پرسپولیس در حالی باید به مصاف ذوب آهن برود که چند بازیکن خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار ندارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار بازیکن سپاهان در فصل جدید جایی در برنامه‌های ژوزه مورایس ندارند و به طور رسمی از این تیم جدا می‌شوند.
مهاجمان نوک تراز اول لیگ ایران همه در یک تیم جمع شده‌اند تا قهرمانی را از پرسپولیس و استقلال بگیرند.
رسانه عراقی مدعی شد ۴ بازیکن ملی پوش این کشور از باشگاه های ایران پیشنهاد دریافت کردند.
باشگاه پرسپولیس در حالی به دنبال تمدید قراداد چهار بازیکن خود است که «لئاندرو پریرا» مهاجم برزیلی و گران‌قیمت این تیم تنها در یک صورت ماندنی خواهد بود.
سجاد شهباززاده، ابوالفضل جلالی، سبحان خاقانی و علیرضا رضایی چهار بازیکنی هستند که در دیدار با پرسپولیس حضور ندارند. رضایی مدتی است به دلیل مصدومیت دور از میادین است و خاقانی نیز امسال برای آبی‌پوشان به میدان نرفته است.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی به پایان رسید.
به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال چهار بازیکن جدید به سرمربی آبی پوشان پیشنهاد خواهد شد تا او از بین آنها یکی از انتخاب کند.
اهواز- باشگاه استقلال ملاثانی در فصل نقل و انتقالات تاکنون توانسته است که چهار بازیکن جدید را جذب کند.
یحیی گل محمدی اگر تصمیم بگیرد، پرسپولیس را در بازی با استقلال با شیوه ۲-۴-۴ ارنج کند، باید بازیکن پست شماره ۱۰ را از تیمش کنار بگذارد.
سرمربی تیم ملی ایران در شروع نیمه دوم سه تغییر در ترکیب تیمش به وجود آورد.
چهار بازیکن سرشناس لیگ‌برتری در فاصله یک روز مانده تا سفر تیم ملی به جام جهانی در تمرین حضور ندارند.
نکته جالب توجه اینکه یحیی همچنان اصرار دارد تیمش با وجود داشتن ۴ بازیکن باکیفیت در خط حمله با یک مهاجم بازی کند و بعد از اینکه حریفش تقریبا خسته می‌شود مهاجم دیگری را به خط حمله اضافه می‌کند.
روزنامه‌های ورزشی امروز سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
۴ بازیکن استقلال اگر مقابل هوادار کارت زرد دریافت کنند، نمی‌توانند برابر پرسپولیس به میدان بروند.
اخراج ۴بازیکن مس کرمان در آستانه بازی پرسپولیس
به‌نظر می‌رسد حضور ۴ نفر در ترکیب اصلی تیم ملی در جام‌جهانی قطعی است
ادعای غرامت به شرطی اجرایی می‌شود که مصدومیت بازیکن بیش از ۴ هفته به طول بکشد. احتمالا باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند شکایتی از فدراسیون فوتبال داشته باشد و طلب غرامت کند.
باشگاه پرسپولیس نامه مربوط به رقم قرارداد بازیکنان و مربیان خارجی‌اش را آپدیت کرد تا مشخص شود ادعای مطرح شده در مورد رقم بازیکنان خارجی تازه‌وارد این باشگاه درست نیست. البته از ابتدا هم مشخص بود نماینده باشگاه سپاهان بر اساس رقم اعلام شده در سایت ترانسفر مارکت که یک گمانه‌زنی و عدد تخمینی است این توئیت را مطرح کرده است.
جمع رقم های قرارداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد. جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس این نکته را نشان داده است و تغییرات آن نسبت به آخرین جدول اعمال شد
جمع رقم های قرداد چهار بازیکن خارجی پرسپولیس ۵۴ میلیار و ۹۲۵ میلیون شد جدیدترین جدول رقم قرداد های بازیکنان پرسپولیس
کل رقم قرارداد باشگاه با ۱۵۰ نفر بازیکن تیم‌های پایه پرسپولیس حدود ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان خواهد بود!
اهواز- بازیکنان فصل گذشته تیم‌های هوادار تهران، قشقایی شیراز، مس شهر بابک و امید فولاد خوزستان به باشگاه استقلال خوزستان پیوستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ