هافبک سابق تیم فوتبال استقلال با تصمیم نکونام به جمع اعضای کادر فنی این تیم اضافه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت باشگاه استقلال با بیان اینکه آبی پوشان با یک برد اقتصادی به سه امتیاز دست پیدا کردند گفت: جذب بازیکن جزو وظایف کادر فنی است و مدیرعامل باشگاه نباید خودسرانه عمل کند.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
یک منبع آگاه گفت: رویه‌ای که وزارت بهداشت طی یک‌سال و نیم اخیر از طریق روسای دانشگاه‌های زیرمجموعه خود در پیش گرفته به این شکل است که یا استاد پیشکسوت و عضو هیات علمی را زودتر از ۳۵ سال سابقه خدمت بازنشسته کرده‌اند یا اینکه شرایط کار و حضور علمی برای چهره پیشکسوت آموزش پزشکی را به گونه‌ای محدود و دشوار کرده‌اند که استاد پیشکسوت داوطلب استعفا دهد و کناره‌گیری شود.
واکنش تند ورزشی‌نویسان به لقب اسطوره قرن به یک پیشکسوت
مهاجم اسبق استقلال به تحلیل شرایط فعلی این تیم پرداخت.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه، مشکل اصلی این باشگاه نبود پول و سوء مدیریت است، گفت: حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.
پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید که جواد نکونام با کادر فنی خوبی که با خود آورده، در استقلال موفق خواهد بود.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است که سرمربی این تیم در جمع سرخ‌پوشان باقی خواهد ماند.
احتمال دارد یک پیشکسوت استقلال به عضویت هیات مدیره این باشگاه دربیاید.
باشگاه استقلال مدیر جدید آکادمی این باشگاه را معرفی کرد تا یک پیشکسوت ۶۷ ساله جانشین مدیر جوان و موفق این آکادمی شود.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
پیشکسوت استقلال معتقد است این تیم در پایان فصل حداقل یک یا دو جام به دست می‌آورد.
یک معمار پیشکسوت به پاس فعالیت های معماری که در شهر اصفهان انجام داده، از خودش با برگزاری مراسمی در گنبدخانه مسجد شیخ لطف الله اصفهان تقدیر کرد.
پیشکسوت پرسپولیس امروز در تمرین استقلال حاضر شد.
پیشکسوت تیم استقلال ضمن حمایت از عملکرد فنی بازیکنان و کادر فنی استقلال از آنها بخاطر تحمل اوضاع مالی استقلال تقدیر کرد.
پیشکسوت باشگاه استقلال مدعی است که این تیم با چنین پشتوانه‌ای نباید دچار مشکلاتی شود که نبود یک میلیون دلار باعث حذف و اتفاقات احتمالی بدتر برای آنها شود.
رئیس سابق کمیته فنی فدراسیون فوتبال از امیر قلعه نویی خواسته است دستیار اول قوی‌تری برای خود انتخاب کند.
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط این تیم در لیگ برتر و بردی که اخیرا مقابل نفت آبادان به دست آورد، توضیحاتی ارائه داد.
ابوالفضل توکلی کارگردان مستند «آبی روشن» که به کارنامه یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال می‌پردازد به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید اگر این تیم سیاوش یزدانی را از دست دهد، چه کسی را در بازار نقل و انتقالات پیدا خواهد کرد چرا که هیچ بازیکن خوبی اجازه جدایی از تیمش را ندارد.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس بسیج گفت: یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس به شکل تماس تصویری و ویدئو کنفرانسی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا بهره‌مند خواهند شد.
پیشکسوت استقلال گفت: نبود یک هافبک طراح و خلاق کاملاً در استقلال مشهود است.
پیشکسوت آبی پوشان گفت: با اینکه شکست برای استقلال در هفته اول تلخ است، اما ترجیح می‌دهم فعلا درخصوص ساپینتو قضاوت نکرده و این کار را به آینده موکول نمایم.
در بیانیه کانون تاکید شده است: «کانون کارگردانان سینمای ایران از جناب آقای صباغ زاده کارگردان پیشکسوت سینما، صمیمانه عذرخواهی میکند.» مهدی صباغ زاده کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده، پخش‌کننده و تدوین‌گر ایرانی کارگردان فیلم‌هایی چون خانه کاغذی، راه بهشت، سناتور و آفتاب نشین‌ها است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ