مهاجم اسبق استقلال به تحلیل شرایط فعلی این تیم پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع سابق پرسپولیس با وجود آنکه چند سالی است کاملا از این تیم و فوتبال فاصله گرفته اما هنوز یک سرخ آتشین با اظهارنظرهای جالب به حساب می‌آید.
در این تست ساده شما باید از میان ۹ تصویر زیر یک مورد را انتخاب کرده و شخصیت خود را شناسایی کنید. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.
این میوه از منابع ویتامین C نیز محسوب می‌شود و به همین دلیل توصیه می‌شود افرادی که به بیماری‌های لثه مبتلا هستند، آن را در برنامه غذایی روزانه بگنجانند. جالب است بدانید با خوردن یک هلوی متوسط ۳۴ میلی گرم از نیاز روزانه به این ویتامین تامین می شود.
اوپنهایمر یک فیزیکدان با خلق‌وخوی شفاهی بود. او برای فهم جهان فقط به ریاضی متکی نبود؛ او به دنبال راهی بود که بتواند جهان را در قالب واژگان توصیف کند. شیوایی بلاغی او و فضائلش در مورد موضوعاتی خارج از علم فیزیک، او را به سخنرانی جذاب تبدیل کرده بود.
منصوره اتحادیه ۸۹ سال دارد. او مادر و مادربزرگ است. هر روزش به خواندن و پژوهش و ورق زدن اسناد می‌گذرد و صبحش در نشر «تاریخ ایران» شب می‌شود. او همه این‌ها هست، ولی هیچ یک از این‌ها او را به‌درستی توصیف نمی‌کنند. نکته جالب درباره زندگی خانم اتحادیه این است که او در یک سه‌راهی تاریخی جذاب به دنیا آمده و زندگی کرده است.
مصاحبه‌ای قدیمی از فرمانده گروه واگنر منتشر شده که نشان می‌دهد او حمله نظامی به پایتخت روسیه را ایده جالبی توصیف می‌کند.
علیرضا نیکبخت واحدی، بازیکن پرحاشیه سال‌های دور فوتبال ایران که چند ماهی هست در قامت مربی در لیگ دسته ۳ به فوتبال برگشته، در این لیگ هم جنجال‌ساز شد و یک عکاس را در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد با مشت زد! جالب اینکه نیکبخت در توجیه حرکات زشت و مضروب کردن عکاس، مدعی شده عکاس‌ها نباید وقتی بازیکنم را تنبیه می‌کنم از من عکس بگیرند! / آخرین خبر
احتمالا این را بار‌ها شنیده‌اید که باید استیک را فقط یک بار برگردانید، ولی این توصیه کاملا اشتباه است. درست است که یک بار برگرداندن گوشت موجب می‌شود که سطح آن برشته و قهوه‌ای شود، ولی مانع از پخته‌شدن داخل گوشت می‌شود. وقتی استیک را چند بار برگردانید، داخل آن یکنواخت می‌پزد و از داغ یا سرد شدن خیلی سریع یک سمت استیک جلوگیری می‌کند. البته سطح استیک خیلی برشته و جالب نمی‌شود، ولی با برگرداندن بیشتر استیک، داخل آن بهتر می‌پزد.
محمد مومنی، عضو هیئت مدیره استقلال، در واکنش به تمدید قرارداد ساپینتو، توصیف جالبی درباره این مربی داشت.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، توصیف جالبی از رکوردزنی ارلینگ هالند در بازی با فولام دارد.
ستاره سابق آرسنال برای توصیف کیفیت فنی ساکا یک مقایسه جالب انجام داده است.
رودریگو دی‌پول، ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید، توصیف جالبی از بازی کنار لیونل مسی داشته است.
رودریگو دی‌پول، ستاره آرژانتینی اتلتیکو مادرید، توصیف جالبی از بازی کنار لیونل مسی داشته است.
ستایشی سخنگوی قوه قضاییه خطاب به سینا استوی متهم فراری و اخلالگر ارزی کشور گفت: لطفا بیا و خودت را معرفی کن.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با دردهای مزمن کمک کند.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با درد‌های مزمن کمک کند.
ریچارلیسون توصیف جالبی از حذف از جام جهانی دارد.
چمران به مسئله سرمای شدید حاکم در کشور اشاره کرد و گفت: مسئله سرمای سراسری کشور و کمبود گاز مسئله پر اهمیتی است؛ لذا درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند.
سرمربی عربستان درباره حضور ابرستاره پرتغالی در این کشور اظهارنظر جالبی کرد.
ستاره تیم بسکتبال بروکلین نتس، خاطره جالبی از اسطوره فقید لیکرز در دوران مصدومیتش تعریف کرد.
درگذشت پله، اسطوره فوتبال برزیل، خاطرات بسیاری را از او در کنار بزرگان فوتبال زنده کرده است.
جیمی کاراگر، مدافع سابق لیورپول، توصیه جالبی برای رویارویی با ارلینگ هالند به لیساندرو مارتینز داشته است.
رسانه اماراتی از تاکتیک مجیدی به همراه اتحاد کلباء توصیف جالبی کرد.
در همین رابطه صفحه «The Asian Game» به بازگشت کارلوس کی روش به ایران با یک جمله کوتاه واکنش جالبی داشت و توصیف کی روش از ایران به خانه را سوژه خود قرار داد. این رسانه نوشت: کارلوس کی روش به خانه برگشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ