صنعت نفت آبادان پس از تغییرات روی نیمکت خود شرایط نسبتا خوبی برای بقا در لیگ پیدا کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم امید حالا خود یکی از نفرات فعال در تمرینات تیمش است و می‌خواهد مهاجمانی به مانند دوران جوانی‌اش تربیت کند.
کاپیتان پرسپولیس اولین فصل فوتبال حرفه‌ای خود را با پیراهن نساجی رقم زد.
اولین تمرین تیم امید با دقت و جدیت ویژه از سوی رضا عنایتی پیگیری شد.
در فهرست اعلام شده برای تیم امید ایران، نام یک بازیکن جنجال‌آفرین شده است.
نامزد نخست کفش طلای لیگ برتر، بازیکنی است که داستان پرفراز و نشیبی را در زندگی فوتبالی خود تجربه کرده و حالا به صدر جدول گلزنان تکیه زده است.
برای دومین سال متوالی، یحیی گل‌محمدی با شکست و واگذاری صدر جدول به استقبال روز تولد خود رفته است.
مدافع چپ تیم امید درباره جدایی امیر قلعه‌نویی از گل‌گهر نکات جالبی بیان می‌کند.
روز اول از هفته بیست و سوم با توقف مدعیان آقای گلی همراه شد تا اکنون گلزن مس کرمان امید زیادی برای بازگشت به صدر داشته باشد.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تاکید کرد که گزینه جدیدی که برای سرپرستی تیم فوتبال امید مطرح شده واقعی نیست و اصلا صحبتی در مورد او انجام نشده است.
مرتضی پورعلی‌گنجی نقطه امید پرسپولیس برای دیدار با سپاهان است.
به گفته دوستان انقلابی و اعضای دولت سیزدهم، ایران سالهاست از سیاست قاشق خالی غربی‌ها رنج برده است. حالا سزاوار نیست از کشور‌های دوستی، چون چین که به آن‌ها در روز‌های سخت امید بسته است نیز شاهد همین سیاست قاشق خالی باشد؛ لذا بزرگترین دستاورد سفر آقای رئیسی به چین باید عملیاتی شدن برنامه همکاری جامع ایران و چین باشد نه اینکه چینی‌ها آقای روحانی را بیشتر تحویل گرفتند یا آقای رئیسی را؟
دو تساوی با هدایت رضا عنایتی باعث شده تا نفت مسجدسلیمان بیش از همیشه امیدوار به بقا در لیگ برتر باشد.
نکته‌ای که می‌تواند رقابت‌های این هفته را کمی جذاب‌تر کند، مربوط به کورس عنوان آقای گلی در این لیگ است. عنوانی که دارنده‌های کنونی‌اش آمار بسیار ضعیفی دارند و از سوی دیگر قریب به سه ماه است دست‌نخورده باقی مانده است. ماجرا از این قرار است که محمد عباس‌زاده و سپس یورگن لوکادیا با شش گل زده در اواخر نیم‌فصل نخست به این عنوان رسیدند، ولی بعد از آن و نزدیک به سه ماه است هنوز این تعداد گل اضافه نشده.
امید لطیفی مهاجم جوانی است که در مسابقه روز گذشته مس مقابل نساجی تک گل تیمش را به ثمر رساند .
هیچ هوادار بارسلونایی از قهرمانی دیشب تیمش در سوپرجام از خود بی‌خود نشده ولی آنها دلایلی کافی و منطقی برای امید بستن به این تیم زیبای تحت هدایت ژاوی دارند.
نماینده چابهار گفت: از خدا بترسید و بترسیم که نا امید کردن خلق خدا ناروا است این بار درخواستم متفاوت است به حرمت مروتتان برچسب محرومیت را از استان، شهر‌ها و روستا‌های ما بردارید که با تزریق این واژه شوم بر اهل و دیار ما هیچ پیشرفتی حاصل نشد، بلکه انگیزه رشد از جوانان ما گرفته شد و در پناه این تعبیر نامناسب به سکون تن داده اند، ما محروم نیستیم و ما ثروتمندترینیم و هم منزل اقیانوسیم.
آقای گل اسبق استقلال با اشاره به این موضوع که دربی از حیث عملکرد فنی دو تیم، یکی از بهترین بازی‌های چند وقت اخیر بوده، مدعی است که آبی‌ها می‌توانستند پیروزی را حفظ کنند.
مدیریت باشگاه نفت مسجدسلیمان امید دارد پاسخ اعتماد به مربی جوان، بومی و آینده‌دار خود، آقای «ابراهیم اشکش» را با کسب نتایج درخشان بگیرد
یکی از بازیکنانی که یک درصد هم فکر نمی کرد، شانس حضور در جام جهانی را از دست دهد، امید نورافکن بود.
محمد عباس‌زاده مهمترین امید گلزنی تراکتور مقابل سپاهان محسوب می‌شود.
با اعلام آرای انضباطی، امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر یک جلسه به صورت تعلیقی محروم شد.
با اعلام آرای انضباطی سرمربی و مربی گل‌گهر، امیر قلعه‌نویی یک جلسه به صورت تعلیقی محروم شد.
روبرت لواندوفسکی در بازی های بزرگ این فصل بارسا موفق به گلزنی نشده و در دو بازی اخیر نیز نتوانسته گل بزند. امشب در بازی سرنوشت‌ساز مقابل اینتر، چشم امید بارسا به ستاره لهستانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ