محمد نخودی به مصاف دولگون آلتانزول از مغولستان رفت که حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سیل در نیجر ناشی از باران های شدید از تیر ماه تاکنون ۲۷ کشته برجای گذاشته و به بیش از ۷۰ هزار نفر خسارت وارد کرده است.
اطلاعات آنلاین نوشت: زمین‌های منطقه نازی‌آباد تهران ۷۰ سال پیش طی یک مراسم قرعه کشی شد.
کشتی گیر وزن ۷۰ کیلو کشورمان در مسابقات رنکینگ دار مجارستان در مرحله نیمه نهایی به پیروزی رسید و به پیراهن تیم ملی رسید.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از پهلوگیری یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم وارداتی در بندر شهید رجایی خبر داد.
بندرعباس- رئیس کل دادگستری هرمزگان با حضور بر عرشه «کشتی اما کریس» برای پهلوگیری این کشتی و ترخیص محموله ۷۰ هزار تنی گندم، دستور قضایی صادر کرد.
وزارت دفاع تایوان در بیانیه ای از مشاهده ۷۰ فروند هواپیما و ۱۱ کشتی متعلق به ارتش چین در جریان برگزاری رزمایش نظامی نزدیک به این جزیره خبر داد.
زمین لرزه امروز حدود سه هفته بعد از زلزله‌هایی رخ داده که تاکنون در ترکیه و سوریه بیش از ۵۰ هزار کشته برجا گذاشته است.
خبرگزاری رویترز از کشته شدن ۱۹ نفر و زخمی شدن دستکم ۷۰ نفر در انفجار مسجدِ داخل یک مقر پلیس، در شهر پیشاور پاکستان خبر داد.
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
بر اساس اعلام اتحادیه جهانی کشتی، قهرمان جام جهانی کشتی آزاد ۷۰ هزار فرانک سوییس جایزه می‌گیرد.
وقتی مأموران بلافاصله به نشانی اعلام شده در محدوده شرق تهران اعزام شدند دریافتند درگیری میان مردی ۷۰ ساله و پسر ۳۰ ساله‌اش رخ داده و در جریان این درگیری پسر جوان پدرش را با ضربات متعدد چاقو کشته و متواری شده است.
بختیاری گفت: اگر بخواهیم در تهران دو نوع لوله کشی داشته باشیم یعنی باید ۹ هزار کیلومتر شبکه آب مجزا ایجاد کنیم که به لحاظ اقتصادی ۹ هزار کیلومتر بالای ۷۰-۸۰ هزار میلیارد تومان هزینه دارد.
تخمین میلی از تلفات روسیه افزایش قابل توجهی نسبت به ۷۰ تا ۸۰ هزار نفر تلفات پیش بینی شده توسط پنتاگون در ماه مرداد را نشان می‌دهد.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران با شکست مقابل حریف گرجستانی به مدال نقره رقابت‌های زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان رسید.
امیرمحمد یزدانی در وزن ۷۰ کیلوگرم و امیرعلی آذرپیرا در وزن ۹۷ کیلوگرم به فینال رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) در کشور اسپانیا راه یافتند.
کشتی گیران وزن ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان کشورمان با شکست حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی شدند.
محمد نخودی به مصاف دولگون آلتانزول از مغولستان رفت که حریفش را با نتیجه ۱۰ بر صفر مغلوب کرد
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم ایران به دلیل نرسیدن به وزن قانونی، حضور در مسابقات قهرمانی جهان را از دست داد.
ملکه انگلیس در ۹۶ سالگی و پس از ۷۰ سال حضور در قدرت فوت کرد اما میراث استعمارگری‌هایی او همچنان دیده می‌شود و در تاریخ ثبت شده است.
علیرضا احمدی منش دادستان هرمزگان گفت: دستور داده شد یک کشتی حامل ۷۰ هزار تن گندم از کشور روسیه نیز به سرعت در بندر شهید رجایی بندرعباس پهلو بگیرد و محموله آن تخلیه شود.
بندرعباس - دادستان مرکز استان هرمزگان از صدور دستور ویژه قضایی ‌برای پهلوگیری یک کشتی روسی حامل ۷۰ هزار تن گندم در بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.
آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی کشتی کشورمان در رقابت‌های جهانی گفت: با تغییر سبک قبلی خود در مبارزات، در یکسال گذشته به دنبال تغییر این سبک از کشتی بوده‌ام.
حسین ابوذری، نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد ایران ،در دومین روز از مسابقات کشتی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی مقابل باکار از گینه بیسائو به پیروزی رسید و راهی دیدار نیمه‌نهایی شد.
وزارت دفاع روسیه در تازه‌ترین گزارش خود درباره تحولات میدانی جنگ در اوکراین اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ده‌ها نظامی ارتش اوکراین در حملات هوایی ارتش این کشور کشته شده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ