چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی بنگاه فروش آپارتمان به یک قلاده سگ خبر داد.
مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از بازداشت و شناسایی متصدی این بنگاه به هویت مشخص توسط پلیس دستگیر و بنگاه مربوطه نیز با دستور مقام قضایی دادسرای ۵ تهران پلمب شد.
یک تیم مرتبط با عناصر بیگانه که در حال برنامه­ریزی و اقدام برای دامن زدن به آشوب و خرابکاری در سالگرد اغتشاشات پاییز گذشته بود توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره­ کل اطلاعات استان گیلان شناسایی و کلیّه­ی اعضای آن بازداشت شدند.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در کشور را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و بازداشت شدند.
اعضای شبکه‌ی گسترده‌ی تروریستی که قصد انجام اقدامات متعدد خرابکارانه در استان‌های تهران، کرمان، اصفهان، کهگیلویه و بویر احمد، کردستان و مازندران را داشتند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان‌های مذکور شناسایی و بازداشت شدند.
ساعاتی قبل، وزارت اطلاعات از متلاشی‌شدن هسته عملیاتی منافقین در رشت خبر داده بود.
در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران و متواری شدن وی در روز دوشنبه، دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد.
سیامک صاحبدل، خواننده ایرانی‌تبار و همسرش سحر حیدرزاد که در ترکیه اقامت دارند، هنگامی که قصد سفر به آلمان با پاسپورت تقلبی را داشتند، در فرودگاه استانبول شناسایی و بازداشت شدند.
نخست‌وزیر پاکستان بازداشت عوامل موثر در درگیری‌های اخیر در این کشور را خواستار شد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از شناسایی و کشف پرونده با موضوع دسترسی غیرمجاز به حساب‌های کاربری شبکه‌های اجتماعی توسط باند ۲ نفره خبر داد.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری یک کلاهبردار اینستاگرامی که تحت عنوان فروش گوشی‌های آیفون سری ۱۴ رجیستر شده اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، خبر داد.
مخفیگاه‌های سارقان و موادفروشان با رصد و تلاش پلیس بهارستان شناسایی و ۶ متهم در دو عملیات غافلگیرانه با حکم دادستانی دستگیر شدند که تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.
در اطلاعیه سپاه آمده است: شبکه ارتشاء در کمالشهر کرج توسط سازمان اطلاعات سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام استان البرز شناسایی و متلاشی شد.
وزارت اطلاعات از شناسایی بزرگترین شبکه‌ تأمین مالی و تجهیزاتِ تیم‌های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگیری عناصر اصلی شبکه خبر داد.
چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.
چهار تیم عملیاتی سازمان جاسوسی موساد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و بازداشت شدند.
دزفول- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دزفول گفت: اعضای باند اختلاس در سازمان فضای سبز شهرداری دزفول با اقدام به موقع شناسایی و بازداشت شدند.
اعضای این گروه با هدایت مستقیم افسران جاسوسی موساد اقدام به شناسایی نیروی‌هایی که با بخش‌های امنیتی کشور همکاری داشتند می‌کردند و با ربایش و تهدید و ضرب و شتم قصد تخلیه اطلاعاتی آن‌ها را داشتند.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
سازمان اطلاعات سپاه استان گیلان از شناسایی و بازداشت ۱۲ نفر از ۲ تیم سازمان یافته شبکه اغتشاشگران در گیلان خبر داد.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که یکی از فرماندهان ارشد گروه تروریستی داعش شناسایی و دستگیر شده است.
سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق از بازداشت ۵ تروریست تکفیری داعشی در استان سلیمانیه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ