سال گذشته گروه‌ بهمن موفق به کسب رتبه A از موسسه اعتباری (پایا) شد و امسال نیز این رتبه تمدید شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهلت برگشت ارز حاصل از صادرات صادرکنندگان سال ۱۴۰۱ تا پایان شهریور ماه سال جاری تمدید شد که این مهلت شامل بهره مندی از معافیت های مالیاتی نیز می شود.
نماینده های امیر قطر دیروز وارد پاریس شدند و امروز برای تعیین تکلیف آینده امباپه با او و اطرافیانش وارد مذاکره خواهند شد.
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران اعلام کرد: در دولت سیزدهم، بیش از ۵۲۹۷ روستا با ۳۰۷ هزار خانوار و ۴۱ شهر با ۹۴ هزار خانوار به شبکه گاز کشور متصل شده‌اند.
روزنامه اسپورت اعلام کرد بعد از تمدید قرارداد بارسا با مارک آندره تراشتگن، این باشگاه برای تمدید قرارداد با فرانکی دی‌یونگ هم به توافق قطعی رسیده است.
لوپاریزین نوشته است که کیلیان امباپه احتمال تمدید قرارداد طولانی مدت با پی اس جی را تحت بررسی دارد.
منابع عبری امروز جمعه اعلام کردند که یک هیئت آمریکایی عالی رتبه به پرسه زنی در مرز لبنان با فلسطین اشغالی پرداخته است.
سیمونه اینزاگی پس از قرارداد جدید با اینتر به دنبال دومین قهرمانی در سری A خواهد بود.
با حضور مقاومت البرز در لیگ‌برتر، مهلت نقل‌وانتقالات تا دو هفته دیگر تمدید شد.
عربستان سعودی کاهش داوطلبانه تولید یک میلیون بشکه در روز را به مدت یک ماه دیگر تمدید کرد و در سپتامبر هم به آن ادامه خواهد داد.
هافبک سابق استقلال یک فصل دیگر قراردادش را با گل گهر سیرجان تمدید کرد.
دروازه بان باتجربه پیکان برای سومین فصل متوالی پیراهن این تیم را برتن خواهد کرد.
یزد- دبیر برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش کارگری استان از تمدید مهلت ثبت نام در این المپیاد تا ۲۵ مردادماه خبر داد.
منچستریونایتد بیش از هر باشگاهی در لیگ برتر انگلیس از اسپانسر ورزشی خودش پول می گیرد.
دارنده هفت جام قهرمانی فرمول یک قراردادش را با تیم مرسدس بنز آلمان برای دو سال دیگر تمدید خواهد کرد.
با دستور رئیس جمهور مقرر شد کارگروه بررسی کیفیت خدمات شبکه تا جلسه بعدی شورای‌ عالی فضای مجازی به بررسی کیفی شبکه ادامه دهد.
فرصت ثبت‌نام دانش آموزان کلاس اولی تا ۱۵ مرداد تمدید شده است البته خانواده‌ها سریع‌تر برای ثبت‌نام فرزندان خود به مدارس مراجعه کنند.
منابعی در باشگاه العربی قطر اطلاع دادند آرون گونارسون، بازیکن ایسلندی در فصل آینده به کار خود در این تیم ادامه خواهد داد.
عمر السوما با عقد قراردادی دو ساله رسما به العربی قطر پیوست.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت ماجرای شناسایی و انهدام این دو باند بزرگ سرقت را روایت کرد و در این‌باره گفت: «اولین باندی که توسط پایگاه یازدهم کشف شد، باند سرقت خشن و قاپ‌زنی است که از چهار سارق تشکیل شده. اعضای این باند اقدام به قاپیدن گوشی‌های تلفن همراه مردم کرده بودند. آن‌ها خیلی زود از سوی ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند. این سارقان در صورت مقاومت مردم با چاقو آن‌ها را تهدید کرده و گوشی و سایر وسایل همراه آن را نیز به سرقت می‌بردند. این گروه، جزو باند‌های خشن بود که منهدم شد.
بر خلاف سربازان حرفه‌ای که به عنوان داوطلب خدمت می‌کنند بسیاری از سربازان روس سرباز وظیفه هستند. در باره کیفیت دوره‌های آموزشی گذرانده شده توسط سربازان روس تردید وجود دارد و به دلیل ماهیت وحشیانه این محیط روس‌های مرفه‌تر و با روابط خوب با مقام‌های عالی رتبه عموما به دنبال فرار و دوری از طی کردن این دوره‌ها هستند.
کارگروه رتبه بندی معلمان از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز جمعه ۲۵ شهریور خبر داد.
کارگروه رتبه بندی معلمان با صدور اطلاعیه از تمدید بارگذاری مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور ۱۴۰۱ خبر داد.
اطلاعیه کارگروه رتبه بندی معلمان: نظر به درخواست تعداد زیادی از همکاران که به دلیل مسافرت و یا مشکلاتی همچون عدم دسترسی به مدارک و مستندات، موفق به ثبت نام و بارگذاری کامل مدارک در سامانه رتبه بندی معلمان در مهلت مقرر نشده‌‎اند، مهلت ثبت نام (بدون تفکیک کد ملی) تا پایان روز یکشنبه بیستم شهریور (۲۰/۶/۱۴۰۱) تمدید می‌‎‌شود.
کرونا هنوز به پایان نرسیده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ