سرپرست فدراسیون شمشیربازی ضمن اشاره به اولویت‌های کاری‌اش، بر مهیا کردن شرایط برای برگزاری انتخابات فدراسیون تاکید کرد و گفت: تصمیمم حضور در این انتخابات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد گفت: اگر برای سومین بار از سوی نهادهای ذیصلاح وزارت ورزش و جوانان تایید صلاحیت نشوم از شرکت در انتخابات کناره‌گیری خواهم کرد.
خاویر تباس، رئیس لالیگا، امروز اعلام کرد قصد دارد بار دیگر در انتخابات ریاست این لیگ شرکت می‌کند و تمایلی برای رها کردن پستی که در 10 سال گذشته در اختیار داشته ندارد.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
رئیس جمهور با بیان اینکه اهل عافیت طلبی نیستم گفت: اگر زمان بازگردد، دوباره تصمیم می‌گیرم به میدان بیایم و در انتخابات شرکت کنم.
یک شرکت فرانسوی قصد دارد به اولین شرکت دارویی تبدیل شود که از هوش مصنوعی برای انجام تحقیق و توسعه استفاده می‌کند.
تیم فوتبال امید ایران با وجود عدم انتخاب سرمربی در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ شرکت می‌کند.
میرتاج‌الدینی گفت: چرا با دولت انقلابی اینگونه رفتار می‌کنیم؟ مگر آقای رئیسی را ما با ۲۴۰ امضاء دعوت نکردیم که در انتخابات شرکت کنند. مگر مردمی که به آقای رئیسی رای دادند همان مردمی نیستند که به مجلس انقلابی رای دادند ما در یک کشتی نشسته‌ایم موفقیت دولت موفقیت مجلس شورای اسلامی است و موفقیت مجلس موفقیت دولت به شمار می‌رود.
طائب تاکید کرد: بنابراین اگر اینطور باشد که مثلا از بنده به عنوان کسی که قرار است بیایم پای صندوق و در انتخابات شرکت کنم و از آحاد مردم هستم، بپرسند انگیزه‌ات چه مقدار افزایش پیدا می‌کند؟ می‌گویم به این اندازه که از کسانی که مسئولیت کار در دستشان است، عمل ببینم. در نتیجه امیدوار می‌شوم که بیایم پای صندوق، رأِی بدهم و به یاری خدا کار‌ها بهتر شود.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: رقابت‌های پراهمیتی پیش رو داریم که باید با برنامه ریزی دقیق و منظم در آن شرکت کنیم.
کاپیتان تیم ملی کاراته گفت: رقابت‌های پراهمیتی پیش رو داریم که باید با برنامه ریزی دقیق و منظم در آن شرکت کنیم.
سخنگوی فدراسیون کشتی تاکید کرد: با توجه به کارهای خوب و ماندگاری که طی سال‌های گذشته در زمان ریاست علیرضا دبیر انجام شده و بسیاری از کارها نیز نیمه تمام مانده است، معتقدم علیرضا دبیر قطعا در انتخابات حاضر می‌شود.
محسن هاشمی درباره پدرش گفت: به نظرم ایشان در آخرین خطبه نماز جمعه خود، مهمترین سخنان خود را مطرح کردند که اصل آن بر دو محور بود: جایگاه مردم در حکومت و ضرورت عمل به قانون، متاسفانه در هر دو اصل ما دچار انحراف شده ایم. در مورد جایگاه و نقش رای مردم در مشروعیت نظام، فقط به عنوان یک وظیفه مردم را دعوت به رای دادن و شرکت در انتخابات می‌کنیم.
یکی از مشاوران ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرد وی قصد دارد روز سه شنبه نامزدی خود برای شرکت در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ اعلام کند.
سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر بگوییم از کشتی بهتر نیستیم اما تقریبا هم ردیف با آنها عمل می‌کنیم ولی امکانات ما قابل قیاس نیست.
رئیس فدراسیون فوتبال برای شرکت در اجلاس کنفدراسیون فوتبال آسیا به مالزی سفر می‌کند.
روزنامه جوان نوشت: آن خانمی‌ که در راهپیمایی ملی شرکت می‌کند و با رأی خود در انتخابات علاقه‌اش را به میهنش نشان می‌دهد، در واقع نشان می‌دهد که به هنجارها و ارزش‌های عمومی این جامعه علاقه‌منداست و حتی اگر در عمل با برخی از آن‌ها موافق نباشد، به دنبال برهم زدن آن‌ها و مبارزه با این هنجارها نیست.
دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا گفت: همه از من می‌خواهند که نامزد شوم. من در نظرسنجی‌ها، در هر نظرسنجی- نظرسنجی‌های جمهوری خواهان و دموکرات‌ها - پیشتاز هستم.
درحالیکه تنها یک روز به برگزاری انتخابات هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی باقی مانده، لابی سنگینی در هتل محل اقامت نزدیک به 90 رئیس فدراسیونی که به بلگراد آمده‌اند، در حال انجام است.
یک حزب راست افراطی رژیم صهیونیستی با نام نوام با خروج از ائتلاف سیاسی با دیگر احزاب اعلام کرده که به طور مستقل در انتخابات آتی این رژیم شرکت می‌کند.
سرپرست فدراسیون فوتبال می‌گوید علاقه‌ای به صحبت کردن درباره انتخابات فدراسیون ندارد، چراکه این اتفاق فضا را ناعادلانه خواهد کرد.
رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم نهایی خود درباره شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۴ این کشور را گرفته و به زودی آن را اعلام می‌کند.
یک مقام آمریکایی مدعی شد واشنگتن با انتظارات کم از مذاکرات در آن شرکت می‌کند.
به رغم تغییر دولت و تدابیری که برای پایان دادن به خسارات گذشته اندیشیده شده، وضعیت عجیبی بر بیمارستان ایرانی دبی حاکم است، تا جایی که به وضوح می‌شود سایه گسترده خطری که بر سر این مرکز درمانی پرسابقه گسترده شده را دید؛ خطری که ظاهرا رفع شدنی نیست، مگر با ورود مقامات ارشد کشورمان به این غائله کشدار!
بنده یک تصمیم شخصی گرفته بودم، که با توجه به اینکه آقای تاج که قبلا به بنده حکم داده بودند به احترام ایشان کنار بروم.به احترام به دوستانی که برایم فرم پر نموده و بنده را پیشنهاد داده اند در انتخابات شرکت می‌کنم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ