترین سطوح مدیریتی نیز خود را به مصادر کار رساندند. با این حال، ماجرای نفوذ میان مدیران مسئله‌ای نیست که پایان یافته باشد.
رئیس دستگاه دیپلماسی افزود: آمریکایی‌ها و به‌طور مشخص آلمان، فرانسه و انگلیس سعی کردند تحریک کنند و به اغتشاش در ایران دامن بزنند. آنها به دنبال اهداف سیاسی خود بودند. بخشی از هدفشان تضعیف و بی‌ثبات سازی ایران و بخشی دیگر از هدف آنها امتیازگیری بر سر میز مذاکرات برجامی از جمهوری اسلامی ایران بود، اما خلی زود متوجه شدند که این تحریکات نمی‌تواند دستاوردی برایشان به همراه داشته باشد.
رضا پهلوی درحالی در روز‌های اخیر به رویابافی پیرامون شرایط «گذار از جمهوری‌اسلامی» می‌پردازد که کارزار «من وکالت می‌دهم» بیش‌از هرچیز، از اختلاف‌های ریشه‌ای جریان‌های ضدانقلاب خارج‌نشین پرده برداشت.
روایت امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ازتذکر و تحسین سردار سلیمانی از حسن روحانی رئیس جمهور سابق را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در مجموع ۶۸ نفر از اهالی رسانه برای پوشش خبری یک رزمایش عازم بندرعباس می‌شوند، تا از آنجا به چابهار بروند. مقدمات برای سفر آماده شده و هواپیمای ترابری ارتش جمهوری اسلامی ایران با مدل C-۱۳۰ ماموریت انتقال خبرنگاران را برعهده گرفته است. درست زمانی که همه آماده‌ی سفر هستند، هواپیما پنج ساعت تأخیر می‌کند و مسافران بالاخره عازم می‌شوند. چیزی از بلند شدن هواپیما نمی‌گذرد که نقص فنی در یکی از چهار موتور هواپیما مسافران را وحشت‌زده می‌کند. هواپیما تغییر جهت می‌دهد و دوباره به سمت فرودگاه مهرآباد بازمی‌گردد، اما با یک موتور خاموش سه کیلومتر نزدیکتر از باند فرودگاه و در شهرک توحید تهران سقوط می‌کند.
نوری گفت: رسانه های خارجی و فضای مجازی که از سوی معاندین هدایت و مدیریت می شوند درباره اغتشاشات جوسازی کرده و تلاش داشتند علیه دانش آموزان کشورمان کارهایی را انجام دهند؛ برای مثال در ماجرای استان اردبیل مشاهده کردید که اتفاقی رخ نداد ولی سعی کردند جوسازی کنند؛ در قضیه استان اردبیل نیروی انتظامی وارد مدرسه نشده است اما آنها بدنبال فضاسازی منفی علیه جمهوری اسلامی هستند.
توضیحات دکتر کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی را در خصوص ماجرای آتش سوزی زندان اوین در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در بخشی از مطلب روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: برای زمینه سازی توطئه اخیر، برنامه‌ریزان از چند سال قبل موضوع حجاب را مطرح کردند و آن را به صورت یک جدال میان جناح‌های سیاسی به جریان انداختند بطوری که حتی عده‌ای از صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی بدون آنکه از پشت پرده ماجرا خبر داشته باشند به صحنه آمدند و با اظهارنظر‌های خود، بازار این بحث را داغ کردند.
معاون وزیر کشور ناگفته‌هایی از پرونده مرحوم مهسا امینی را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: اغتشاشگران یک مهسای دیگر را در لرستان کشتند و می خواستند بگویند کار جمهوری اسلامی است.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
ابزار رفع تحریم‌ها در دستان دولت است و اینک انتظار مردم اینست که دولت در موقعیت مناسب کنونی این گره را باز کند و به ماجرای چندین ساله مذاکرات هسته‌ای از موضع قدرت پایان دهد.
نماینده مردم تهران وضعیت جمهوری اسلامی ایران در ماجرای ترور سلمان رشدی را اعلام کرد.
این اقدام با هدف القای دخالت جمهوری اسلامی ایران در روند سیاسی عراق و اتهام زنی به ایران در حالی صورت می‌گیرد که مسئولان و شخصیت‌های عراقی از جمله سید مقتدا صدر رهبر جریان صدر و نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون بار‌ها تاکید کرده‌اند که ایران مداخله‌ای در روند سیاسی عراق نکرده است.
توسعه زیست‌فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ