اینستاگرام در حال ارائه قابلیتی است که به طور پیش‌فرض حساب‌های کاربری جدید افراد زیر ۱۶ سال را به محدودکننده‌ترین تنظیمات برای کنترل محتوای حساس، تبدیل می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از مفاد دستورالعمل تازه آن است که هنگام حضور در بالی به ویژه زمانی که آنلاین هستید و در حال انتشار تصاویر لایو از خود می باشید حق ندارید رفتار تهاجمی داشته باشید و هم چنین نمی توانید از واژگان تند در مورد مردم محلی و بومی آنجا مقام های دولتی و یا سایر گردشگران استفاده کنید. این امر نشان دهنده نقش رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از مشکل در رفتار بد گردشگران است.
آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
دو سناتور آمریکایی درباره الگوریتم هایی که محتوای کودک آزاری جنسی را در اینستاگرام تسهیل و ترویج می کند به مدیر ارشد اجرایی متا نامه نوشتند.
این شرکت قصد دارد آن را به عنوان «اینستاگرام برای افکار شما» به بازار عرضه کند و در حال حاضر در حال ساخت آن بر روی یک پلت‌فرم غیرمتمرکز به نام ActivityPub است.
از چندین ماه پیش کاربران به ویژگی Notes دسترسی پیدا کرده‌اند. این قابلیت که در بالای بخش پیام‌های خصوصی یا دایرکت مسیج‌ها قرار گرفته است، به شما امکان به‌اشتراک‌گذاری پیام‌های متنی کوتاه و ایموجی‌ها را می‌دهد. افرادی که شما را دنبال می‌کنند، می‌توانند در اینباکس خود آن‌ها را ببینند.
صفحه یکی از بازیکنان استقلال در اینستاگرام بعد از حواشی پیش آمده از سوی برخی افراد هک شده و دسترسی به آن امکان‌پذیر نیست.
درج هایلایت بازی با سمپدوریا در صفحه رسمی میلان با موسیقی متن ایرانی با استقبال ویژه‌ای همراه شد.
ایونا یکی از حامیان همیشگی جورجینا بوده است و به تازگی او نیز در اینستاگرام همانند خواهر مشهور خود تولید محتوا می‌کند و به نظر می‌رسد قصد دارد با حمایت‌های جورجینا به یک اینفلوئنسر تبدیل شود.
روح الله مؤمن نسب، دبیر کل جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی، در مناظره دانشگاه شاهد در صحبت‌هایی درباره هزینه فیلترینگ و دور زده شدن این فیلترینگ گفت: «قاعدتا و منطقا باید اولویت با بستن محتوا باشد نه بستن پلتفرم‌ها، اما بدون همکاری شرکت اصلی چاره‌ای نیست.»
شکیل صد‌ها فالوور اینستاگرامی را از محتوای مد خود به دست آورده است و عکس‌هایی از لباس‌های خود را در فضای مجازی منتشر می‌کند.
بسیاری از شبکه‌های اجتماعی و نرم افزارهایی که امروزه بهانه‌ای برای پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی و حتی برطرف کردن برخی نیازها هستند به مکانی برای جمع آوری و جاسوسی از کاربران تبدیل شده‌اند.
وب سایت رصد قطعی داون دتکتور اعلام کرد در اوج اختلال اینستاگرام، بیش از ۴۶ هزار کاربر، مشکل دسترسی به این پلتفرم اشتراک گذاری عکس در آمریکا را گزارش کردند.
بر خلاف اینستاگرام، این برنامه بیشتر روی مقالات متمرکز است تا عکس. طبق گزارش‌ها، آرتی‌فکت محتوا را براساس علایق توصیه‌شده و امکان گفتگو با دوستان فراهم می‌کند.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین فاش کرد که حساب کاربری او در اینستاگرام برای چند روز مسدود شده بود.
یکی از ویژگی‌های کلیدی ChatGPT توانایی آن در ایجاد پاسخ‌های متنی انسان‌مانند به درخواست‌ها است. این باعث می‌شود که برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها مانند ایجاد ربات‌های چت برای ارائه خدمات به مشتری، ایجاد پاسخ به سؤالات در انجمن‌های آنلاین یا حتی ایجاد محتوای شخصی‌سازی‌شده برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی مفید باشد.
ابوالفضل حاجی‌زادگان پژوهشگر اجتماعی می‌گوید تحقیقاتش نشان می‌دهد کالای اعتراض سیاسی در اینستاگرام خریدار دارد، اما مردم آن را از گروه‌های سیاسی حرفه‌ای نمی‌خرند.
عضو کارگروه تعیین محتوای مجرمانه رایانه‌ای با تاکید بر رفتار خلاف قانون اینستاگرام و واتس اپ تاکید کرد در اجرای قانون تعارفی وجود ندارد.
به نظر می رسد انفعال شرکت متا در مقابل نامه مرکز ملی فضای مجازی مبنی بر ایجاد نمایندگی در ایران، اینستاگرام و واتساپ را به سمت فیلتر دائم و قانونی در ایران می برد.
یک کارشناس فضای مجازی نوع مواجهه کشورهای مختلف جهان با پلتفرم‌های جهانی را تشریح کرد و گفت: مثلا در اروپا پلتفرمها موظفند محتوای خشونت آمیز را حذف کنند.
کسب‌وکار‌های خرد اینستاگرامی و استارت‌آپ‌ها، نخستین قربانیان محدودیت‌های اینترنتی چند ماه اخیر بودند. به‌طوری که با فیلتر شدن اینستاگرام در هفته‌های ابتدایی، بخش اعظم کسب‌وکار‌هایی که بر این بستر فعالیت می‌کردند به حالت تعطیل درآمدند و تولید محتوای تجاری توسط آن‌ها بیش از ۹۰ درصد افت کرد. این درحالی است که مرکز ملی فضای مجازی در ماه اخیر، اندازه بازار تجاری این پلتفرم را بیش از ۷۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد کرده بود.
مشاور سخنگوی دولت با رد ادعای هک‌کردن حساب کاربری بهادری جهرمی در اینستاگرام از مسدودشدن آن خبر داد.
مشاور سخنگوی دولت با رد ادعای هک‌کردن حساب کاربری بهادری جهرمی در اینستاگرام از مسدودشدن آن خبر داد.
عضو ناظر مجلس کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای گفت: اینستاگرام و واتس‌اپ با دستور دستگاه امنیتی فیلتر شده و مادامی که شرایط امنیتی در کشور حاکم است محدودیت دسترسی ادامه دارد.
به نظر می‌رسد برخی از ملی پوشان هنوز از محتوایی که در اینستاگرام خود منتشر می‌کنند خبر ندارند و ساعاتی بعد از انتشار اقدام به پاک کردن آن می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ