چندین کشور اروپایی استراتژی‌هایی را برای هیدروژن ایجاد کرده‌اند که امیدوار کننده‌ترین جایگزین برای سوخت‌های فسیلی در بسیاری از فرآیندهای صنعتی است. آلمان در حال راه اندازی شرکت شبکه واسطه هیدروژن به اختصار (hint. co) است که یک مرکز تجارت جهانی برای محصولات هیدروژن و مشتق شده از هیدروژن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به خاطر اعتصاب در تاسیسات گازی استرالیا، قیمت گاز برای تحویل در ماه سپتامبر در بازار اروپا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
مارک آندره تراشتگن اعتراف کرد که نگران میزان آمادگی تیمش برای فصل جدید است.
سرگی پروکوپیف (Sergey Prokopyev) فرمانده ماموریت «اکسپدیشن ۶۹» بر انتهای بازوی رباتیک اروپا (ERA) سوار شد تا دوام و استحکام یک ایستگاه کاری قابل حمل را آزمایش کند.
دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
آژانس اتمی اتحادیه اروپا قطع ارسال اورانیوم از نیجر به اروپا را نگران کننده نمی‌داند.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد یک تحقیق آنتی تراست درباره افزودن اپ تیمز مایکروسافت به بسته  نرم افزارهای آفیس انجام می دهد زیرا بیم آن دارد که شرکت با این روش رقبا را از میدان به در کند.
شورای اتحادیه اروپا قوانین جدیدی برای صنعت باتری وضع کرده تا علاوه بر حفظ محیط زیست، فرایند بازیافت و استفاده دوباره از منابع آنها را ارتقا دهد.
چهار خدمه این پرواز نماینده چهار آژانس فضایی مختلف هستند. یاسمین مقبلی از ناسا فرمانده ماموریت، آندریاس موگنسن از آژانس فضایی اروپا خلبان آن و ساتوشی فوروکاوا از سازمان فضایی ژاپن به همراه کنستانتین بوریسوف از آژانس فضایی روسیه متخصصان پرواز در این ماموریت خواهند بود.
اتحادیه اروپا برای قطع «وابستگی‌های راهبردی» به چین طی چند سال آینده تلاش می‌کند.
آندره آ پیرلو در آستانه پذیرفتن پیشنهاد سرمربیگیری سمپدوریا قرار دارد.
ستاره ایرانی پورتو در پایان یک فصل طاقت فرسا در حال استراحت در بوشهر است.
با یک نفر از بین ویرا و فارکه ماموریت بازگشت لیدز از چمپیونشیپ به لیگ برتر آغاز خواهد شد.
‌دومین ماموریت اسپیس‌ایکس و اکسیوم‌اسپیس به فضا از مرکز فضایی کندی در فلوریدا به پایان رسید. دو فضانورد اهل عربستان از اعضای تیم چهارنفره‌ای هستند که بامداد امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد، به زمین بازگشتند. یکی از این فضانوردان ریانه برناوی، ۳۴ ساله که در زمینه سرطان پستان پژوهش می‌کند، به عنوان نخستین زن عرب که به فضا سفر کرده، نام خود را در تاریخ ثبت کرد. این پروژه ده روزه با حمایت و هماهنگی آژانس فضایی عربستان سعودی و مشارکت اسپیس‌ایکس، ناسا، آژانس فضایی اروپا و آژانس فضایی ژاپن، با موفقیت به پایان رسید.
ماموریت ژابی آلونسو در بازگرداندن لورکوزن به روزهای اوج در صورت برتری این تیم برابر بوخوم و رسیدن به لیگ اروپا به صورت کامل محقق خواهد شد.
رئال و منچسترسیتی امشب تکلیف دیگر تیم راه یافته به فینال لیگ قهرمانان اروپا را مشخص می‌کنند؛ سوژه‌ای که صفحه اول روزنامه‌های اسپانیا را به خود اختصاص داده است.
رهبر فنلاند می‌گوید: بسیاری از ما صلح را بدیهی می‌دانستند. این باعث شده بود که گارد خود را در قبال مسکو پایین نگه داریم.» جنگ در اوکراین عمیق‌تر از هر رویدادی از زمان پایان جنگ سرد در سال۱۹۸۹، اروپا را متحول کرده است. ذهنیت صلح، که در آلمان قوی‌تر است، جای خود را به این آگاهی داده که قدرت نظامی برای تعقیب اهداف امنیتی و استراتژیک مورد نیاز است.
آمریکا و اروپا با چالش اعزام کاوشگر به ناشناخته‌ترین سیاره منظومه شمسی تا سال ۲۰۵۰ میلادی روبرو هستند.
ماموریت مدارگرد خورشیدی آژانس فضایی اروپا ممکن است در سال‌های آینده این پدیده عجیب را توضیح دهد. این ماموریت که در حال گرفتن تصویر از خورشید از داخل مدار عطارد است، به زودی مدار آن تا ۳۳ درجه کج خواهد شد.
قمر‌های موافق‌گرد تازه کشف شده مشتری می‌توانند اهداف بسیار خوبی برای ماموریت‌های آینده‌ای باشند که قرار است به سمت مشتری پرواز کنند، از جمله ماموریت جوس (JUICE) آژانس فضایی اروپا که قرار است در ماه آوریل پرتاب شود و همچنین ماموریت اروپا کلیپر (Europa Clipper) ناسا که قرار است در ماه اکتبر سال ۲۰۲۴ پرتاب شود.
پس از بررسی تصاویر ماموریت ماهواره‌ای کوپرنیک سنتینل-۲ (Copernicus Sentinel-۲) متعلق به کمیسیون اروپا و همچنین ماهواره (Maxar WorldView-۳)، دانشمندان به تازگی توانستند وجود یک کلونی جدید از پنگوئن‌های امپراطور متشکل از حدود ۵۰۰ پرنده را تایید کنند.
پارلمان کرواسی به شرکت این کشور در برنامه «مأموریت اتحادیه اروپا» برای آموزش ارتش اوکراین رأی منفی داد.
شورای اروپا اعلام کرد: ماموریت اتحادیه اروپا در خصوص آموزش سربازان اوکراینی آغاز شده است.
نماینده دائم روسیه در بروکسل اعلام کرد به واسطه رویکرد ضد روسی غرب، ماموریت این کشور در اتحادیه اروپا با دشواری هایی مواجهه است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در سخنانی اعلام کرد که قرار است مأموریت آموزش نظامی برای نیروهای اوکراینی از سوی اروپا در نشست وزرای دفاع این اتحادیه ۷ شهریور ماه در پراگ بررسی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ