سرمربی جدید نفت مسجد سلیمان بعد از یک شکست سنگین قول ترمیم را می دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره ریزنقش تراکتور صحبت‌های جنجالی پس از دیدار با پرسپولیس انجام داد.
ریس جیمز تایید کرد که فصل گذشته بعضی از بازیکنان چلسی علاقه‌ای به حضور در این باشگاه نداشتند.
بعضی از باشگاه‎‌های بزرگ در سال‌های اخیر از روش‌های مبتکرانه‌ای برای معرفی بازیکنان جدید خود استفاده کرده‌اند اما هوفنهایم وارد سطح جدیدی از ابتکار شده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت که زمانیکه اختلاف با افغانستان افزایش یافت، بازیکنان کلیدی را تعویض کردیم.
فرهاد مجیدی معتقد است که نسل بعدی فوتبال امارات را بازیکنان جوان تیم او می سازند.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه دو بازیکن خارجی این تیم را کنار می‌گذارد، از رفتار بعضی از بازیکنان تیم ملی و کودتای آنها گلایه کرد و به یک بازیکن و مربی روس حمله کرد.
قلعه نویی در خصوص عدم دعوت از مهدی قایدی اظهار کرد: هر لیستی صحبت‌های خاص خودش را دارد. قایدی بخصوص در هفت بازی گذشته کیفیت خیلی خوبی داشت. در اردوهای بعدی تلاش بیشتری کند… بعضی بازیکنان شاید لیاقت داشتند ولی این لیست به افکار ما نزدیکتر است. شاید در لیستهای بعدی جابجایی بشود و نفرات شایسته‌تر دعوت بشوند. تا خرداد فرصت بیشتری هست. بازیکنان دیگری هم بودند. در تیم ملی باید ۲۰ نفر دعوت کنید که بر اساس اولویت تاکتیکی است.
مدیرعامل نساجی مازندران نسبت به شرایط این تیم و اتفاقاتی که شکل گرفته، واکنش نشان داد و مدعی شد که فشاری روی کادرفنی این تیم قرار ندارد.
علیرضا حقیقی می‌گوید برای بعضی بازیکنان نساجی مهم نیست که تیم ببرد یا بباز‌د.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
پردراگ میاتوویچ، ستاره سابق رئال مادرید، معتقد است کارلو آنچلوتی اعتمادش به برخی بازیکنان را از دست داده و در آکادمی باشگاه هم بازیکن شایسته زیادی برای حضور در تیم اول وجود ندارد.
سرمربی تیم ملی هندبال مردان ایران گفت: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم. باید آنها روی بازی‌های بعدی تمرکز کنند.
سرمربی تیم والیبال شهداب ابراز امیدواری کرد که بازیکنان بدون مصدومیت ادامه دهند.
گل‌محمدی می‌گوید روند بازی طوری بود که آنها می‌توانستند گلهای بعدی را هم بزنند اما اخراج مهدی ترابی، کار را خراب کرد.
سرمربی تیم فوتبال نساجی پس از شکست سنگین برابر پرسپولیس گفت: ما بد باختیم چون چند بازیکن نساجی در حد این تیم نیستند و از این به بعد اینجا یا جای من است یا جای آنها.
درست بیخ گوش ما عربستان، کریستیانو رونالدو را با آن اسم و رسم به کشورش می‌کشاند و کلی اعتبار، درآمد و پیشرفت را آورده این اقدام می‌بیند. فوتبال در آنجا هم با پول دولت اداره می‌شود، اما اگر سالانه ۲۰۰ میلیون یورو هم به رونالدو می‌دهند، حساب‌وکتاب چگونگی پرداخت را می‌کنند. اینجا، اما مدیر می‌آید به اندازه یک مسی به بازیکن درجه چندمی پول می‌دهد، می‌رود و نفر بعدی در‌های جدیدی از سوء‌مدیریت را نشان می‌دهد و این چرخه معیوب همچنان ادامه دارد.
بعضی از بازیکنان استقلال حسرت زمین تمرین‌هایی که تیم‌های شهرستانی دارند را می‌خورند.
فوتبالدوستان انگلیسی از بین بازیکنان ایرانی شاید بعضی از نام ها را بیشتر بشناسند؛ از جمله مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش.
فرزاد آشوبی می‌گوید بعضی از بازیکنان پرسپولیس در افت هستند و این موضوع به تیم آسیب رسانده است.
پیشکسوت فوتبال ایران عدم شفافیت مالی در فوتبال باشگاهی کشور را مشکلی اساسی دانست و تاکید کر که پرسپولیس باید با جذب مهاجم مشکل خود را حل کنند.
لیگ برتر انگلیس اعلام کرد بازیکنان این لیگ فصل آینده در تمام بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو نخواهند زد.
لیگ برتر انگلیس اعلام کرد بازیکنان این لیگ فصل آینده در تمام بازی‌ها به نشانه حمایت از مبارزه با نژادپرستی زانو نخواهند زد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ