بیمه تعاون با ارتقاء جایگاه خود، موفق به اخذ رتبه BBB از سوی موسسه اعتبار سنجی برهان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی اینترنت موبایل ماه جولای نسبت به ماه گذشته هیچ تغییری نکرده است. میانه سرعت اینترنت موبایل کشور نیز ۳۳.۴۴مگابیت برثانیه است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، موسسه فیچ رتبه اعتباری ایالات متحده را کاهش داد!، آخرین وضعیت از قیمت طلا و مس، سیگنال های متفاوت برای قیمت طلا و قیمت نفت، اعلام ورشکستگی سومین شرکت حمل و نقل کامیونی آمریکا!، ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
یزد- مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد با اشاره به افزایش ۲۳۳ درصدی عملکرد استان یزد در صدور اسناد مالکیت روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، از کسب رتبه اول استان در صدور این اسناد خبر داد.
در چهارمین روز از مسابقات شنای قهرمانی جهان به میزبانی فوگاکو ژاپن سامیار عبدلی در ماده ۱۰۰ متر آزاد با رقیبان جهانی خود به رقابت پرداخت و به کار خود پایان داد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه‌ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
زهرا رستمی در ماده پرتاب چکش رتبه ای بهتر از یازدهمی آسیا را کسب نکرد.
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک آخرین وضعیت رشته های اعزامی به بازیهای آسیایی را بررسی و حمایت از تیم فوتبال امید را هم در دستور کار قرار دادند.
هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه رتبه ایران در تولید علم مناسب است، گفت: ایران در حوزه کسب و کار در رتبه آخر دنیا یعنی در جایگاه ۱۳۱ از ۱۳۲ کشور قرار داریم.
ناهید کیانی پس از کسب دو مدال ارزشمند در خرداد ماه به صدر جدول رده‌بندی جهانی و جایگاه پنجم رنکینگ المپیکی فدراسیون جهانی تکواندو صعود کرد.
خانوار ایرانی با کمتر از ۵ درصد هزینه‌کرد از درآمد برای تفریح، در شمار خانوار‌هایی با کمترین میزان تفریح دربین کشور‌ها به حساب می‌آید. مکزیک، روسیه و آفریقای جنوبی بین ۵ تا ۱۰ درصد و بقیه کشور‌ها همچون شیلی، ترکیه، کره، آمریکا، انگلستان، آلمان، ایتالیا، اتحادیه اروپا، کانادا، ژاپن و فرانسه بین ۱۰ تا ۲۰ درصد از هزینه سبد خانوارهایشان به تفریح اختصاص می‌یابد.
با اعلام دفتر توسعه آموزش های پایه و استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، تکواندو جایگاه نخست کمیته آموزش فدراسیون‌های ورزشی را از آن خود کرد.
موسسه رتبه‌بندی بین‌المللی چنگ شین چین به خاطر بحران پیش‌آمده در موضوع عدم افزایش سقف بدهی عمومی آمریکا از سوی کنگره رتبه اعتباری آمریکا را کاهش داده است.
موسسه رتبه سنجی کپیتال اینتلیجنس (Capital intelligence) رتبه‌ اعتباری بانک سامان را ارزیابی و رتبه اعتباری B بانک سامان را تثبیت کرد.
اصفهان-رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پرداخت معوقات ۱۴۰۱ رتبه بندی معلمان استان خبرداد و گفت: معوقات سال ۱۴۰۰ معلمان نیز به محض تامین اعتبار واریز می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش در خصوص زمان واریز معوقات رتبه بندی هم گفت: حقوق رتبه‌های پایه پرداخت شده است. تفاوتی میان رتبه پایه و رتبه استحقاقی افراد وجود دارد که رئیس جمهور هم در مصاحبه‌ای که روز پنجشنبه داشتند به آن اشاره کردند. به استناد قانون رتبه‌بندی و اعتباری که پیش‌بینی شده است اختلافی داشته ایم که این اختلاف هم با سازمان برنامه و بودجه و مبنای محاسباتی داشته‌است. این اختلاف محاسباتی به دستور رئیس جمهور در جلسه‌ای که به ریاست آقای مخبر در روز شنبه یا یکشنبه برگزار می‌شود، صحبت خواهد شد.
بانک ملت بر اساس رتبه بندی معتبر سازمان مدیریت صنعتی ایران، رتبه نخست را در بین بانک ها و موسسات اعتباری در شاخص فروش بر اساس عملکرد مالی سال ۱۴۰۰ از آن خود کرد.
بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت های برتر ایران (رتبه بندی IMI-100)، بانک رفاه کارگران رتبه 9 در میان صد شرکت برتر و رتبه 2 در گروه بانک‌ها و موسسات اعتباری را از نظر شاخص فروش به خود اختصاص داد.
آبادان - وزیر آموزش و پرورش گفت: هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تغذیه رایگان دانش آموزی اختصاص یافته است و از هفته آینده روند توزیع آغاز می‌شود.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به تأمین اعتبار برای اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان اقدام کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه باید نسبت به تأمین اعتبار برای اجرای دقیق و کامل رتبه بندی معلمان اقدام کند.
سال گذشته گروه‌ بهمن موفق به کسب رتبه A از موسسه اعتباری (پایا) شد و امسال نیز این رتبه تمدید شده است.
کرونا هنوز به پایان نرسیده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ