فردی که در زمان حادثه سقوط آیدا رستمی از پل عابرپیاده، همراه وی بوده و بعنوان متهم پرونده نیز در بازداشت است، در توضیحات اولیه خود حادثه را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به‌دنبال تصمیم مناقشه‌انگیز رئیس جمهور آمریکا برای ارسال بمب خوشه‌ای به اوکراین، اظهارات سخنگوی مطبوعاتی پیشین کاخ سفید در یک کنفرانس خبری به سوژه داغ رسانه‌ها بدل شد.
معاون اول قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره اظهارات فرمانده انتظامی مازندران درباره شکستن گردن هنجارشکنان گفت: ادبیات خوبی نبوده است. این طور نیست که او گفته باشد اگر کسی بی حجاب باشد گردنش را می‌شکنیم بلکه سخنان ایشان در رابطه باافراد شرور و کسانی که امنیت برهم می‌زنند و سرقت‌های مسلحانه بوده است. فیلم پخش شده هم تقطیع شده است.
برومند در ادامه‌ در پاسخ به سوالی درباره اظهارات محمد خزاعی درباره قطع ارتباط با سینماگرانی که در فیلمهای بدون مجوز کار میکنند، و همکاری خانه سینما گفت: من خیلی تعجب کردم و فکر میکنم آقای خزاعی نمی‌خواسته این را بگوید که احتمالا زبانش این طور چرخیده و این صحبت را مطرح کرده است. خانه سینما چنین موضعی را قبول ندارد.  اگر مناسبات درست و منطقی میان خانه سینما و سازمان سینمایی در مورد فیلم‌هایی که پروانه نمیگیرند شکل بگیرد، پیگیری میکنیم که چرا پروانه نمیگیرند؟ چرا پروانه ساخت نمیگیرند که مجبور می‌شوند بدون پروانه‌ فیلم بسازند؟ چرا وقتی ساخته می‌شوند پروانه نمایش نمی گیرند؟ چرا فیلم‌های دارای پروانه ساخت و نمایش، سلیقه‌ای و بدون هیچ ضابطه‌ای مشکل پیدا می کنند؟ باید سازمان سینمایی راهکاری پیدا کند که شأن مجوزی که می‌دهد توسط مسئولان مختلف حفظ شود. اگر زمینه‌ای برای تفاهم وجود دارد، میتوانیم کارگروهی تشکیل دهیم و در آنجا میانه را بگیریم تا فیلمها حتی‌الامکان پروانه داشته باشند به شرطی که ارزش پروانه به ما ثابت شود. همین چند وقت مستندسازی فیلمی ساخته با پروانه که تلویزیون هم پخش کرده ولی الان دچار مشکلات زیادی شده که باز نمی کنم.
اظهارات عجیب دکتر حبیب الله شیرازی رئیس هیات فوتبال تهران را در خصوص انتخابات و حقوق خود را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اظهارات شیرانی - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت راه های کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
مجبتی توانگر نماینده تهران در مجلس: به زودی منتظر ویدئوهایی باشیم که عده ای دارند در ملاعام و به صورت واضح و علنی روزه خواری می کنند، فیلم می گیرند و در فضای مجازی منتشر می کنند!
از صبح دیروز فیلمی در برخی گروه های مجازی استان کرمانشاه منتشر شده‌ که حاکی از برخورد خبرساز یک مامور فراجای کرمانشاه با یک خانم آمر به معروف در خصوص موضوع حجاب شده است.
اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان پس از دیدار با رئیس جمهور موریتانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
امیر نصرآزادانی بازیکن سابق فوتبال است که عضو گروه تروریستی مسلحانه شد و در حوادث ۲۵ آبان اصفهان حضور داشت.
سرهنگ پاسدار حسن امینی: مادر شاه یک پیرزن عجوزه ۹۰ ساله بود که در کاخش سینمای فیلم مستهجن داشت! این‌ها به دنبال حقوق زن هستند؟
معاون نظارت و ارزشیابی سازمان سینمایی در پاسخ به اظهارات کارگردان یادشده و اینکه اگر قانونی برای ممنوعیت فعالیت یک فیلمساز که فیلم دارای مشکل در شورای پروانه نمایش دارد، درست باشد، پس چرا مثال نقض آن، فیلم جدید کیانوش عیاری است که با وجود فیلم توقیفی «کاناپه» این روزها مشغول ساخت فیلم جدید است؟ گفت: به نظر می‌رسد این موضوع به درستی منتقل نشده و اینکه هر کسی که فیلم توقیف شده دارد، نمی‌تواند فیلم بسازد اشتباه است؛ منظور این بوده که اگر یک کارگردان فیلمی در شورای پروانه نمایش دارد، باید ابتدا تکلیف آن را روشن کند. او با اشاره به اینکه وقتی فیلمی پروانه ساخت دارد پس کارگردانش می‌تواند آن را بسازد، گفت: ما همیشه (از فیلمسازان) می‌خواهیم تکلیف فیلم قبلی را روشن کنند. البته برای معدود افرادی این اتفاق می‌افتد که فیلم‌شان در شورای پروانه نمایش هنوز تعیین تکلیف نشده است.
صحبت‌های آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور در دیدار فرستاده نخست وزیر چین را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات رئیس مجلس درباره قطع نشدن میکروفن وی حین بیان تذکر در جلسه روز یکشنبه مجلس خواستار بازبینی فیلم تذکر این جلسه شد و گفت: این خیلی بد اخلاقی است که از یک طرف میکروفن نماینده حین بیان تذکر قطع شود و از طرفی دیگر گفته شود که نه، ما این کار را نکردیم.
فیلم اظهارات ضارب اراکی درمورد ویدیویی که خود خالق آن بوده است را مشاهده می‌کنید.
افرادی که دکتر فرهود پدر علم ژنتیک را رباییده بودند هدفشان از این جرم را انتقام شخصی بیان کردند.
در این فیلم اظهارات جنایتکاری که به شهید «علی‌وردی» چاقو زده است را مشاهده می‌نمایید.
ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ ۵ نفر از قاتلان شهید آرمان علی وردی طلبه ای که در شهرک اکباتان تهران به شهادت رسیدند را دستگیر کردند.
زلاتان ایبراهیموویچ بار دیگر طرفداران و به طور کلی اهالی دنیای فوتبال را غافلگیر کرد، اما این بار نه با اظهارات سرشار از اعتماد به نفسش بلکه با ایفای نقش در یک فیلم سینمایی جدید.
اظهارات ستایشی درباره فیلم زورگیری در اتوبان نیایش و اقرار متهم به ۱۰۰ فقره سرقت
نماینده دادستان ادامه داد: متهم در همراهی با مسیح علی‌نژاد به فراخوان وی عمل کرده و ضمن کشف حجاب در معابر عمومی فیلمی از خود گرفته و در فضای مجازی منتشر می‌کند که همان فیلم در شبکه‌هایی همچون شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شده است.
پس از اظهارات تقی علی‌قلی‌زاده تهیه کننده فیلم «رستاخیز» درباره نمایش این فیلم سینمایی، بنیاد سینمایی فارایی با اشاره به اینکه خود خواستار نمایش این فیلم که رقم کلانی برای سهم خود در این اثر پرداخت کرده، اسناد مرتبط با این فیلم که مالکیتش را در اختیار دارد، برای نخستین بار منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ