موسسه رتبه‌بندی بین‌المللی چنگ شین چین به خاطر بحران پیش‌آمده در موضوع عدم افزایش سقف بدهی عمومی آمریکا از سوی کنگره رتبه اعتباری آمریکا را کاهش داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با بسته شدن حساب باشگاه استقلال به دلیل بدهی مالیاتی، این باشگاه فعلا در قرمزترین شرایط ممکن قرار گرفته است.
طرفین به این نتیجه رسیده‌اند که باید «راه‌حلی حداقلی» برای عبور از بحران بیابند؛ راه‌حلی موقتی که شاید طرفین شکل‌گیری برجام را به این نتیجه رسانده باشد که در شرایط فعلی، بودن برجام به نبودن‌اش بیشتر می‌ارزد.
به گفته ایلان ماسک مدیر ارشد اجرایی توئیتر به دلیل کاهش ۵۰ درصدی درآمد تبلیغاتی و بدهی های سنگین، جریان مالی این شبکه اجتماعی همچنان منفی است.
محمد شیاع السودانی، نخست وزیر عراق شامگاه سه‌شنبه خبر داد که این کشور به چارچوب توافقی برای تسویه بدهی خود به ایران رسیده است.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان گفت: مصمم هستیم در بحرین بهترین نتیجه را بگیریم.
در حالی که کاخ سفید و کنگره بر سر سقف بودجه پرداخت دولت در حال مناقشه‌اند، صندوق بین المللی پول هشدار داده که با وضعیت افزایش معوقات مالی کنونی، آمریکا به بحران اقتصادی بدتری دچار خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که آمریکا نباید خطرات ناشی از بحران بدهی خود را به دیگر کشورها منتقل کند.
رئیس‌جمهور آمریکا بر این باور است که مذاکرات با جمهوری‌خواهان در خصوص بحران سقف بدهی این کشور نتیجه بخش بوده است.
توافق تهران و ریاض جنب و جوش تازه‌ای در منطقه ایجاد کرده است. بدیهی است که ایران نیز امیدوار است بتواند از این دستاورد دیپلماتیک، منافع امنیتی و اقتصادی مدنظرش را به‌دست آورد. این توافق می‌تواند موجب شود که روابط میان ایران و کشور‌های عربی نظیر مصر، بحرین و امارت متحده عربی بهبود یابد.
سیما شاین، پژوهشگر مؤسسه مطالعات امنیت ملی در فلسطین اشغالی در نشستی امنیتی با بحرانی خواندن وضعیت جاری در تل آویو اذعان کرد که در شرایط وخیم غیر قابل تصوری قرار گرفته‌ایم.
پاری‌سن‌ژرمن در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۲-۰ نیس را شکست بدهد.
مدیر رصدخانه مهاجرت گفت: مهاجرت امروز ایرانی‌ها که طیفی از نیروی انسانی حوزه فناوری تا قالیباف و کشاورز و ورزشکاران را شامل شده است، نشان از وضعیت مهاجرت توده‌وار ایرانیان دارد؛ در سطح کلان مدیریتی هم از نظر عوامل رانشی و چشم‌انداز جاذبه سرزمینی در وضعیت بدی قرار داریم و از سویی هم با دستمزد‌های پیشنهادی از سوی کشور‌های مقصد، در وضعیت دشوارِ دوطرفه‌ایم.
نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی با بیان اینکه از دست دادن حمایت آمریکا، از هر بحران و حتی جنگ برای این رژیم خطرناک تر است، گفت: با ادامه سیاست نتانیاهو، همه چیز روی سرمان خراب می شود.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به انباشت بدهی های خارجی کشورهای آفریقایی ابراز نگرانی کرد.
یورگن کلوپ معتقد است بازیکنانش باید الان نشان دهند لیورپول چه باشگاه خاصی است و هر چه زودتر از این بحران خارج شوند.
خوشه طلایی ساوه در یک بازی خانگی موفق شد خلیج فارس ماهشهر را شکست بدهد و از بحران خارج شود.
خوشه طلایی ساوه در یک بازی خانگی موفق شد خلیج فارس ماهشهر را شکست بدهد و از بحران خارج شود.
کاملا طبیعی است که بیگانگان روی گسل‌های اجتماعی و سیاسی حساب بازکنند و مترصد موقعیت بمانند تاحداکثر استفاده را ببرند، آنکه نباید چنین اجازه‌ای بدهد مردمند و مردم درصورت حضور واقعی و موثر و اراده‌مند در سیاست‌های خرد و کلان توان خلع سلاح کامل اغیار را دارند. مردم مشروعیت‌سازند و مشروعیت ثبات و استحکام وقت‌دار می‌آورد. مخالفان واقعی استیلای بیگانه زمینه‌های رجوع به مردم و حاکمیت آن‌ها بر سرنوشت خود را فراهم می‌کنند. در غیبت حضور قانونی و جدی مردم در ساحت سیاست است که تهدید‌ها از هر سو فعال و گاهی کوچک‌ترین مسائل تبدیل به بحران می‌شوند.
بر اساس داده‌های منتشر شده، افزایش هزینه‌های انرژی سبب شده رقمی که آلمان برای بدهی‌های دولتی خود پیش‌بینی می‌کند، دو برابر مبلغ پیشین باشد.
دیه‌گو سیمئونه که تیمش در بحران بدی گرفتار شده، از اینکه جام جهانی به زودی شروع خواهد شد و لالیگا تعطیل می شود، ابراز خوشحالی کرد.
«انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها است که ادامه این وضعیت قدر مسلم به ورشکستگی آن‌ها ختم خواهد شد، از سوی دیگر این بحران بدهی دولت نیز می‌تواند، به یک بحران عمومی بدهی ختم شود؛ اگر قرار باشد، همین وضعیت ادامه پیدا کند.»
استعفای سعید دقیقی شوک بدی به مسئولان شمس آذر و اهالی فوتبال در قزوین وارد کرده؛ این موضوع ممکن است صدرنشین لیگ یک را دچار بحران کند.
لیورپول موفق شد در دومین شب مرحله گروهی لیگ قهرمانان در خانه آژاکس را 2-1 شکست بدهد.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: باید آموزش را محوری اصلی و اساسی در مدیریت بحران قرار بدهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ