به نظر می رسد در اسپانیا بهتر از هر جایی راه مهار وینیسیوس و قطع ارتباط او با کریم بنزما را می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر فوتبال باشگاه ساوتهمپتون درباره نبرد لیورپول و چلسی برای به خدمت گرفتن ستاره این تیم رومئو لاویا توضیح داد.
لایکا، اولین موجود زنده‌ای بود که در ۳ نوامبر ۱۹۵۷ روی ماهواره مصنوعی شوروی اسپوتنیک ۲ به مدار زمین پرتاب شد. همیشه می‌دانستند که این سگ از ماموریت جان سالم به در نمی‌برد، اما سرنوشت واقعی او برای دهه‌ها به اشتباه معرفی می‌شد.
هواپیما به معنای واقعی کلمه در صد‌ها قطعه، بلکه بیشتر، متلاشی شده است. هر بخش اصلی، از کابین خلبان گرفته تا موتورها، باید حذف شود. حتی اگر هواپیما بازسازی می‌شد، احتمالاً برای پرواز تأیید مجدد نمی‌شد، زیرا ممکن است قطعات بزرگ‌تر آسیب پنهانی داشته باشند، به‌ویژه در اثر قرار گرفتن در معرض گرما، که می‌توانست آن‌ها را ضعیف کرده و یکپارچگی ساختاری هواپیمای بازسازی‌شده را به خطر بیندازد.
علی رضایی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: باید واقعیت تلخ را بگوییم که امروز وضعیت اقتصادی مردم اصلا خوب نیست، وضعیت بخشی از مردم خوب است و بخشی دیگر ضعیف هستند و دخل و خرج آن‌ها با هم نمی‌خواند و اساسا درآمدی ندارند، دولت باید برای این‌ها فکری کند.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
رئیس مجلس اضافه کرد: در دهه ۹۰ کشور دچار عقب ماندگی جدی و برخی کارها از مدار خود خارج شد که یک واقعیت تلخ است. یک چالش دولت نیز این است که باید نیاز امروز را برطرف کرده و کسری‌های گذشته را هم جبران کند؛ پس دولت در ۲۰ ماه نمی‌تواند همه آنها را با هم حل کند و تولید مسکن نیز زمان‌بر است.
همیشه باید نسبت به پزشک اعتماد داشت اگر اعتماد ندارید، اصلا نزد او نروید. پس چگونه می‌توان به پزشکی اعتماد داشت ولی با زور درخواست معاینه و ویزیت کرد؟! و بعد هم این‌چنین علیه او اقدام کرد؟ این رفتار محصول بساطی است که عده‌ای علیه پزشکان راه انداخته‌اند، نه می‌توانند بدون آنان زندگی کنند و نه می‌توانند به آنان احترام بگذارند. در هر حال باید منتظر بود و دید که آیا ساختار موجود قادر است که با رسیدگی و تنبیه خاطی، از خودش و از پزشکان و از مردم در برابر این افراد دفاع کند؟ خواهیم دید.
سخنان دبیر شورای عالی امنیت ملی از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که نخست، وی در حالی از ضرورت‌های عبور از نظم کهن سخن می‌گوید که موضوع نظم نوین جهانی و مباحث مرتبط با آن سال‌هاست که بدون در نظر گرفتن ضرورت‌ها و چالش‌های آن در ادبیات سیاسی مقامات کشور جای گرفته است.
ستاد برگزاری نماز عید سعید فطر ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در مراسم امروز اعلام کرد: واقعیت جامعه عمیقا مذهبی ایران اسلامی، جلوه‌های خیره کننده‌ای است که امروز در کشور مشاهده شد.
قبل از خوردن یک خوراکی شکلاتی چیزی بخورید که در ابتدا انرژی و مواد مغذی به شما بدهد. در حالی که شکلات جامد کم کاکائو می‌تواند سرشار از قند و چربی باشد شکلات تلخ که حاوی بیش از ۷۰ درصد مواد جامد کاکائو است منبع پلی فنول می‌باشد. پلی فنول‌ها مواد شیمیایی زیست فعالی هستند که می‌توانند مزایای تغذیه‌ای واقعی داشته باشند.
نهم آذر سال جاری نخستین مورد مسمومیت ۱۸ دانش‌آموز دختر در قم رسانه‌ای شد اما تکرار این اتفاق در استان و در دیگر مدارس دخترانه واکنش‌های زیادی را برانگیخت.
قرار گرفتن سویا که یکی از تیمهای بزرگ اسپانیا است در رتبه نوزدهم جدول لالیگا واقعیتی است که هواداران سویا نمی‌توانند آن را باور کنند.
از آنجایی که اعماق دریا از نظر فیزیکی بسیار غیرقابل دسترس است، مقایسه آن با فضا ممکن است تشبیه مفیدی به عنوان یک اکوسیستم غیر قابل تصور باشد. اما برخی از دانشمندان اعماق دریا استدلال می‌کنند که حجم وسیعی از تحقیقات در مورد آن را که در دهه‌های اخیر پدیدار شده است، بیگانگی آن را برای ما به حداقل رسانده است.
تیمی که بدون یورگن لوکادیا نمی‌تواند پیروز شود؛ ستاره‌های پرسپولیس باید این واقعیت تلخ را در مورد تیمشان تغییر بدهند.
با بدتر شدن حال پله، اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع جنازه احتمالی او شروع شده است.
یلیچ شکایتی نکرده یا حداقل تا امروز شکایتی به دست باشگاه استقلال نرسیده است. این بازیکن چند ماه پیش در نامه‌ای به استقلال اعلام کرد فیش واریزی آن‌ها واقعی نیست
وقتی براندازان از دروغ کشته شدن به شکستن دوپا و اعتصاب غذای دروغین حسین رونقی رسیدند!
این واقعیت تلخ موجب تأسف شدید است که همه می‌دانند یک گروه منحرف از اسلام در افغانستان به نام اسلام نسل‌کشی می‌کند و حقوق انسان‌ها را زیر پا می‌گذارد، ولی متولیان اسلام در برابر مرگ خاموش مسلمانان مظلوم سکوت می‌کنند! رسالت متولیان دین کجا باید متجلی شود؟
پروژه کشته‌سازی یکی از شگردهای همیشگی رسانه‌های معاند و ضد انقلاب است و هدفش ملتهب کردن فضای جامعه و تهدید امنیت روانی است که در این فیلم واقعیت ماجرای این رسانه های سعودی را مشاهده می‌کنید.
واقعیتی تلخ از روزگار این سال‌های نوجوانان امروز و آینده‌سازان کشور ما که از دید والدین دیروزی، کج‌خلقی و نافرمانی جزو شاخص‌ترین خصلت‌های بسیاری از آن‌ها شده است. رفتار‌هایی که حتی مدرسه و معلم‌ها را نیز شاکی کرده و به ستوه آورده است.
بایرن مونیخ در خانه آگزبورگ 0-1 مغلوب شد تا روزهای تلخ این تیم تداوم پیدا کند.
نزدیک به نیم قرن از دو بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول دهه پنجاه می گذرد، ولی هنوز هم هر از چندی دربی تهران در آن روزها نقل محافل است.
نزدیک به نیم قرن از دو بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول دهه پنجاه می گذرد، ولی هنوز هم هز اچندگاهی یکبار داربی تهران در آن روزها نقل محافل است.
رهبر انقلاب اسلامی با تأیید سخنان امیر قطر در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، ظلم چند ده‌ساله صهیونیستهای خبیث به مردم فلسطین را واقعیتی تلخ و ضربه‌ای به دنیای اسلام و جهان عرب خواندند و گفتند: در مقابل این جنایتها، توقع جمهوری اسلامی ایران از دنیای عرب ورود صریح به میدان عمل سیاسی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ