وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای درباره روند عملیات ویژه روسیه در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد: مسکو یک ایستگاه رادار آمریکایی در اوکراین را منهدم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه با صدور بیانیه‌ای از حمله دقیق موشکی ارتش روسیه به یک قطار حامل مهمات و خط راه آهن اوکراین در ایستگاه «میژوایا» در استان «دنپروپتروفسک» خبر داد.
یک فضانورد روس پرواز آزمایشی روی یک بازوی رباتیک را انجام داد. این فرایند بخشی از یک پیاده روی فضایی موفقیت آمیز در خارج ایستگاه فضایی بین المللی بود.
هالک بازیکن ۳۷ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مینیرو در دیدار مقابل کروزیرو، با یک ضربه ایستگاهی از نزدیکی میانه زمین گل فوق العاده‌ای به ثمر رساند. هالک که به فیزیک چشمگیرش معروف است و علیرغم رسیدن به سن ۳۷ سالگی هیچ افتی در فرم خود نشان نداده است. این دیدار با برتری یک بر صفر اتلتیکو مینیرو به پایان رسید و این در رده دوم جدول لیگ برزیل قرار گرفت. هالک پیش از این در تیم ملی برزیل و در باشگاه‌هایی مانند پورتوی پرتغال و سن پترزبورگ روسیه بازی کرده است. او با تیم ملی برزیل در سال ۲۰۱۳ قهرمان جام کنفدراسیون‌ها شد.
یک کپسول باری رباتیک روسی امروز (چهارشنبه) به ایستگاه فضایی بین المللی ارسال می شود.
دو فضانورد روس برای نصب یک محفظه هوایی آزمایشی از ایستگاه بین‌المللی فضایی خارج شدند. تیمی از ناسا نیز از راه دور این دو فضانورد را در انجام عملیات همراهی کردند. پیاده‌روی فضایی اصطلاحی است که به خروج فضانورد از فضاپیما یا ایستگاه فضایی گفته می‌شود.با وجود بالا رفتن تنش میان ایالات متحده و روسیه پس از حمله نظامی این کشور به اوکراین، همکاری فضایی دو کشور در ایستگاه فضایی بین‌المللی مانند گذشته در جریان است.
فیلم «چالش» با موضوع اعزام یک جراح به ایستگاه فضایی برای جراحی فضانورد آسیب‌دیده روز پنجشنبه ۳۱ فروردین‌ماه در سینما‌های روسیه به نمایش درآمد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، روسیه در اکتبر ۲۰۲۱، یک بازیگر و یک کارگردان را برای ۱۲ روز به ایستگاه فضایی اعزام کرد تا برداشت صحنه‌هایی از نخستین فیلم فیلمبرداری شده در فضا انجام شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم روسی، پروژه هالیوودی «ماموریت غیرممکن» با حضور تام کروز و مشارکت ناسا و اسپیس اکس را شکست داده‌اند. ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در نمایش خصوصی این فیلم در اوایل ماه جاری از آن تمجید کرده بود.
یک کپسول سایوز جایگزین برای بازگرداندن ۳ فضانورد به زمین به ایستگاه فضای بین المللی رسید.
آژانس فضایی روسیه اعلام کرده که قصد دارد یک فضاپیمای جایگزین سایوز را برای بازگرداندن خدمه ایستگاه فضایی بین‌المللی به زمین در اواخر این ماه به فضا پرتاب کند.
سازمان فضایی روسیه تصمیم دارد در ۲۴ فوریه (۵ اسفند ۱۴۰۱ شمسی) یک کپسول نجات به ایستگاه فضایی بین المللی بفرستد تا ۳ فضانورد را به زمین برگرداند.
برای دومین بار در ۲ ماه اخیر، یک فضاپیمای روسی که در ایستگاه فضایی بین المللی پهلو گرفته بود، دچار نشتی شد.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: آمریکا آشکارا تمایل خود را برای تحمیل شکستی راهبردی به روسیه اعلام کرده و چشم‌پوشی از این واقعیت غیرممکن است.
سازمان فضایی روسیه در فوریه سال جاری میلادی یک کپسول خالی سایوز به ایستگاه فضایی بین المللی می فرستد تا جایگزین کپسول آسیب دیده و غیر ایمنی شود که قرار بود ۳فضانورد را به زمین بازگرداند.
پس از ردیابی نشتی در یک کپسول سایوز که فضانوردان را به ایستگاه فضایی برده بود، روسیه تصمیم دارد با انجام یک ماموریت نجات ۳ خدمه را به زمین بیاورد.
یک کپسول باری روسی حامل ۳ تن بار در مسیر ایستگاه فضایی بین المللی قرار دارد.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیمای سوخو- ۳۴ در منطقه ای مسکونی در جنوب این کشور خبر می دهند.
رسانه های روسیه از سقوط یک فروند هواپیما در جنوب این کشور خبر می دهند.
پلیس نروژ از بازداشت یک شهروند روسیه در این کشور به اتهام به پرواز درآوردن پهپاد و نقض قوانین تحریمی علیه مسکو خبر داد.
پس از چند روز هشدار درباره احتمال حمله مسکو در سالروز استقلال اوکراین، رئیس جمهوری این کشور از کشته‌شدن دست‌کم ۲۲ نفر و زخمی‌شدن حدود ۵۰ نفر در حمله چهارشنبه نیرو‌های روسیه به یک ایستگاه قطار در مرکز این کشور خبر داد.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین طی یک سخنرانی در نشست سازمان ملل روسیه را به حمله موشکی به یک ایستگاه قطر در این کشور متهم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ