کاپیتان تیم ملی آرژانتین فاش کرد که حساب کاربری او در اینستاگرام برای چند روز مسدود شده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عکس یادگاری دیوید بکام با دو ستاره آرژانتینی به سوژه طنر کاربران اینستاگرام تبدیل شد.
دنبال‌کنندهای اینستاگرام باشگاه اینترمیامی ظرف مدت کوتاهی از پیوستن لیونل مسی به این تیم به 10 میلیون نفر رسید و از اینستاگرام باشگاه اینتر پیشی گرفت.
صفحه رسمی لیگ حرفه‌ای آمریکا در اینستاگرام به حضور لیونل مسی در اینترمیامی واکنش جالبی نشان داد.
تصمیم لیونل مسی برای ترک پاری سن ژرمن تاثیر زیادی بر دنبال کنندگان این تیم در شبکه‌های اجتماعی داشت.
لیونل مسی با انتشار پستی در اینستاگرام، با اشاره به یکی از جذابیت‌های عربستان، باعث نگرانی هواداران بارسا و اینتر میامی شد.
لیونل مسی نام باشگاه بارسلونا را به بخش هایلایت‌های حساب اینستاگرامش اضافه کرد و این اقدام او باعث شد شایعات درباره بازگشت لئو به بارسا بیش از پیش جدی شود.
لیونل مسی طعنه کریم بنزما به جوایز بهترین‌های سال فیفا را بی‌پاسخ نگذاشت و به آن در استوری اینستاگرامش واکنش نشان داد.
کیلیان امباپه با انتشار پستی در اینستاگرام به انتخاب لیونل مسی به عنوان بازیکن سال فیفا واکنش نشان داد.
لیونل مسی یک ماه بعد از قهرمانی با تیم ملی آرژانتین در جام جهانی قطر در اینستاگرام خود پیامی منتشر کرد و گفت هنوز که هنوز است نمی‌تواند آن اتفاق بزرگ را باور کند.
وقتی لیونل مسی در استادیوم لوسیل مشغول جشن گرفتن قهرمانی آرژانتین بود جامی طلایی در دست داشت که جام اصلی نبود بلکه جامی فیک بود که توسط چند هوادار وارد زمین شده بود.
مایک جمبز، چهره شناخته شده کلمبیایی در اینستاگرام، از این که نام لیونل مسی را روی پیشانی‌اش تتو کرده پشیمان است.
لیونل مسی کاپیتان تیم ملی آرژانتین و بهترین بازیکن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با انتشار پستی در اینستاگرام از تمامی بازیکنان و افرادی که در کسب سومین جام جهانی برای آلبی سلسته کمک کردند یاد کرد.
لیونل مسی با انتشار متنی احساسی در اینستاگرام خود به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی واکنش نشان داد و گفت «این جام متعلق به دیه‌گو هم هست».
لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.
ماریا سول، خواهر لیونل مسی، با انتشار متنی در اینستاگرام، به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی با کاپیتانی برادرش واکنش نشان داد.
عکس لیونل مسی با کاپ قهرمانی جام جهانی با ۵۶ میلیون لایک رکورد بیشترین تعداد لایک در اینستاگرام را شکست.
لیونل مسی ساعتی پیش تصاویری از خود با کاپ قهرمانی جام جهانی در رختخواب منتشر کرد که با استقبالی گسترده در اینستاگرام روبرو شد.
پست جدید لیونل مسی در آستانه تبدیل شدن به پربیننده‌ترین پست تاریخ اینستاگرام قرار دارد.
پست جدید لیونل مسی در آستانه تبدیل شدن به پربیننده ترین پست تاریخ اینستاگرام قرار دارد.
لیونل مسی ساعاتی پس از کسب عنوان قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین از احساس خود پس از فتح مهم‌ترین جام دوران حرفه‌ای گفته است.
نیمار، ستاره برزیلی، با انتشار پستی در اینستاگرام، قهرمانی آرژانتین در جام جهانی را به لیونل مسی تبریک گفت اما اشاره‌ای به شکست دیگر هم‌تیمی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن نداشت.
تیاگو، فرزند ارشد لیونل مسی، سرود مشهور تیم ملی آرژانتین را روی کاغذ نوشت و مادرش تصویر آن را در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.
لایک لیونل مسی به پست اینستاگرام لائوتارو مارتینز باعث عصبانیت برخی هواداران بارسلونا شده است.
لایک لیونل مسی به پست اینستاگرامی لائوتارو مارتیتز پس از بازی اینتر و بارسلونا با واکنش منفی هواداران بارسا روبرو شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ