معاون هماهنگ کنند ارتش گفت: استکبار جهانی گمان می‌کرد که طی کردن چند هزار کیلومتر مأموریت برای ایرانی‌ها در دریا غیرممکن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: رهبری انقلاب با بیانات خود در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) خواستند تصویر واقعی استکبار جهانی را که به دنبال نابودی و تجزیه کشور است، نشان دهند.
جانشین وزیر دفاع گفت: استکبار جهانی با گسترش فناوری‌های جدید درصدد آن است که بتواند حاکمیت کشورها را زیر سوال ببرد و نقش آن‌ها را کم‌رنگ کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موجودیت ظلم و استکبار رو به افول است و همه می‌بینند که برنده نهایی و بزرگ این میدان انقلاب اسلامی است.
سرلشکر موسوی گفت: افزایش توان پهپادی ارتش هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت در حال اتفاق افتادن است که امروز شاهد بخشی از آن هستیم.
سبزوار ـ مشاور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: استکبار جهانی که جمهوری اسلامی ایران را محور مقاومت می داند، از ابتدا به دنبال تضعیف انقلاب اسلامی بوده است.
رئیس جمهور در دیدار وزیر امور خارجه نیکاراگوئه گفت: گسترش همکاری بین کشورهای همسو یکی از راه‌های خنثی کردن فشار جبهه استکبار است.
جانشین وزیر دفاع گفت: امروز جبهه استکبار تحت آموزه‌های پست مدرنیسم، جنگ فوق مدرن را در تمامی ابعاد علیه ما آغاز کرده است.
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: مسئله بین ما و جریان استکبار جهانی، مسئله پیشرفت است و آنان نمی‌خواهند جمهوری اسلامی پیشرفت کند.
مشهد ـ وزیر آموزش و پروش گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون ریزش‌ها و رویش‌هایی داشته ایم که رویش‌ها مبتنی بر فطرت بوده، اما امروز استکبار از غریزه برای ریزش نیروها استفاده و مردم را تحریک می کند.
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: راهبرد و جوهره اصلی انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی است و به همین دلیل، تقابل و درگیری ما با استکبار همیشگی و پایان‌ناپذیر است.
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت یوم‌الله 13 آبان‌ماه بیانیه‌ای صادر و تاکید کرد: ارتش، همراه با سایر اقشار ملت ایران اسلامی، آمادگی خود را برای مقابله با استکبار جهانی در تمامی عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اعلام می‌دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا با صدور پیامی ضمن گرامیداشت وز دانش آموز گفت: ۱۳ آبان به همه ما آموخت که مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی محدودیت سنی ندارد.
رئیس‌جمهور گفت: استکبار برای اینکه به منافع خود برسد، حاضر است بسیاری از ملت‌ها و مردم در دنیا از بین بروند و منافع مادی و معنوی آنها به خطر بیافتد.
بوشهر- معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: استکبار جهانی نگران پیشرفت های به وجود آمده در حوزه علمی و اقتصادی است.
مشهد ـ معاون پرورشی مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: زنگ استکبار ستیزی در بیش از هزار مدرسه خراسان رضوی نیز با حضور دانش آموزان نواخته شد.
زنگ استکبار ستیزی همزمان با هفتمین روز شهادت محمدرضا کشاورز
زنگ استکبار ستیزی به مناسبت هفتمین روز شهادت محمدرضا کشاورز
زنگ استکبار ستیزی با حضور وزیر آموزش و پرورش به دست فرزند شهید مدافع حرم نواخته شد.
سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت نسبت به تحریم شدنش از سوی وزارت خزانه داری آمریکا واکنش نشان داد.
ستایشی گفت: بار دیگر دستان خبیث استکبار از آستین ناپاک تروریست‌های جنایتکار بیرون آمده و با هتک حرمت حریم آل‌الله زائران را به خاک و خون کشید.
تهران- عضو شورای معاونین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور از برگزاری تظاهرات محکومیت جنایت استکبار در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در استان تهران خبر داد.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، با اشاره به اتفاقات اخیر خاطرنشان کرد که این رفتارها اصلا ربطی به ملت ایران ندارد و مناسب با فرهنگ ما نیست و صددرصد داعشی است.
رهبر انقلاب فرمودند: پیروان اهل‌بیت و شیعیان جهان مفتخرند که نظام اسلامی در مقابل اژدهای هفت سر نظام سلطه،سینه سپر کرد و به اعتراف خود مستکبران،بسیاری از نقشه‌های آنان را به شکست کشانده است.
وزیر اطلاعات گفت: تاریخ، همواره شاهد نبرد حسینیان و یزیدیان بوده و امروز نیز، شاهد جنگ تمام عیار جبهه استکبار با جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ