مدیر فوتبال باشگاه ساوتهمپتون درباره نبرد لیورپول و چلسی برای به خدمت گرفتن ستاره این تیم رومئو لاویا توضیح داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوسه‌ها در تابستان بیشتر از همیشه انسان را می‌ترسانند. بااین‌حال به‌نظر می‌رسد انسان‌ها تهدید بزرگ‌تری برای کوسه‌ها هستند تا کوسه‌ها برای آن‌ها.
قرب ها در بدن خود زهر تولید می کنند. دم ترسناک عقرب در واقع از ۵ بخش شکمی با یک دماغه ی رو به بالا و یک تکه پایانی با نوکی تیز به نام «تلسون» (telson) تشکیل شده است. زهر در قسمت تلسون ساخته می شود که در انتهای آن یک مجرای نوک تیز باریک مانند سوزن قرار دارد که به آن «نیش» (aculeus) گفته می شود و در واقع زهر از طریق این ابزار نوک تیز وارد بدن قربانی می گردد.
در اینجا آن چه باید در مورد مقصد بعدی قهرمان آرژانتینی جام جهانی در لیگ برتر فوتبال بدانید را برای تان توضیح خواهیم داد.
همسر فده والورده، ستاره رئال مادرید، که در آرژانتین خبرنگار فوتبالی بوده درباره علت فنی شکست سنگین رئال از منچسترسیتی توضیحات جالبی ارائه داد.
سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که نخست، وی در حالی از ضرورت‌های عبور از نظم کهن سخن می‌گوید که موضوع نظم نوین جهانی و مباحث مرتبط با آن سال‌هاست که بدون در نظر گرفتن ضرورت‌ها و چالش‌های آن در ادبیات سیاسی مقامات کشور جای گرفته است.
دستکش واقعیت مجازی با وزن ۱۴۲ گرم ابداع شده که بدون سخت افزار خارجی مخصوص ردیابی است و بازخورد لمسی فراهم می کند. این ابزار با توجه به بازی های رایانشی توسعه یافته است.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در مراسم امروز اعلام کرد: واقعیت جامعه عمیقا مذهبی ایران اسلامی، جلوه‌های خیره کننده‌ای است که امروز در کشور مشاهده شد.
هورمون‌هایی که باعث حمله زنبور‌ها می‌شوند در موز هم یافت می‌شود؛ بنابراین وقتی نزدیک زنبور‌ها هستید موز یا هر چیز دیگری با طعم موز نخورید. در غیر این‌صورت ممکن است نیش بخورید.
یک باور نادرست شایع وجود دارد مبنی بر اینکه مو قرمز‌ها منقرض خواهند شد، زیرا تعدادشان بسیار کم است. اگر چه مو قرمز‌ها درصد بسیار کوچکی از جامعه جهانی را تشکیل می‌دهند، نوع ژن‌ها برای همیشه باقی خواهد ماند، زیرا افراد بسیاری هستند که ژن موقرمزی را به شکل نهفته حمل می‌کنند.
به نظر می رسد در اسپانیا بهتر از هر جایی راه مهار وینیسیوس و قطع ارتباط او با کریم بنزما را می‌دانند.
نهم آذر سال جاری نخستین مورد مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر در قم رسانه‌ای شد اما تکرار این اتفاق در استان و در دیگر مدارس دخترانه واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
امریکا و متحدان اروپایی‌اش این واقعیت را خوب درک کرده‌اند که نمی‌توانند با فشار تحریم توان هسته‌ای ایران را مهار کنند به همین دلیل ساده آن‌ها ترجیح می‌دهند از اقدام‌های رادیکال مانند فعال کردن مکانیسم ماشه خودداری کنند. در نتیجه به نظر می‌رسد آن‌ها هم از توافق احتمالی بین ایران و آژانس خشنود خواهند شد.
مار مامبا متعلق به خانواده کبرا است و با سه گونه دیگر از خانواده خود تفاوت دارد: مامبای غربی، مامبای سبز و مامبای جیمسون. این سه مورد به رنگ سبز روشن هستند و بیشتر روی شاخه‌های درخت زندگی می‌کنند، در حالی که سم آن‌ها به همان اندازه قوی است، ولی آن‌ها ترسوتر از مامبای سیاه هستند و شهرت مرگبار مشابهی با خویشاوند خطرناک خود ندارند.
چنگیز خان قبایل دشمن مغولستان که دائماً با هم در حال نبرد بودند را متحد کرد و به زیر پرچم خود آورد و در نهایت ارتشی بسیار توانمند تشکیل داد. در هنگام اتحاد قبایل مغول، چنگیز خان ۴،۰۰۰،۰۰۰ کیلومتر مربع سرزمین در اختیار خود داشت و این عدد در زمان مرگش به بیش از ۱۳،۵۰۰،۰۰۰ کیلومتر مربع رسیده بود.
از آنجایی که اعماق دریا از نظر فیزیکی بسیار غیرقابل دسترس است، مقایسه آن با فضا ممکن است تشبیه مفیدی به عنوان یک اکوسیستم غیر قابل تصور باشد. اما برخی از دانشمندان اعماق دریا استدلال می‌کنند که حجم وسیعی از تحقیقات در مورد آن را که در دهه‌های اخیر پدیدار شده است، بیگانگی آن را برای ما به حداقل رسانده است.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی می‌گوید تیمش در مقابل منچسترسیتی عملکرد بهتری داشت و سزاوار سه امتیاز بود.
به نظر می رسد پس از مدتی طولانی هدست واقعیت مجازی و افزوده اپل در بهار ۲۰۲۳ رونمایی شود.
اگر تا به حال فیلم جیمز باند را دیده اید، شیر MGM را دیده اید که در ابتدای فیلم غرش می‌کند. با این حال، شاید ندانید که شیر MGM یک بار از سقوط هواپیما جان سالم به در برده است!
در پی تیراندازی در شهر آتلانتا در ایالت جورجیا آمریکا، دو نوجوان جان خود را از دست دادند.
وقتی براندازان از دروغ کشته شدن به شکستن دوپا و اعتصاب غذای دروغین حسین رونقی رسیدند!
پروژه کشته‌سازی یکی از شگردهای همیشگی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب است و هدفش ملتهب کردن فضای جامعه و تهدید امنیت روانی است که در این فیلم واقعیت ماجرای این رسانه های سعودی را مشاهده می‌کنید.
خانواده‌های برخی از کشته‌شدگان اغتشاشات اخیر ایران از واقعیت ماجرای کشته‌سازی رسانه‌های معاند فارسی زبان پرده برداشتند.
این دو تصویر، عکس هایی ویژه از دو مجمع انتخاباتی پر سر و صدای فدراسیون فوتبال محسوب می‌شوند.
یک‌سری مسائل در آن بازی پیش آمد و پدرم با آقای عبده دعوا کرد و به همان علت هم از باشگاه پرسپولیس بیرون رفت. این یک مساله واقعی است که خود بازیکنان تاج در آن زمان هم می‌دانند، اما نمی‌دانم چرا الان آقای خیابانی به آن پرداخته است!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ