امام جمعه مشهد با انتقاد از وزیر ورزش گفت: آقای عزیز شما وزیر کدام دولت هستید؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امام جمعه مشهد: دولت در همین روز‌های اخیر، ۸۰ هزار تومان بر یارانه دهک‌های ضعیف‌تر افزود و اعلام کرد که این رقم ما به ازای تورم است. این چه‌کاری است؟ اعلام رسمی این موضوع یک پیام صریح خطاب به اقشار و آحاد مختلف ملت داشت و آن این بود که امسال هم قرار نیست سفره‌های شما رنگ ثبات و آرامش را به خود ببیند. این کار‌ها نادرست است.
هیات نظارت بر رفتار نمایندگان حق ممنوعیت نماینده از نطق و در واقع تعلیق اصل ۸۴ قانون اساسی را از کجا آورده است؟ این نکته بسیار بدیهی بر رییس مجلس و هیات رییسه و مشاوران حقوقی مجلس مکتوم مانده است که بازداشتن نماینده از نطق خلاف نص صریح قانون اساسی است؟! از سویی مجلس حق تفسیر قانون اساسی را ندارد، نمی‌توانند بگویند تفسیر ما از اصل ۸۴ قانون اساسی، ممنوعیت از نطق نماینده است.
آنخل دی‌ماریا، هافبک یوونتوس به انتقاد تند یک طرفدار این تیم در اینستاگرامش پاسخ صریحی داد.
قمی گفت: امسال رهبری فرموده اند سال مهار تورم، اما برخی فکر کردند ایشان فرموده اند سال بهار تورم. شما ببینید که دولتی‌ها برای گران کردن خدمات و کالا‌های خود مسابقه گذاشته اند. هر روز صبح که بیدار می‌شوید در خبر‌ها می‌خوانید که فلان جنس ۳۰ درصد افزایش یافت. وی گفت:‌ای کاش رهبری امسال را سال مهار تورم اعلام نکرده بودند، چون برخی از دولتی‌ها عملا با این شعار بازی می‌کنند.
نماینده‌های تشکل‌های دانشجویی در جریان سخنرانی خود در محضر رهبر انقلاب بدون لکنت و صریح به طرح مطالب انتقادی پرداختند که می‌تواند الگویی ملموس از آزادی بیان باشد.
حسین اسلامی رئیس نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: اختلال و محدودیت های فعلی اینترنت کمکی به آینده کشور نمی‌کند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید علت استفاده نکردن او از هری مگوایر در سمت چپ دفاع میانی این است که مگوایر در توپهای ارسالی از سمت چپ عملکرد خوبی ندارد.
نماینده سابق مردم تهران گفت: اگر همه وقتی ظلمی به کسی می‌شود، کسی بی جهت ردصلاحیت می‌شود، هر کسی در هر مقامی اعتراض می‌کرد ما وضعمان به اینجا نمی‌رسید.
محمد دادکان می‌گوید: اینکه بازنشسته‌ها متاًثر هستند، جوانان بیکار هستند و وعده‌های انقلاب انجام نشده، به دشمن ربط دارد و همه دشمن هستند؟ اگر واژه «دشمن» در فرهنگ ما نبود، مسئولان از کدام واژه استفاده می‌کردند؟
اونای امری، سرمربی استون ویلا، از دروازه‌بان آرژانتینی تیمش انتقاد کرد.
مشاور قالیباف: قرار نیست ستاد امر به معروفی که خود را اصلاح نکرد ... بیش از این ضربه به دین و انقلاب بزنند.
وزارت خارجه روسیه با انتقاد صریح از طرح تشکیل دادگاه علیه روسیه، گفت که هرگونه محکمه‌ای که غرب برای تحقیق درباره اقدامات روسیه در اوکراین تشکیل دهد، هیچ صلاحیت قضایی ندارد.
برونو فرناندس، ستاره تیم ملی پرتغال، در آستانه حضور در جام جهانی قطر انتقادهایی صریح و بی‌سابقه به برگزاری جام جهانی در این کشور مطرح کرد.
در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال باید برداشته شود.
در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال می بایست برداشته شود.
در حالی‌که بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده ایوب بهتاج تاکید کرد که این بازیکن تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد.
در حالی که بحث بازگشت کاوه رضایی به استقلال مطرح شده ایوب بهتاج تاکید کرد که این بازیکن تا پایان فصل جاری با تراکتور قرارداد دارد.
این روز‌ها انتقاد جدیدی هم از بازیکنان پرسپولیس، به ویژه بازیکنان ملی‌پوش این تیم شده است؛ عنوان شده که با توجه به نزدیکی به جام جهانی، بازیکنان ملی‌پوش این تیم با تمام وجود برای تیم بازی نمی‌کنند و همین مورد باعث افت کیفیت کلی این تیم شده است. اما آیا چنین ادعایی صحیح است؟
«اولیانوف» امروز تأکید کرد:کمیسیون مشترک برجام به هماهنگ‌ کننده اتحادیه اروپا (بورل) اجازه نداده که این اظهارات را مطرح کند که یا متن پیشنهادی را بپذیرید یا بدانید که گفتگوها شکست خورده است.
ژاوی هرناندز، سرمربی 42 بارسلونا، به خوان لاپورتا تاکید کرده تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی را صادر نکند.
ژاوی هرناندز، سرمربی 42 بارسلونا، اکیدا به خوان لاپورتا تاکید کرده تحت هیچ شرایطی مجوز انتقال پی‌یر امریک اوبامیانگ به چلسی را صادر نکند.
سهم ۳۰ درصدی دولت در قیمت خودروهای مونتاژی
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از عملکرد "مخبر"انتقاد کرد.
یک نماینده پیشین مجلس گفت: تبدیل مسئله حجاب به یک ابزار و وسلیه سیاسی کار درستی نیست و جاذبه هم ندارد. حال ممکن است مدتی افرادی از این ابزار تبعیت و همراهی کنند و یا به نفع خودشان استفاده کنند اما صحیح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ