باشگاه پرسپولیس با انتشار بیانیه رسمی اعلام کرد که برداشت از حساب بورس با مجوز کمیته مصارف بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی در برنامه تلویزیونی جهان آرا گفت: روحانی اگر حاضر می‌شد با ترامپ سلام علیک کند تمام تحریم‌ها برداشته می‌شد!
نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نیرو تمام تلاش خود را به کار گرفته تا بتواند مشکل ناترازی‌ها در حوزه برق را مرتفع کرده و گام‌های خوبی برای افزایش تولید ۴۰ هزار مگاواتی برق در طول عمر دولت سیزدهم برداشته شده است.
وزیر اقتصاد گفت: اولین گامی که در زمینه مجوزهای کسب و کار برداشتیم، شفاف کردن تمام شروط مجوزها در دستگاه‌های صادر کننده بود.
خال‌هایی که عمق زیادی دارند، ممکن است برداشت آن‌ها با فرورفتگی‌های مختصری همراه باشد. البته این اتفاق اکثرا زمانی رخ می‌دهد که پزشک با بی‌دقتی سعی دارد کار را در یک جلسه تمام کند. رفع این فرورفتگی با راهکار‌هایی همچون دستگاه پلکسر، لیزر یا به‌کارگیری سابسیژن امکان‌پذیر است.
رئیس سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد که 200 میلیارد تومان از پول حاصل از واگذاری پرسپولیس برای دریافت وام در وثیقه بانک قرار دارد.
وزارت حوادث غیرمترقبه منطقه‌ای روسیه اعلام کرد: تمامی محدودیت‌های تردد در «روستوف» برداشته شد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه ایران در این عرصه با تمام توان گام برداشته است، گفت: در حوزه مقابله، ایران با فاصله رتبه اول کشفیات مواد مخدر در دنیا را دارد.
پرسپولیسی‌ها اعلام کردند تمام برداشت‌های این باشگاه از محل درآمد حاصله از عرضه و فروش سهام باشگاه با مجوز و تصویب کمیته مصارف بوده است.
تمام برداشت‌های باشگاه پرسپولیس از محل درآمد حاصله از عرضه و فروش سهام باشگاه با مجوز و تصویب کمیته مصارف بوده است.
نت بلاکس اعلام کرده که روز پنجشنبه و بعد از برگزاری تماس ویدیو کنفرانسی میان مقامات ترکیه با مدیران اجرایی توئیتر، محدودیت این شبکه اجتماعی در این کشور برداشته شده.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
یک رسانه لبنانی به سفر وزیر خارجه آمریکا به فلسطین اشغالی ودرخواستی که او از مقامات صهیونیست برای مشارکت فعالتر در جنگ اوکراین داشته است. پرده برداشتند.
بر اساس تصمیم اتخاذ شده، از ساعت یازده صبح امروز ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمام معاملات ‎دلار توافقی و ‎یورو توافقی در بازار متشکل ارزی ایران بدون دامنه نوسان انجام می‌شود.
نشریه ایتالیایی از امتیازات ویژه رونالدو در عربستان پرده برداشت.
کنعانی با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بانیان این قطعنامه که خود ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر مردم ایران، از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف نمایند.
یکی از کنشگران و فعالان محیط‌زیست می‌گوید: «ما در امتداد تمام رودخانه‌های کشور با پدیده‎ برداشت مصالح که از آن با عنوان «معدن‌کاری» یاد می‌شود، مواجه هستیم؛ ولی این عمل در واقعیت امر، معدن‌کاری نیست و من اسم آن را «سرزمین‌فروشی» می‌گذارم. »
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ایران در حال برداشتن گام هایی بلند در تمام حوزه های مرتبط با قدرت دریایی خود است و اکنون این حوزه به یکی از منابع قدرت و غرور ملی برای ایرانیان تبدیل شده است.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
برزیل با نمایشی مثل قهرمان‌ها، کره‌جنوبی را از پیش رو برداشت و برای تمام رقبای خود خط و نشان کشید.
غریب‌آبادی گفت: اینستاگرام در هفت هفته اخیر میلیون‌ها پست و هزاران صفحه باز کرده است. دستگاه‌های ذیربط در جمهوری اسلامی ایران، تمام مستندات این موضوع را مبنی بر ترویج خشونت، تبلیغ فروش سلاح گرم، تشویق مردم به ریختن در خیابان‌ها و تخریب اموال عمومی و خصوصی جمع آوری کرده اند.
در حالی که اواسط اردیبهشت سال جاری قاضی دادگاه سوئد رای داد تا حمید نوری از انفرادی خارج شده و محدودیت های تماس با وی برداشته شود، اما مسولان زندان خلاف رای قاضی عمل می کنند.
نکته قابل توجه اینجاست که وزارت ارتباطات امروز برای دومین بار در ۱۰ روز اخیر تاکید کرده بود که تمام محدودیت‌های اینترنت برداشته‌ شده‌اند به جز دو اپلیکیشن واتس‌اپ و اینستاگرام.
نهاوندیان درباره روند صعودی قیمت ارز در بازار، مشکل در تامین برخی کالا‌ها و ایجاد موج جدیدی از اعتراضات علیه دولت و در مجموع تمامی حوادثی که سال ۹۷ را دربرمی‌گیرند چنین می‌گوید: ای کاش زمانی قید محرمانگی از اتفاقات و حوادث این سال‌ها برداشته شود تا بتوانیم به جزئیاتی اشاره کنیم. آن‌وقت مردم در جریان قرار می‌گیرند و می‌دانند چه بر سر این کشور آوردند.
کیهان نوشت: تمامی ادعا‌هایی که برجام را مایه پیشرفت و تعالی کشور معرفی می‌کرد و می‌کند، سراسر دروغ است و هیچ تحریمی با این توافق برداشته نمی‌شود. ثانیا این سخنان، یک درون مایه اصلی دارد و آن اینکه مادام که ایران یک کشورانقلابی است و پایبند به آرمان‌های امام و انقلاب و دشمن آمریکاست، نباید انتظار هیچ پیشرفتی را داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ