ورزش، آب بدن را کم می‌کند. برای همین خیلی مفید نیست. افرادی که روزه دار هستند و سنگ کلیه فعال هم می‌سازند، نباید ورزش کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق مطالعات انجام شده تقریباً ۱۰ درصد از افرادی که زندگی می‌کنند، دچار اگزمای دست هستند که این شرایط شیوع ندارد، اما علاوه بر خارش دست، باعث قرمز شدن پوست، خشکی و گاهی اوقات زخم شدن آن خواهد شد.
مثلث آنلاین نوشت: برخی از گروه‌های اصلاح‌طلب مانند حزب کارگزاران سازندگی، حزب مردم‌سالاری و حزب ندای ایرانیان همواره گفته‌اند که بهترین راه اصلاح‌طلبان، شرکت در انتخابات است و نباید برای این منظور شرط و شروطی برای حاکمیت گذاشت. دسته دوم با محوریت حزب اتحاد ملت و نظرات سعید حجاریان، اما می‌خواهند اصلاح‌طلبان به سمت تحریم انتخابات و احیانا اپوزیسیون‌شدن و حتی عبور از نظام حرکت کنند.
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟
یک متخصص طب سنتی ایرانی به بیان توصیه‌هایی در مورد مصرف و خواص میوه‌های تابستانی پرداخت.
آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی ۱۶ اسفند ۹۷ به‌عنوان رئیس دستگاه قضا، سکان را در دست گرفت و ۷ روز پس از آن اکبر طبری را برکنار کرد.
آیا فسادهای اقتصادی بزرگ در کشور حاصل عملکرد یک فرد است؟ به‌طور حتم پاسخ منفی است و در لایه‌های مختلف این فسادها می‌توان به نام‌های شناخته شده‌ای رسید که هر کدام پلی برای تسهیل در رخ دادن فساد هستند. یکی از پرونده‌های قطور به‌نام «طبری» است. پرونده طبری یکی از پرونده‌های جنجالی در آغاز ریاست سیدابراهیم رئیسی در قوه‌قضائیه بود. رئیسی ۱۶ اسفند ۹۷ به‌عنوان رئیس دستگاه قضا، سکان را در دست گرفت و ۷ روز پس از آن اکبر طبری را برکنار کرد.
اگر بخواهیم رنگ خاکستری را که به طور سنتی زیرمجموعه رنگ آبی قرار می‌گیرد را در یک دسته جدا قرار دهیم، این رنگ در صدر فهرست نادرترین رنگ‌های چشم قرار می‌گیرد.
براساس نتایج به دست آمده در طول مسیل‌ها و کانال‌های تهران از شمال به سمت جنوب این شاخص دارای نواساناتی است. کمترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق غربی، جنوب غربی و جنوب شرقی تهران و بیشترین میزان شاخص کیفیت مربوط به کانال‌ها و مسیل‌ها در مناطق شمال و شمال غرب شهر تهران است.
با وجود درخشش شریفی در یکضرب و علیرضا یوسفی در دوضرب، هیچ کدام از وزنه برداران ایرانی روی سکوی مجموع دسته فوق سنگین آسیا نرفتند.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال در خطر از دست دادن دربی پایتخت نیستند.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مصوبه امروز مجلس را مبنی بر اینکه واحد مسکونی رایگان به خانواده‌های دارای ۴ فرزند و بیشتر اختصاص می‌یابد، تشریح کرد.
چند سالی است که کشور با پدیده برگشت محصولات کشاورزی به دلیل سموم بالای آنها از سوی کشورهای مقصد مواجه است؛ اما در ادامه همین محصولات در بازار داخل توزیع می شود.
بورس تهران در جریان معاملات روز قبل همچنان با افت همراه بود و در نهایت کار خود را با یک کاهش ۰.۶۷ درصدی به پایان رساند، شاخص هم‌وزن نیز شرایط نسبتا مشابهی را دنبال کرد و ۰.۷ درصد از ارتفاع خود را از دست داد. امروزدر آخرین روز معاملاتی هفته بازار سرمایه به کدام سمت می رود؟
چند روزی است که دیگر خبری از رشد نماد‌ها نیست و شاخص کل کانال ۱.۶ میلیون واحدی را از دست داده است. کدام نماد‌های شاخص ساز بیشترین اُفت را از سقف زمستانه داشت؟
شاخص کل بورس در اولین چهارشنبه بهمن ماه، با کاهش ۲.۰۷ درصدی همراه شد و شاخص هم‌وزن نیز با ثبت عملکردی مشابه، ۲.۰۱ درصد از ارتفاع خود را از دست داد و تابلویی سرخ رنگ را به سهامداران ارائه کرد. امروز در اولین روز هفته بازار سرمایه به کدام سمت خواهد رفت؟
تیبو کورتوا معتقد است داور باید در بازی شب گذشته یک پنالتی دیگر هم برای رئال اعلام می کرد.
مبارزه برای به دست آوردن توپ طلای 2023 آغاز شده است و جدال بین مسی و امباپه، بهترین بازیکن جام جهانی قطر و بهترین گلزن این جام تعیین‌کننده خواهد بود.
معاون فنی دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت گفت: درباره خدماتی که وزارت بهداشت در حوزه سلامت روان به شکل رایگان در شبکه‌های بهداشتی ارائه می‌دهد، تصریح کرد: خدمات در چند دسته ارائه می‌شود. خدمت اول شامل آموزش و پیشگیری برای جمعیت عمومی است. خدمت دوم غربالگری و خدمت سوم ارائه خدمات درمانی به کسانی است که غربالگری آن‌ها مثبت شده باشد و خدمت چهارم ارائه خدمات روانشناسی به طیف دیگر افراد غربال شده است.
سارا انبری، متخصص تغذیه گفت: سبزیجات و میوه‌ها سرشار از فیبر هستند که به کاهش کلسترول خون کمک می‌کند، خوراکی‌هایی مانند سیب، انواع مرکبات، انواع توت‌ها مخصوصاً توت‌فرنگی، هویج، زردآلو، آلو، کلم، سیب زمینی شیرین، بامیه و کلم‌پیچ در این دسته قرار می‌گیرند.
تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش اولین بازی را در برابر اروگوئه و در استادیوم تیم دسته دومی سنت پولین برگزار خواهد کرد.
رئیس بیمارستان روانپزشکی رازی، در مورد آن دسته از بیماران اعصاب و روان که می بایست دور از خانه و خانواده زندگی کنند، گفت: این دسته از بیماران، امکان بازگشت به جامعه را ندارند.
مدیر گروه مقاوم‌سازی پل‌ها گفت: دزدی یکی از آسیب‌های جدی و پرمخاطره در حوزه نگهداشت این دسته از زیرساخت‌ها است که پیشگیری از آن با توجه به سرقت اجزای فلزی عرشه، گاردریل‌ها و دریچه‌های سیستم زهکشی در تعدادی از پل‌های شهر تهران در دستور کار قرار گرفت.
پارستزی (خواب رفتن دست و پا) حالت موقت شایع و ناشی از فشاری است که بر روی یک عصب - درست مانند زمانی که فرد بر روی بازو خود به خواب می‌رود و یا برای مدت طولانی پا‌های خود را روی هم می‌گذارد - وارد می‌شود. وقتی که فشار از بین برود، پارستزی هم از بین می‌رود.
در آستانه شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس باشگاه‌های بزرگ این لیگ با فهرستی از بازیکنان مصدوم و محروم مواجه هستند که آنها را برای فصل جدید نگران می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ