دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد در اثر درگیری در سودان هزاران نفر مجبور به فرار از این کشور شده‎‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اتحادیه تعمیرکاران با اشاره به گسترش روغن موتور تقلبی، گفت: با توجه به بالا بودن قیمت روغن موتور، سودجویان به صورت حرفه ای روغن موتور تقلبی را در قوطی های برندهای معتبر وارد می کنند.
دبیرکل سازمان ملل امروز از روسیه خواست تا دوباره توافق غلات را ازسربگیرد.
دبیر کل سازمان ملل بر ضرورت ادامه تلاش‌ها برای مقابله با بحران جهانی غذایی تاکید کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز در واکنش به حادثه دیروز در ام‌درمان، در بیانیه‌ای اعلام کرد: از مقیاس وسیع خشونت در سودان متحیر شدم.
دبیرکل سازمان ملل متحد در اقدامی عجیب، از ذکر نام رژیم صهیونیستی در فهرست ننگ، خودداری کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد به جنایات شهرک‌نشینان صهیونیست در روستای ترمسعیا، واکنش نشان داد.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه درگیری نظامی در سودان هشدار داد.
دبیرکل سازمان ملل متحد بر لزوم درخواست از متخصصان و دانشمندان جهان برای برداشتن گام‌های عملی به منظور مقابله با تهدیدات ناشی از هوش مصنوعی تأکید کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز از ارائه کمک‌های این نهاد به‌ آسیب‌دیدگان ناشی از حمله به‌نیروگاه برق آبی«کاخوفکا» خبر داد.
دبیرکل سازمان ملل امروز در پایان نشست دوحه گفت: نشست دوحه درباره به‌ رسمیت‌شناختن طالبان نبود.
دبیر کل سازمان ملل می‌گوید در خصوص گسترش درگیری نظامی فعلی در سودان به نقاط اطراف این کشور نگران است.
دبیر کل سازمان ملل تاکید کرد که تشدید تنش‌ها در سودان به فاجعه تبدیل می شود.
دفتر دبیرکل سازمان ملل امروز در بیانیه ای اعلام کرد: توافق غلات تمدید شده است؛ اما ۶۰ یا ۱۲۰ روزه بودن مدت آن هنوز مشخص نیست.
قدمت باغ فردوس به دوره قاجار می‌رسد و سنگ بنای آن را محمدشاه گذاشت، هر چند عمر سومین شاه قجر کفاف نداد که لذت زندگی در این باغ را بچشد و ناکام از دنیا رفت. پس از مرگ محمدشاه، ناصرالدین‌شاه اراضی اطراف باغ را از مالکان خرید و آن را گسترش داد.
محمودزاده نماینده مهاباد گفت: آقای رئیسی در طول دوران انتخابات وعده های مختلفی دادند که اصلی ترین این وعده ها عبارت بودند از ساخت ۴ میلیون مسکن در چهارسال، رفع فقر و کاهش ۵۰ درصدی هزینه های درمان، احیای برجام و تک رقمی کردند و کاهش تورم به نصف درصد تورم آن زمان، کنترل قیمت ارز، آزادی بیان، عادلانه کردن قیمت خودرو، گسترش و توسعه اینترنت و ایجاد یک میلیون شغل در سال اما چه بر سر سرنوشت این وعده ها در یک سال و نیم عمر دولت سیزدهم آمد؟
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد، می‌تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
محسن رضایی گفت: تولیدی که بتواند بازار داخلی را به دست گیرد و صادرات داشته باشد می تواند ارزش پول داخلی را ارتقا دهد و قیمت ارز را پایین آورد، لذا سرمایه گذاری و تولید و گسترش بازار رمز موفقیت ایران است.
سیاتیک معمولا یک طرف بدن را تحت تاثیر قرار می‌دهد، از قسمت پایین کمر یا باسن شروع می‌شود و تا یک پا گسترش می‌یابد که البته گاهی این عارضه در هر دو پا بروز می‌کند.
وب سایت این خودروساز نشان داد که تسلا قیمت خودروهای الکتریکی پرفروش خود را در ایالات‌متحده و آلمان کاهش داده است و پس از عدم برآورد وال‌استریت برای تحویل در سه ماهه چهارم، استراتژی جدید تخفیف افراطی را گسترش داده است.
معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی در این جلسه به شورای گسترش اعلام کرد که سریع نسبت به انجام وظیفه قانونی خود درباره تعیین‌تکلیف قیمت خودروها اقدام کند.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
مدیرعامل بانک شهر تاکید کرد: این بانک آمادگی کامل برای کمک به سرانجام رسیدن برنامه های کلان سازمان حج و زیارت و ارائه تسهیلات ارزان قیمت برای حمایت از زائران را دارد.
برکشلی گفت: در سازمان اوپک، تصمیمات معمولاً لایه‌های سیاسی هم دارد. این لایه‌های سیاسی با گسترش اوپک به حوزه کشورهای غیر عضو اوپک و به ویژه روسیه، قدری شدت هم پیدا کرده است.
فرماندار انزلی اعلام کرد: آتش سوزی از بامداد جمعه در قسمت مرکزی تالاب در محدوده چراغ پشتان آغاز شد و دامنه آتش به دلیل عدم امکان دسترسی به اطراف گسترش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ