باشگاه استقلال علیه تصمیم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیانیه ای را صادر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داوید رایا، دروازه بان برنتفورد، علاوه بر بایرن مونیخ مورد توجه آرسنال نیز قرار دارد.
«آقای لاریجانی تصمیم برای ورود به انتخابات مجلس ندارد. افرادی که می‌گویند ایشان به انتخابات ورود می‌کند، بهتر است دلایل خود را نیز مطرح کنند. آقای لاریجانی صراحتا اعلام کرده بود که قصد ورود به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را ندارد. چند ماه پیش من در مصاحبه‌ای این موضوع را اعلام کردم و از ایشان نقل قول کردم و خود آقای لاریجانی نیز سخن من را مورد تایید کرد. هم اکنون نیز تکرار می‌کنم که ایشان قصد ورود به انتخابات را ندارد و اگر قرار بود وارد شود، در انتخابات یازدهم وارد می‌شد و دلیلی وجود نداشت که حضور خود را برای یک دوره قطع کند.»
ما به احیای برجام در کنار احیای روابط خود با کشور‌های منطقه احتیاج داریم. همچنین لازم است هر چه سریعتر به بازار‌های پررونق برگردیم. اگر چنین دیدگاهی (احیای برجام) پشت سفر سلطان هیثم نبود، اصلا دلیلی نداشت شخصا به ایران سفر کند؛ بنابراین امیدوارم شاهد تغییراتی در حوزه برجام باشیم. همچنین می‌توانیم آزادی زندانی بلژیکی (الیویه وندکاستیل) و تبادل او با زندانی ایرانی (اسدالله اسدی) با همکاری عمان را مقدمه‌ای مثبت در روابط بین المللی ایران ارزیابی کنیم.
در هفته جاری از شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۵ شنبه ۴ خردادماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
امید عالیشاه به اعتراض تیم‌ها به برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی واکنش نشان داد.
جلال چراغپور کارشناس فوتبال کشور معتقد است یحیی گل‌محمدی به دلیل شناخت بیشتری که نسبت به تیمش دارد، در جنگ قهرمانی دست بالاتر را نسبت به مورایس و ساپینتو دارد.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
واترباکی که در حال آب خوردن بود به معنای واقعی کلمه بدون هیچ دلیلی در زیر آب ناپدید می شود. تا انتهای ویدئو نمی توانید بفهمید چه چیزی آن را به زیر می کشد!
من نمی‌دانم سکوت رسانه‌ای در آغاز شکل گیری بحران مسمومیت دانش آموزان، چه دلیلی داشت، اما باعث بروز شائبه‌های فراوانی شد. در خلاء اطلاعات شفاف هر ویروسی می‌تواند حمله کند. وقتی بحران شکل می‌گیرد، اما اطلاعات لازم داده نمی‌شود، ویروس شک و تردید زبانه می‌کشد.
سرمربی فولاد بعد از راهیابی تیمش به جمع هشت تیم برتر آسیا در اقدامی شوکه کننده از سمت خود استعفا کرد و اکنون سؤال این است که چرا وی چنین کاری کرده است.
در پی طرح برخی ادعا‌ها از سوی پزشک معالج علی انصاریان، خانواده انصاریان با ارائه پاسخ‌هایی به این مطالب اعلام کرد: چنین رضایتی نیز هیچ‌گاه از بیمار یا، ولی قانونی وی اخذ نشده و چنانچه پزشک محترم دلیلی برای اثبات خلاف این مطالب دارند، مدارک ارائه کنند.
توانگر گفت: آقای نیکزاد که تقریبا گزینه اجماعی نمایندگان بود به هر دلیلی این مسوولیت را نپذیرفت یکی از دلایل اصلی ایشان آن بود که گفته بودند «شبکه بانکی جهت ارایه تسهیلات بانکی به بخش مسکن همراهی نمی کند» حال سوال این است آقای بذرپاش که تجربه و تخصصِ آقای دکتر نیکزاد را ندارد چگونه می‌خواهد این تسهیلات را درست کند؟
توانگر گفت: آقای نیکزاد که تقریبا گزینه اجماعی نمایندگان بود به هر دلیلی این مسوولیت را نپذیرفت یکی از دلایل اصلی ایشان آن بود که گفته بودند «شبکه بانکی جهت ارایه تسهیلات بانکی به بخش مسکن همراهی نمی کند» حال سوال این است آقای بذرپاش که تجربه و تخصصِ آقای دکتر نیکزاد را ندارد چگونه می‌خواهد این تسهیلات را درست کند؟
طبق پیام ناظر بازار در پایان معاملات امروز ۱۶ آبان ماه ۴ نماد معاملاتی متوقف خواهند شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی متوقف خواهند شد؟
در هفته پیش رو از شنبه ۳۰ مهرماه تا ۵ شنبه ۵ آبان ماه تعدادی از مجامع شرکت‌های بورسی و فرابورسی برگزار خواهد شد. این نماد‌ها کدامند و به چه دلیلی مجمع برگزار خواهند کرد؟
اگرچه خود آجرلو و اطرافیانش سکوت کرده و دلیلی را برای قطع همکاری عنوان نکرده بودند، ولی از چند موضوع مختلف به‌عنوان دلایل برکناری او یاد شده است. مشخص نیست مواردی که مطرح شده تا چه حد صحیح باشد، چون تعدادی از همین دلایل به قدر کافی نقض‌کننده دلیل دیگری است. در زیر تلاش شده تا با جمع‌بندی شایعاتی که در این مورد به راه افتاده، به نقشه کلی در این زمینه رسید.
«عبدالصمد خرمشاهی» یکی از حقوقدانان معروف کشور گفت: مثلا در این خبر دادگاه می‌بیند که دختر دلیلی برای اثبات ادعایش ندارد ولی یکسری شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد ادعای او می‌تواند صحیح باشد. من در خصوص این خبر دقیق نمی‌دانم که اطلاعات پرونده چیست و پزشکی قانونی چه نظری داده است؟ افراد خصوصا دختربچه‌ها در مناطق محروم ازجمله بلوچستان جرات نمی‌کنند مساله‌ای را عنوان کنند آن هم علیه پلیس! بنابراین باید دادگاه بر این مساله تمرکز کند.»
مهدی طارمی بعد از یک هفته غیبت در چمپیونزلیگ بار دیگر نشان داد حمایت دائمی سرمربی و مدیران باشگاه پورتو از او به چه دلیلی است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجاگفت: افرادی که به هر دلیلی وارد غیبت شده‌اند به هیچ عنوان چه در شرایط عادی و چه غیر عادی و ویژه مانند سفر اربعین اجازه خروج از کشور را ندارند.
مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل حضور دوربین‌های تلویزیونی در سالن کنفرانس، نشست ساپینتو برگزار نمی‌شود.
طبق اعلام حاضرین در تمرین،سیاوش یزدانی آمادگی بدنی خیلی خوبی ندارد و به همین دلیل هم ریکاردو ساپینتو، او را در اختیار بدنساز باشگاه استقلال قرار داده است.
چه دلیلی دارد دو تیم لیگ برتری اصفهان مجبور باشند با تعداد ۶۰ بازیکن بعلاوه کادر فنی به تهران بیایند و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.
چه دلیلی دارد دو تیم لیگ برتری اصفهان مجبور باشند با تعداد ۶۰ بازیکن بعلاوه کادر فنی به تهران بیایند و معاینات پزشکی خود را انجام دهند.
یک مقام مسئول با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی در استفاده از خدمات دانش بنیان‌ها در کشور پیشتاز است گفت:اکنون با بیش از ۲۰ شرکت دانش بنیان همکاری می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ