پپ گواردیولا پس از قهرمانی در جام حذفی انگلیس نتوانست مانع از سرازیر شدن اشک‌هایش شود و مانند یک کودک اشک ریخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در واکنش به خبر افزایش مشترکین اینترنت سیار گفت: آمار رسمی حوزه ارتباطات را از وزارت ارتباطات دریافت کنید.
معاون عملیات جهادی سازمان بسیج دانشجویی از اجرای پویش خدمت رسانی «در مدار حبیب» مقارن با ایام اربعین حسینی خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب ۸ عدد دوربین سرعت سنج در ۵۰ کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۱۰ میلیون نخ سیگار قاچاق در یک انبار کالا در جنوب تهرن خبر داد.
رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از برنامه برای معرفی برترین اپراتورهای ثابت و سیار براساس شاخص‌های کیفی مختلف خبر داد.
مدیرعامل اسبق استقلال در گفتگو با خبر ورزشی پرده از راز بسیار مهمی برداشت.
بروجرد- فرمانده انتظامی بروجرد از کشف هشت هزار و ۸۰۰ نخ سیگار در این شهرستان خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان از توقیف یک دستگاه خودرو با محموله بیش از ۳۳۰ هزار نخ سیگار در این استان خبر داد.
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودرو‌های شهر تهران از اجرای طرح ویژه نسل جدید معاینه فنی سیار در تهران تحت عنوان پرتابل خبر داد و گفت: در این طرح واحد‌های سیار معاینه فنی با درخواست ساکنین مجتمع‌ها و یا سازمان‌ها و شرکت‌ها در محل حاضر می‌شوند و نسبت به معاینه فنی خودرو‌های آن‌ها اقدام می‌کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمانشاه از کشف ۱۱۰ هزار نخ سیگار قاچاق خبر داد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه از راه‌اندازی دفاتر سیار خدمات قضائی الکترونیک برای ارائه خدمات به سالمندان، معلولان و جانبازان خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی از تجهیز، نصب و راه اندازی سایت های ثابت و سیار محدوده حرم رضوی برای بهره مندی کامل مهمانان امام رئوف از فناوری های نوین ارتباطی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر از راه اندازی ۱۶۰۰ پایگاه ثابت و سیار در جاده‌های کشور و فعالیت بیش از ۲ میلیون نیروی پشتیبان در طرح‌ ملی خدمات نوروزی خبر داد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از آمادگی حوزه ارتباطات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استقرار ایستگاه های سیار در اطراف مسجد جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد.
وزارت خارجه قطر از ارسال ۱۰ هزار خانه سیار به مناطق زلزله زده ترکیه و سوریه خبر داده است.
مشهد ـ مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد از راه اندازی سامانه ثبت تخلفات سیار خودرویی با همکاری پلیس راهور استان خراسان رضوی خبر داد.
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای شهر تهران از سهم ۳۳ درصدی خودروهای دیزل در انتشار سالانه ذرات معلق در شهر خبر داد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به جزئیات راه اندازی کلینیک سیار حیات وحش، از تجهیز آمبولانس و بکارگیری خفت گیر در این کلینیک خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر از استقرار ۴۳ خودرو سوخت‌رسان در مناطق پرتردد تهران برای خدمت به شهروندان در روزهای برفی خبر داد.
معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۱۱ از استقرار و راه‌اندازی ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی سیار برای ارائه خدمت به زوار اربعین حسینی علیه السلام در دو کیلمتری مرز مهران خبر داد.
رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری کلاهبرداری که با روش اسکیمر در پوشش گل فروش سیار بهشت زهرا «س» بیش از ۱۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست به خبر درج عکس یوز ایرانی بر روی پاکت سیگار واکنش نشان داد.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.
اخیرا مدیرعامل شرکت دخانیات ایران خبر از ورود سیگار، با نشان یوزپلنگ ایرانی را داده که تا کمتر از یک ماه آینده وارد بازار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ