علیرضا حقیقی می‌گوید برای بعضی بازیکنان نساجی مهم نیست که تیم ببرد یا بباز‌د.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیورپول که در اوایل بازی با بورنموث روی یک اشتباه دروازه‌اش را باز شده دید در دقیقه 28 با ضربه تماشایی لوئیس دیاز کار را به تساوی کشاند و کمتر از 10 دقیقه بعد با گل صلاح پیش افتاد.
برایتون با در پیش گرفتن یک سیاست متکی به صبر سودی میلیونی از فروش بازیکنان کمتر شناخته شده به دست آورده است.
خشکی تالاب‌ها و بیابان‌زایی باعث شده که عراق از کشورهایی باشد که بیشترین تأثیر را از تغییرات آب‌وهوایی و طوفان‌های شنی پذیرفته است.
رئیس دولت اصلاحات با تأکید مجدد بر این که ما هم با براندازی مخالفیم و هم با نحوه حکمرانی که وجود دارد، گفت: بنابراین به اینجا رسیدیم که خود اصلاحی شاید کم هزینه‌ترین و بهترین راه باشد. البته به شرطى که حاکمیت نظرات خیرخواهانه دیگران را تحمل کند و دست به اصلاح خود چه در ساختار، چه رویکرد و چه رفتار بزند.
با توجه به بقایای یافت شده و نشانه‌هایی از وجود عناصر ساختمانی مانند تنور و غیره، به نظر می‌رسد که اینجا قبل از ورود اسپانیایی‌ها یک سکونتگاه بزرگ بوده که البته سکونت در آن برای مدت کوتاهی امتداد داشته است.
در اینجا تصاویری رنگی و کمتردیده شده از شهر آبادان در اوایل دهۀ پنجاه شمسی را ملاحظه می‌کنید. این عکس‌ها که توسط فرانسیس تاکر (Francis Tucker) ثبت شده‌اند، نمایی از خیابان‌ها و مغازه‌ها و دورنمایی از پالایشگاه نفت آبادان را نشان می‌دهند.
افزایش بی‌حساب‌وکتاب اجاره‌بها حتی در مناطق کمتر برخوردار و نبود نظارت بر قیمت‌ها سبب نگرانی مستأجران شده و آنها چشم‌انتظار تحقق وعده دولت و خانه‌دارشدن با اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند.
رستوران خانواده لیونل مسی در شهر زادگاه او روزاریو از زمان قهرمانی لئو و آرژانتین در جام جهانی سه بار بازسازی شده و حالا به رستورانی شیک و گران‌قیمت تبدیل شده است.
معماری سرخ‌رنگ خانه‌های ابیانه همراه پوشش سنتی مردم محلی باعث شده است تا سالیانه ۴۰ هزار توریست قصد سفر به این روستای بکر به سرشان بزند.
پیکان در دو فصل گذشته دوبار موفق به برد سپاهان شده تا به نوعی گربه سیاه این تیم لقب بگیرد.
با برتری مس رفسنجان و تراکتور مقابل حریفان خود جنگ برای کسب رتبه چهارم داغ‌تر از همیشه شده است.
بحرانی که بایرن مونیخ در آن گرفتار شده شرایطی به وجود آورده که برخی بازیکنان به صراحت از نارضایتی خود از حضور در این تیم صحبت کنند.
مدافع راست تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است عدم استفاده از موقعیت‌های گلزنی سبب شکست 2 بر صفر تیمش در نقش جهان مقابل سپاهان شده است.
یک فعال سیاسی گفت: برخی آقایان فکر کرده‌اند اینجا میدان جنگ است، متاسفانه ادبیات برخی مسئولان ما ادبیات نظامی‌ شده است. ادبیات جامعه‌شناختی نیست که بتواند به جامعه آسایش، آرامش و محبت نثار کند.
بندرترکمن- کاهش تراز و پسروی آب خلیج گرگان سبب شده تا حدود یک سوم از این پهنه آبی به اراضی لم یزرع و محلی برای رفت و آمد خودرو مسافران تبدیل شود.
مرحله جدید تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز گذشته آغاز شده است.
آنطور که از تصاویر ثبت شده از سوی دوربین مهدی افشاری پیداست، کادر فنی پیکان – استقلال در ابتدای بازی خوش و بش زورکی با هم داشتند!
مدافع تراکتور می‌گوید به قراردادش با این تیم پایبند است و قصد جدایی از این تیم را ندارد.
جنگل درینگ یا جنگل جیغ در جنوب Pluckley واقع شده که به‌عنوان بدنام‌ترین روستای تسخیر شده در بریتانیا شناخته شده و یکی از عجایب خوفناک طبیعی در دنیا به شمار می‌رود. جنگل جیغ نامی است که، پس از شنیدن صدا‌هایی ترسناک و جیغ‌های انسان که شب‌ها از جنگل می‌آید، بر آن گذاشته شد.
رسانه های عبری در گزارش هایی با اشاره به حال و هوای جام جهانی قطر به عنوان نخستین جام جهانی برگزار شده در خاورمیانه، از نفرت عمومی از رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کردند.
لائوتارو مارتینز، ستاره آرژانتینی اینتر، مدعی شد از اینکه نماد نراتزوری شده به خودش افتخار می کند.
کرمان - دشت خاتون آباد در کرمان به دلیل آلودگی صنعتی به یکی از نمادهای آلودگی زیست محیطی تبدیل شده و علیرغم وعده ها ساکنان روستاهای این دشت با مشکلات جدی مواجه هستند.
وسلی فوفانا، مدافع لسترسیتی با چلسی به توافق شخصی دست یافته، اما پیشنهادهای هنگفت این باشگاه از سوی لستر رد شده و این انتقال در هاله ای از ابهام قرار دارد.
والیبال ایران در روزهای اخیر درگیر حواشی عجیب و غیرمنتظره ای شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ