اصفهان-رئیس اداره امور مالی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از پرداخت معوقات ۱۴۰۱ رتبه بندی معلمان استان خبرداد و گفت: معوقات سال ۱۴۰۰ معلمان نیز به محض تامین اعتبار واریز می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد بر عزم خود و اعضای هیئت مدیره صندوق برای حل مشکلات بازنشستگان طبق ضوابط قانونی تأکید کرد.
سمنان- مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان سمنان، گفت: در سال گذشته دو هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و در دو ماهه اول سال جاری نیز ۱۷۵ میلیارد ریال معوقات بانک های استان وصول شده است.
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: پرداخت بخشی از مطالبات گندمکاران با تاخیر مواجه شده بود؛ پس از پیگیری، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که در چند روز آینده این معوقات پرداخت خواهد شد.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گزارشی از عملکرد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت ارائه داد و گفت: طی ۶ سال گذشته معوقات صندوق حتی به ۱.۵ درصد هم نرسیده است.
مشکل پرداخت معوقات حقوق سال ۱۴۰۱ نیروهای خرید خدمات آموزشی استان سیستان و بلوچستان با پیگیری دیوان محاسبات کشور بر طرف شد.
نوری تصریح کرد: جا دارد از رئیس‌جمهور تشکر کنم که ساعت‌ها وقت گذاشتند تا این موضوع که با اختلالی در پایان سال مواجه بود و از فرهنگیان و خانواده‌های آنان نیز عذرخواهی می‌کنم، حل شود.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود، اما شمار بسیاری از فرهنگیان اعلام کرده اند، در آخرین لحظات سال ۱۴۰۱ حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آن‌ها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است، به طوری که در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند.
تنها چند ساعت مانده به سال نو فرهنگیان معوقات خود از طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق را دریافت نکردند.
با نهایی شدن احکام رتبه‌بندی فرهنگیان، قرار بود معوقات مربوط به رتبه‌بندی برای فرهنگیان مشمول، واریز شود اما تعداد زیادی از فرهنگیان اعلام کرده اند که در آخرین لحظات سال 1401 حقوق اسفند و معوقات رتبه‌بندی برای آنها واریز نشده یا با تاخیر پرداخت شده است به طوریکه در آخرین روز اسفند هم برخی از آنان چشم انتظار پرداخت حقوق هستند .
تنها چند ساعت مانده به سال نو فرهنگیان معوقات خود از طرح رتبه بندی و ترمیم حقوق را دریافت نکردند.
مشهد _ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در پی پیگیری‌های انجام شده معوقات حقوق معلمان خرید خدمات استان، تا قبل از پایان سال پرداخت می‌شود.
وزیر اقتصاد با اشاره به معوقات بانکی که حدود ۵ درصد است گفت: اما معوقات بانک‌های قرض الحسنه تنها نیم درصد است.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
وزیر آموزش و پرورش با عذرخواهی از تأخیر به وجود آمده در پرداخت معوقات فرهنگیان گفت: تمام تلاش ما بر این است تا آخر سال بخشی عظیمی از مطالبات فرهنگیان را در بخش‌های مختلف پرداخت کنیم تا آن‌ها با خیال راحت بتوانند سال جدید را با روحیه شاد و با طراوت آغاز کنند.
باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این که کارکنان این باشگاه حقوق برخی ماههای خود را دریافت نکرده اند، از پرداخت کلیه معوقات تا پایان سال خبر داد.
سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص مسئله بکارگیری دختر یک عضو شورای شهر تهران به عنوان مسئول دفترش گفت: هر کدام از اعضای شورا وقتی وارد می‌شوند می‌توانند مشاور و مسئول دفتر معرفی کنند و این عضو شورا نیز فرزند خود را معرفی کرده و خواسته که مسئول دفترش از نزدیکانش باشد و هیچ کسی منع قانونی برای وی در نظر نگرفته و البته این بکارگیری یک سال و نیم است که انجام شده و بسیاری از معوقات در فیش حقوقی پرداخت شده و به همین دلیل عدد فیش بالا رفته است.
هفته گذشته یکی از راننده‌های شهرداری ارومیه خودش را کشت. فعالان کارگری گفتند دلیل خودکشی این راننده، معوقات مزد بود.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از پرداخت معوقات فروردین واردیبهشت بازنشستگان خبر داد و گفت: معوقات سه ماه خرداد، تیر و مرداد ماه نیز تا پایان سال تسویه می شود.
وزیر نفت درباره وصول طلب‌ها در موضوع صادرات گاز به عراق گفت: سال گذشته حدود یک میلیارد یورو و امسال حدود ۱.۶ میلیارد یورو از معوقات خود را دریافت کرده‌ایم.
حاجی اسماعیلی نماینده اسبق کارگران در شورای عالی کار همچنین با اشاره به اینکه دولت در شش ماه دوم سال معوقات بازنشستگان را پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: با توجه به اینکه در شش ماه اول سال به نوعی افزایش ۳۸ درصدی و به اضافه ۵۱۶ هزار تومان بازنشستگان پرداخت نشد، مقرر شده در ماه‌های آینده این مابه‌التفاوت به حساب بازنشستگان واریز شود، به طوریکه در نیمه دوم سال و در پایان هر ماه این کار انجام خواهد گرفت و تا پایان سال دولت بدهی خود به بازنشستگان در نیمه اول سال را پرداخت خواهد کرد که این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چند روز قبل علی‌الحسابی بابت معوقات رتبه‌بندی برای معلمان وجهی واریز شد عنوان کرد: خیلی سوال می‌پرسند که چرا سامانه برای بارگذاری مدارک تعیین کردید و چرا باید مدارک را بارگذاری کنیم. خب از یک استاد دانشگاه همین حالا سوال کنید که یک رتبه می‌خواهید بگیرید چقدر طول می‌کشد؟ بیشتر از یک سال معمولا طول می‌کشد، اما ما می‌خواهیم برای ۸۱۰ هزار نفر، دو سه ماهه رتبه بندی را انجام دهیم. گفتیم از وقتی فرایند شما شروع شد، یک و نیم ماه بعد رتبه شما را تعیین می‌کنیم.
با دستور مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه معوقات کارگران پیمانکار خط ۳ مترو تهران پرداخت شد.
معاون امور تعاون وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی از واریز معوقات تعاونی های سهام عدالت استان ها بابت سال های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ خبر داد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تعرفه‌گذاری پرستاری بعد از ۱۵ سال در دولت به تصویب رسید و معوقات آن از ابتدای سال به پرستاران پرداخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ