مشاور سخنگوی دولت با رد ادعای هک‌کردن حساب کاربری بهادری جهرمی در اینستاگرام از مسدودشدن آن خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.
رسانه معروف ایتالیایی سوژه جذاب طارمی و میلان را در حساب کاربری خود در اینستاگرام نیز پوشش داد.
تردز به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام خود ثبت نام کنید و می‌توانید تمام حساب‌هایی را که قبلا در اینستاگرام دنبال می‌کردید را در برنامه جدید هم دنبال کنید.
کیهان نوشت: آمار دقیقی برای تعداد سربازان همجنس‌باز در نیرو‌های مسلح اوکراین وجود ندارد، اما ارتش دگرباش جنسی، یک حساب کاربری در اینستاگرام که تصاویر سربازان همجنس‌گرا و لزبین را منتشر می‌کند، این رقم را حدود ۵۰ هزار نفر تخمین می‌زند.
مدیرعامل سابق استقلال با انتشار یک استوری در حساب شخصی خود در اینستاگرام به حضور نکونام روی نیمکت آبی‌ها واکنش نشان داد.
نیکولا بارلا بعد از باخت برابر سیتی پستی انگیزشی در حساب کاربری اش در اینستاگرام منتشر کرد.
تعداد دنبال کنندگان حساب اینستاگرام صدف صفر زاده تا قبل از ماجرای جنجالی کلیپ گنگستر شهر آمل آنگونه که شنیده ام شاید به بیست هزار نفر هم نمی‌رسید. معجزه، اما زمانی برای این معلم شمالی روی داد که -آگاهانه یا غیر آگاهانه- آن کلیپ چند دقیقه‌ای گنگستر شهر آمل از طریق حساب اینستاگرامش منتشر شد.
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا پس از وقفه‌ای ۲۷ ماهه به دنبال تعلیق حساب کاربری‌اش در اینستاگرام پس از ماجرای یورش به کنگره در ششم ژانویه ۲۰۲۱، فعالیت در این رسانه اجتماعی را با انتشار پیام‌هایی درباره کارت‌های دیجیتال ترامپ از سر گرفت.
مرد ۲۴ساله ساکن لس‌آنجلس به نام امیرحسین گلشن، حساب کاربری زنان مشهور «تاثیرگذار» را در اینستاگرام از طریق تعویض سیمکارت آنان تصاحب و سپس با درخواست دریافت پول و ویدئو‌هایی با مضامین جنسی از قربانیان برای پس‌دادن حساب‌های اینستاگرام آنان، اخاذی می‌کرده است.
کریم باقری فوتبالیست سابق کشور یکی از این افراد است که شماره حسابی را برای دریافت کمک‌های مردمی در صحفحه اینستاگرام معرفی کرده بود اما صبح امروز اعلام کرد شماره حساب وی مسدود شده است.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین فاش کرد که حساب کاربری او در اینستاگرام برای چند روز مسدود شده بود.
کاپیتان سابق شیاطین سرخ با انتشار یک پست در حساب کاربری خود در اینستاگرام به تمسخر رقیب پرداخت.
قاضی دیوان عالی برزیل به عنوان بخشی از تحقیقات درباره شورش حامیان رئیس جمهور سابق این کشور، به چند شبکه‌ اجتماعی برای مسدود کردن ۱۷ حساب کاربری اولتیماتوم داد.
درست در روز‌هایی که ایرانی‌ها با مصائب و مشکلات فراوان به شبکه‌های اجتماعی جهانی نظیر اینستاگرام وصل می‌شوند و آینده فعالیت این پلتفرم‌ها به نظر مقام‌های امنیتی وابسته است حساب رئیس جمهور ایران در اینستاگرام تیک آبی تایید گرفت.
باشگاه النصر عربستان کریستیانو رونالدو را به خدمت گرفت و قرار است که سالانه ۲۰۰ میلیون یورو به این ستاره پرتغالی پرداخت کند؛ هزینه‌ای که یک سرمایه گذاری بزرگ برای باشگاه عربستانی به حساب می‌آید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب کاربری اینستاگرامی کاربران خبر داد و گفت: مجرم بیش از سه میلیارد ریال اخاذی کرده بود.
مشاور سخنگوی دولت با رد ادعای هک‌کردن حساب کاربری بهادری جهرمی در اینستاگرام از مسدودشدن آن خبر داد.
حساب کاربری سرمربی پرسپولیس در اینستاگرام از دسترس خارج شده است.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام درگذشت «سیدرضا مؤید خراسانی» شاعر ادبیات آیینی کشور را تسلیت گفت.
چند راه حل غیر مستقیم وجود دارد که بتوان بدون فالو کردن اکانت‌های خصوصی، پست‌های آن‌ها را مشاهده کرد. در این مطلب نحوه این کار را به شما آموزش می‌دهیم.
بعد از حملات اینستاگرامی یک چهره رسانه‌ای مشهور در ایتالیا به فرانچسکو توتی و همسرش ایلاری، حساب اینستاگرامی او مسدود شد.
کریم بنزما حساب اینستاگرام، فیسبوک و توییتر خود را غیر فعال کرد. هنوز دلیل این اقدام او نامشخص است.
اینستاگرام در حال ارائه قابلیتی است که به طور پیش‌فرض حساب‌های کاربری جدید افراد زیر ۱۶ سال را به محدودکننده‌ترین تنظیمات برای کنترل محتوای حساس، تبدیل می‌کند.
آیا اخیراً از طریق موبایل یا رایانه شخصی دیگران وارد حساب اینستاگرام خود شده اید و فرصت خروج از سیستم را نداشته اید؟ در چنین موقعیتی اینستاگرام راهی برای خروج از حساب کاربری اینستاگرام شما در اختیارتان قرار داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ