سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری به دنبال حواشی و هجمه های وارده به وی در مسیر انتخابات گفت: هیچ مشکلی برای حضور در انتخابات ندارم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آرش میراسماعیلی که چند هفته قبل به دنبال ابهامات مالی به وجود آمده بود با حکم وزارت ورزش موقتا از مسئولیتش کنار رفته بود، با رفع تعلیق از سوی دادگاه در آستانه بازگشت به فدراسیون قرار گرفت.
سخنگوی فدراسیون فوتبال می‌گوید موضوع مجوز حرفه‌ای باشگاه استقلال به شکلی مدیریت شد که کل فوتبال ایران تحت تاثیر قرار نگیرد.
مدیرکل حقوقی وزارت ورزش و جوانان درباره سرنوشت رئیس فدراسیون متهم به اختلاس گفت: تا زمان صدور رای نهایی، ما مجبوریم حکم تعلیق فرد متهم به اختلاس را اجرا کنیم و این دستور دادستان است.
سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان از تعلیق شناسه ملی ۳۸ فدراسیون ورزشی خبر داده است.
شناسه ملی ۳۸ فدراسیون ورزشی تعلیق شد!
رئیس فدراسیون جودو با سفر به کویت و حضور در انتخابات اتحادیه آسیا در جلسه با رئیس فدراسیون جهانی شرکت کرد.
شورای فدراسیون روسیه امروز به اتفاق آرا، تعلیق مشارکت این کشور در پیمان استارت نو را تصویب کرد.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فر انسه، بعد از جنجال روزهای اخیر به خاطرات اظهاراتش درباره زین‌الدین زیدان، امروز بعد از ظهر از سمت خود تعلیق شد.
سرپرست فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: برخی افراد چندمین بار است بحث تعلیق را بدون سند و مدرک در رسانه‌ها مطرح می‌کنند.
مدیر صدور مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال در خصوص رفع تعلیق این کمیته توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا داد.
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با اینهمه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر محرومیتی را برداشته باشند، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. با وجود یکسال محرومیت و بیرون ماندن از لیگ قهرمانان، باز هم استقلال و پرسپولیس الزامات را پاس نکرده و آماتور مانده اند!
آیا با این همه کمبود، رفع تعلیق دو غول توخالی فوتبال ایران صحت دارد؟ حتی اگر ای اف سی محرومیتی را برداشته باشد، این به مفهوم رفع نواقص بی‌شمار دو باشگاه نیست. نگاهی به لیست کمبودهای استقلال و پرسپولیس بیندازید...
خطر جدی تعلیق فدراسیون در صورت تکرار دروغ درمورد استقلال و پرسپولیس
درگیری لفظی ساعی و تعلیق ازسوی فدراسیون جهانی تکواندو
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
فیفا خواستار توضیح صریح و شفاف فدراسیون فوتبال ایران درباره حاشیه های دیدار تیم هلی ملی ایران و لبنان در مشهد در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
فدراسیون فوتبال هند که چندی پیش از سوی فیفا تعلیق شده بود، دوباره به حالت عادی بازگشت.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد احتمال تعلیق ۲ فدراسیون ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری و برگزاری انتخابات این دو فدراسیون توضیح داد.
فیفا به دلیل دخالت اشخاص ثالث، فدراسیون فوتبال هندوستان را به حالت تعلیق در آورد.
احتمال انتقال آبله میمونی به حیوانات خانگی
فرار دو فدراسیون ورزشی ایران از تعلیق جهانی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ