مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید از تمام ظرفیت قانونی خود برای اینکه باشگاه به حق‌ش برسد استفاده خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سایپا از پیگیری پرونده مربوط به شکایت از شمس آذر خبر داد.
در اطلاعیه سپاه عاشورا آمده است: بسیجی دلاور "امیر حسین‌پور" که در ماموریت گشت رضویون از ناحیه سر و چشم توسط فرد مهاجم و متهم به شدت مجروح شده بود، بعد از گذشت چهار روز تحمل جراحات شدید عصر روز گذشته به یاران شهید عرصه امنیت پیوست.
پرونده سعید حسین‌پور و باشگاه پرسپولیس به شکلی عجیب خاتمه یافت.
اینجا ویترین است. تصمیمات را در یک جا‌هایی می‌گیرند و می‌خواهند بقیه‌ی گروه‌ها هم با آن باشند. این‌ها را ما بار‌ها گفته‌ایم. بعد آنجا وقت‌تلف کردن است. کار حزبی ما عقب می‌ماند. الان الکی حزب‌ها در آنجا ضعیف می‌شوند. کاری هم پیش نمی‌رود. در هر صورت؛ من کاری به آن ندارم و این یک بحث جدایی است. ولی تقریبا ما ۱۵ سال وقت گذاشتیم تا این نقد اتفاق بیفتد؛ ولی متاسفانه نشد.
حسینی‌پور استاندار مازندران در خصوص ترور امام جمعه سابق زاهدان گفت :طبق اطلاعات تا این لحظه فرد قاتل شناختی از آیت الله سلیمانی نداشتند و بحث انگیزه شخصی منتفی است.
در خط خبری‌ای که ایرنا دنبال می‌کند، با استفاده از سخنان رهبری مبنی بر «همکاری، همدلی و هم‌افزایی سه قوه» و همچنین «خودداری مردم و مسوولان از درگیر شدن و سرگرم شدن به حاشیه‌ها» سعی دارد تا از استیضاح وزیر صمت جلوگیری کند. برخی نمایندگان هم همسو با خط خبری ایرنا، خواهان منتفی شدن طرح استیضاح فاطمی امین شده‌اند. کمال حسین‌پور نماینده سردشت در گفتگو با خبرگزاری دولت گفته «باتوجه به رهنمود رهبر معظم انقلاب، مساله استیضاح وزیر صمت منتفی است.»
هاشمی‌ رفسنجانی در کتاب خاطرات خود در روز بیست‌ و هفتم فروردین در مورد ترور سعید حجاریان و خطبه‌های رهبری در مورد دولت و اصلاح‌طلبان نوشته‌ است.
نام این زن، فاطمه حسین‌پور است. در گهواره‌ای که بر دوش می‌کشد، پسر ۶ ماهه‌اش به نام سام قرار دارد. می‌گوید برای تزریق واکسن ۶ ماهگی فرزندم راهی این جاده شدم تا به درمانگاه برسم. می‌گوید که عبور از این جاده، دیگر برایم سخت نیست، زیرا بار‌ها از آن عبور کرده‌ام و همه مسیر را می‌شناسم.
سرانجام اتفاقی که محمود فکری انتظارش را می‌کشید، فرا رسید و او نتوانست فصل را با سایپا به انتها برساند.
حجت الاسلام حسین‌پور یکی از هزاران روحانی است که زندگی خودشان را وقف تبلیغ و مردم کرده‌اند. امروز پای صحبت‌های روحانی نشسته‌ایم که سال‌هاست زندگی‌اش در تبلیغ و خدمت به مردم می‌گذرد.
احمد حکیمی‌پور گفت: مرحوم شیبانی حساسیت جناحی نداشت، ولی نسبت به مسائلی که به حقوق مردم باز می‌گشت حساس بود. هرچند در طیف‌بندی، اصولگرا محسوب می‌شد، اما در مجلس دوم ایشان در لیست جریان اصلاح‌طلب هم قرار گرفته بود. وقتی بازرگان فوت کرده بود، به خاطر می‌آورم ایشان در مجلس با همان پالتوی معروف، در حال کپی کردن وصیت مرحوم بازرگان بود
با شکایت باشگاه پرسپولیس بازیکن سابق آن‌ها با محرومیت سنگینی مواجه شده است.
قاضی حسین‌پور چند سال قبل، بعد از ماجرای فروش خودنویس‌اش، در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به‌عنوان چهره مردمی انتخاب و به‌عنوان قدردانی و یادبود جامی به او هدیه شد. بعد از ماجرای این پرونده قتل، قاضی حسین‌پور تصمیم گرفت این جام را بفروشد تا شاید با پول آن بخشی از دیه ۲۰۰ میلیون تومانی فراهم شود. در این شرایط بود که او هدیه‌اش را به فروش گذاشت. من هم آن را ۲۵۰ میلیون تومان به همراه پیراهن‌های تیم ملی کشتی خریداری کردم.
ساعت ۱۲ شب پنجشنبه ۲۷ مرداد، مرگ مرد جوانی در یک بیمارستان به بازپرس میثم حسین‌پور اعلام شد. به دستور بازپرس جنایی تحقیقات آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوان، نگهبان برجی در خیابان دربند است که با ضربه چاقو به قفسه سینه‌اش مجروح شده و بعد از انتقال به بیمارستان، جان باخته است.
ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه ۱۳ مرداد، مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در تماس با بازپرس میثم حسین‌پور از قتل مردی ۶۳ ساله خبر دادند. دقایقی بعد که تیم جنایی راهی محل شدند به محض ورود به خانه داخل راهروی منتهی به سالن پذیرایی با جسد مرد میانسال در حالی رو به رو شدند که با ضربات متعدد چاقو از پا درآمده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ