این دو تصویر، عکس هایی ویژه از دو مجمع انتخاباتی پر سر و صدای فدراسیون فوتبال محسوب می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان در اتفاقی نادر فینال مسابقات فوتبال تابستانی تمام ماند.
کمک داور ویدئویی تبدیل به یک چالش بزرگ طوری که رئیس فدراسیون هم نمی داند موانع عدم تحقق این اتفاق دقیقا چیستند!
علی دوستی‌مهر می‌گوید بازیکنان حاضر در اردوی تیم زیر 20 سال ایران تنها 20 درصد از پتانسیل واقعی فوتبال ایران در این سن هستند.
در فوتبال ایران اخبار عجیب کم نداریم، برای همین معمولاً کسی از خبری شوکه نمی‌شود، ولی این بار اتفاقی در حال رخ دادن است که جذابیت خاصی دارد.
مهدی تاج پیشنهاد داده که در ادامه مسیر سایپا از استقلال حمایت کند و ایران خودرو از تیم پرسپولیس و این دو خودروساز شخصا تیمی در فوتبال ایران نداشته باشند.
تیم دسته سومی شادکام مشهد اولین بازی خانگی خود در مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال ایران را شنبه‌شب به میزبانی ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار کرد.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کنیا از اینکه این تیم فرصت بازی با ایران را به دست آورده است، اظهار خوشحالی کرد و آن را یک آزمون واقعی دانست.
در اتفاقی باورنکردنی، کلا ماجرای حضور زنان در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های لیگ به دست فراموشی سپرده شده است! واقعیت امر این است که کلیدواژه «زیرساخت» هم در این پرونده بیشتر شبیه به بهانه است؛ چون در حالی که زیرساخت باید مهیا باشد تا زنان علاقه‌مند به فوتبال در ورزشگاه حاضر شوند، چنین بحثی برای اجرای برنامه‌های غیرفوتبالی در ورزشگاه آزادی مطرح نیست.
ما بعد از بلاژویچ، دیگر مثل او را نداشتیم. کسی مثل او به ایران نیامده و یا از بین ایرانی‌ها سر درنیاورده است.
نگاهی به آمار برترین‌های لیگ برتر فوتبال یک واقعیت عجیب را نشان می‌دهد؛ اینکه بهترین فوتبالیست‌های ایران پابه سن گذاشته‌اند.
تیم فوتبال جوانان ایران در اولین دیدار دوستانه در برابر تیم ملی اردن در استادیوم ملک عبدالله دوم شهر امان با دو گل شکست خورد.
انتخاب سرمربی خارجی که بتواند گرهی از فوتبال کور ایران باز کند نیز به این سادگی نخواهد بود. واقعیت این است که به واسطه اتفاقات اخیری که در فوتبال ایران رخ داده، بسیاری از کشور‌های اروپایی خواستار خروج شهروندانشان از ایران شده‌اند. همین حالا شایعه خروج یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی پرسپولیس از تهران، بی‌ارتباط با این مورد نیست. در چنین فضایی آوردن هر مربی خارجی به ایران هم به اندازه کافی دردسر دارد. شاید از همین‌رو است که هنوز هم باید نگران خطر حضور مجدد کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران بود. مردی که در قطر نشان داد چطور خوشایند دولتی‌ها حرف بزند و فارغ از نتایجی که در زمین می‌گیرد، می‌تواند گارانتی‌ای برای ادامه کار برای خودش داشته باشد.
فدراسیون فوتبال اعلام کرد: طرح موضوعات‌ کذب و دور از واقعیت که به قصد جوسازی علیه فوتبال ملی ایران انجام گرفته با ارائه مدارک مقتضی در مراجع ذیصلاح بین المللی و ملی پیگیری خواهد شد.
کارشناس فوتبال آسیا توجه به تیم ملی ایران برای جام ملت‌های آسیا را منوط به سیاست‌های بلند مدت دانست و گفت: ما باید دست از تعارف برداریم و واقعیت را بپذیریم.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح واقعی فوتبالیست‌های ایران را در بازی مقابل ولز دیدیم و با این برد، مسیر صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی هموار شد.
وزیر ورزش و جوانان طی پیامی پیروزی تیم ملی ایران مقابل تیم ولز را در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر تبریک گفت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: تماشای شکست ایران مقابل انگلیس در جام جهانی برایم سخت بود.
مصدومیت علیرضا بیرانوند یک شوک واقعی به تیم ملی فوتبال ایران در دقایق اولیه بازی بود.
کارشناس فوتبال دنیا با بررسی شرایط تیم های حاضر در گروه B جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: تیم ملی ایران پس از انگلیس می تواند رویایش را رنگ واقعیت ببخشد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
کاظم اولیایی، عضو کمیته صدور مجوز کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌گوید باشگاه‌ها نباید انتظار گزارش غیر واقعی به فیفا داشته باشند.
سرمربی نساجی مازندران معتقد است سوپر جام آن ارزش واقعی‌اش را در فوتبال ایران ندارد.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت:بازیکنان تیمش به معنای واقعی یک تیم هستند و تاکنون بچه‌ها قدم‌های ابتدایی را برداشته اند و قدم‌های محکم‌تراین تیم در راه است.
در شرایطی که هنوز جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به پایان نرسیده اما به نظر می‌رسد بازگشت سرمربی پرتغالی سابق به نیمکت تیم ملی قطعی شده باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ