پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه، مشکل اصلی این باشگاه نبود پول و سوء مدیریت است، گفت: حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هدف گذاری برای عبور از دوران سخت روحانی در تلاش و فعالیت آقای رییسی آشکار بوده اما جدای از مخالفان سیاسی جریان انقلاب، برخی محافل سایه هم با رفتار و کنش خود بر آن خدشه می‌کنند به نحوی که انگار دولت سیزدهم نه دولت همه جریان انقلاب که مختص به یک اقلیت ناب‌گرا است
از دست رفتن دو بازی مهم در لیگ برتر حاصل کارت قرمزی است که رحمتی از داور مسابقه گرفت.
مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آن‌ها خواسته بود با این دروازه‌بان برای حضور در استقلال مذاکره کنند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه، مشکل اصلی این باشگاه نبود پول و سوء مدیریت است، گفت: حتی اگر مدیر بارسلونا هم به استقلال بیاید کاری از دستش بر نخواهد آمد.
فریده شجاعی همسر اسطوره فقید استقلال گفت: انگار استقلال نفرین شده است. امیدوارم این مشکلات حل شود و روزی را ببینیم که دیگر چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشد. باور کنید گاهی اوقات می‌گویم اگر منصور زنده بود به خاطر دیدن چنین صحنه‌هایی بنده خدا سکته می‌کرد. این اتفاقات اصلاً در شأن ورزش ایران و هواداران استقلال نیست.
به نظر می‌رسید سایه هم را با تیر می‌زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
به نظر می رسید سایه هم را با تیر می زنند و رقابت فرهاد و نکونام قابل انکار نیست، اما هفت مقدس مثل همیشه همه را سوپرایز کرد.
با گذشت نزدیک به ده روز از قطع همکاری رسمی ریکاردو ساپینتو با باشگاه استقلال، همچنان تکلیف نیمکت رهبری این تیم مشخص نیست و مدیران باشگاه استقلال انگار درست مثل هواداران این تیم نمی‌دانند چه کسی قرار است آبی پوشان را در رقابت‌های داخلی و شاید هم رقابت‌های بین المللی فصل جدید رهبری کند.
تیم ملی والیبال ایران ١٠ ساعت اعصاب خورد کن و عجیب را در هواپیمای اوزاکا- دبی پشت سر گذاشت.
دروازه‌بان نساجی نسبت به شعار تماشاگران استقلال در بازی امروز واکنش نشان داد.
سرمربی استقلال می گوید این بازی توضیح فنی زیادی ندارد چرا که تیمش همه جوره از تراکتور برتر بود.
مهدی قایدی ستاره بوشهری باشگاه استقلال با مدل موی جدیدی در انظار رویت شد.
غرض از استقلال کانون‌های وکلا قطعا حفاظت از حقوق شهروندان در برابر نهاد قدرت و از طرف دیگر حمایت از حق دفاع وکیل در برابر قدرت دستگاه قضایی بود. برای مردمی که آگاهی از قوانین و تفسیر آن‌ها ندارند، حضور افرادی متخصص در حوزه قوانین که بتوانند از حقوق آن‌ها در آنچه در محاکم می‌گذرد و همچنین در برابر قدرت موجود در این قوه حاکمه دفاع و محافظت کنند، موضوعی غیرقابل انکار است.
مدیرعامل باشگاه ملوان یک روز پس از شکست مقابل استقلال به شدت نسبت به تصمیمات کمیته داوران و قضاوت‌هایی که برای این تیم می‌شود، معترض شده است.
با توجه به شرایط خوبی که داریم، صادقانه و بدون اغراق می‌گویم که توانایی شکست استقلال را داریم.
سیاوش یزدانی پس حواشی زیادی که در دوران حضور در استقلال تجربه کرد، انگار به خانه خودش برگشته است.
خشم سرمربی همیشه پر‌جنب‌وجوش استقلال در کنار زمین این بار دامن‌گیر عضو تدارکات تیمش شد.
پرویز امینی، جامعه شناس اصولگرا در شبکه افق سیما گفت: اگر استدلال منطقی برای عموم نیاوریم ناممان جمهوری اسلامی است، اما مردم را برای اجرای سیاست‌هایمان همراه نداریم.
او در ادامه با برشماردن برخی دلایل نارضایتی هنرمندان بیان می‌کند: «از زمان شکست اصلاحات تا امروز طبقه‌ی متوسط مدام سرخورده شده است. این خشم و اعتراض نیز به جایی متمرکز می‌شود که بتواند احساس ملموس بودن داشته باشد. این خشم در میدان هنرهای تجسمی هم می‌تواند تخلیه شود. موضوع دیگر هم تلقی استقبال حاکمیت از این موضوع بوده است که بدنه‌ی حوزه فرهنگی، سرانِ این حوزه را بی‌آبرو کنند.نمی‌توان انکار کرد که بخش بزرگی از اعضای هنرهای تجسمی ناراضی هستند و احساس می‌کنند که نادیده گرفته شده‌اند و همه‌ی سرمایه‌های موجود در اختیار عده‌ی محدودی است و آن‌ها ثروت را براساس رابطه‌ سالاری بین خودشان انحصارا تقسیم می‌کنند.»
هافبک کروات سابق استقلال معتقد است که اگر کی‌روش تغییرات عجیب در تیمش ایجاد نکند، بازیکنان ایران می توانند ولز را شکست دهند.
حسین ترابپور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.
حسین ترابپور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.
حسین ترابپور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.
حسین تراب‌پور مربی تیم فوتبال گل‌گهر پاسخ تندی به مصاحبه محمد مومنی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ