ورزش فواید زیادی مانند مدیریت وزن، تقویت سیستم ایمنی بدن و بهبود سلامت روان دارد با این حال، یک باور رایج نیز وجود دارد که می‌گوید: ورزش ممکن است شرایط پوستی مانند آکنه یا روزاسه (آکنه بزرگسالی) را تشدید کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
بسیاری از عادات غلط زندگی و یا برخی شرایط پزشکی در ابتلا به یبوست تاثیرگذارند؛ از قبیل عدم نوشیدن مایعات کافی، عدم ورزش، استرس بیش از حد، انسداد روده، بیماری روده مانند سندرم روده تحریک پذیر، سرطان کولون، سرطان رکتوم و ...، اما چگونه می‌توان این مشکل رایج گوارشی را برطرف کرد.
پیش از آغاز فصل تیم‌ها رقابت سختی در نقل و انتقالات داشتند؛ کدام تیم را برنده تابستان ۱۴۰۲ می‌دانید؟
برای حفظ کاهش وزن، ورزش به وضوح بر محدودیت دریافت کالری غلبه دارد و تغییرات در رژیم غذایی تاثیر کمی بر حفظ کاهش وزن در طول سال‌ها می‌گذارد.
جایگزین کردن مایعاتی که در طول تمرین از دست داده‌اید باید اولویت شماره یک باشد. داشتن آب زیاد در شکم نه زیاد، بلکه کمی اشتها را کاهش می‌دهد. به محض پایان ورزش آب بنوشید تا تشنگی خود را برطرف کنید و فضایی در شکم خود اشغال کنید.
کدام ورزش از ابتلا به آلزایمر پیشگیری می‌کند؟
داشتن وزن مناسب و ورزش کردن از جمله عواملی هستند که به درمان کبد چرب کمک می‌کنند.
وزیر ورزش باید مشخص کند که چطور شرایط ورزشگاه آزادی برای حضور زنان در برنامه‌های غیرفوتبالی مهیاست و حتی محدودیت جایگاه و نفرات، ورودی و خروجی مجزا و سرویس‌های بهداشتی مورد بحث قرار نمی‌گیرد، ولی پای یک مسابقه فوتبال که به میان می‌آید، «شرایط» باید مهیا شود؟ البته که این شرایط هم مشخصا مختص زنان ایرانی است، چون هر بار که رقابتی بین‌المللی صورت گرفته زنان تماشاگر خارجی «شرایط» ورود به ورزشگاه را داشته‌اند و محدودیت‌ها شامل زنان ایرانی شده است
ورزش، آب بدن را کم می‌کند. برای همین خیلی مفید نیست. افرادی که روزه دار هستند و سنگ کلیه فعال هم می‌سازند، نباید ورزش کنند.
منوچهر اسماعیلی، ۸۴ سال قبل در چنین روزی به دنیا آمد؛ او جدای از هنرش که به مرد هزار صدای دوبله شهرت داشت، عاشق ورزش فوتبال و تیم پرسپولیس بود؛ به طوری که در بریده‌های جراید قدیمی از قول او گفته شده بود که «هرجا پرسپولیس باشد من هم هستم!»
معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان از استعفای رئیس فدراسیون شطرنج ابراز بی اطلاعی کرد.
کارشناسان داوری ورزش سه سه صحنه از رقابتهای امروز را زیر ذره‌بین برده‌اند.
در شرایطی که انتخابات بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی در موعد مقرر و تا پایان سال برگزار می‌شود، بر خلاف وعده مسئولان وزارت ورزش هنوز اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده جودو اعلام نشده است!
توپ مخصوص نیمه نهایی و فینال جام جهانی سوژه عکاس اختصاصی “ورزش سه” در تمرین فرانسه بوده است.
حرکت در مسیر برگزاری انتخابات فدراسیون ژیمناستیک در حالی صورت خواهد گرفت که هنوز مشخص نیست کدام اساسنامه ملاک مسئولان فدراسیون است.
مدافع محبوب ساوت‌گیت در تیم ملی انگلیس یکی از گزینه‌های اصلی حضور برابر ایران است.
کدام مربی بیشترین دلخوری را از داوران دارد؟ کدام مربی بیش از همه با خبرنگاران صحبت می‌کند؟ کدام مربی از مهاجمان تیمش بیشترین انتقاد را می‌کند؟
تمرینات تناوبی به اندازه ورزش مداوم برای افزایش جریان خون مغز در افراد مسن در طول دوره‌های فعالیت مؤثر است و زمانی که افزایش جریان خون کلی در طول دوره‌های تمرین و استراحت اندازه‌گیری شد، محققان دریافتند موثرتر از ورزش مداوم است.
امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
هشت مدعی اصلی جام جهانی قطر از دوماه دیگر برای قهرمانی در مهم‌ترین تورنمنت ورزشی جهان تلاش خواهند کرد.
با معرفی سه نامزد نهایی، انتخابات فدراسیون به احتمال زیاد با همین ترکیب برگزار خواهد شد.
با معرفی سه نامزد نهایی انتخابات فدراسیون به احتمال زیاد با همین ترکیب برگزار خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ