علی سیدزاده، مدیر کل دفتر مدیریت مصرف کشور نیز خبر داده که حجم ذخیره سد‌های تهران، ۱۰۰ میلیون متر معکب، کمتر شده است. در برخی از مخازن شهر تهران؛ ارتفاع آب که باید در حد ۴ متر باشد، به ۷۰ سانتی‌متر رسیده است. فراتر از تهران، در مقایسه با ۵ سال گذشته، ورودی سد‌های کشور، کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد. آمار‌ها می‌گویند آبِ شربِ ۵۰۰ شهرِ کشور با مشکل، تامین می‌شوند وَ ۱۰۱ شهر در "وضعیتِ قرمزِ تامینِ آب" هستند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سیاست گذار برای تعادل‌بخشی به بازارها نیازمند اطلاعات دقیق از روند معاملات کالاهاست که این آمار از بورس کالا بدست خواهد آمد.
در شرایطی که تعداد سلاح‌های گرم در آمریکا از جمعیت این کشور هم فراتر رفته است، آمارهای جدیدی از قتل، سرقت و تجاوز جنسی در این کشور در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است.
با پیگیری های دیوان محاسبات کشور، دستورالعمل نظام آمارهای مالی دولت در سال ۱۴۰۲ در اجرای جزء(۲) بند(ک) تبصره (۲) قانون بودجه در نظام حسابداری بخش عمومی دولت اجرایی شد.
در شرایطی که یکی از دغدغه‌های دولت موضوع عدالت منطقه‌ای در دسترسی به تسهیلات بانکی است، برخی استان‌ها و مناطق کشور به تسهیلات بانکی دسترسی بیشتری دارند، اما دسترسی برخی مناطق کم‌تر است. در جریان سفر‌های رییس جمهور یکی از پرتکرارترین موارد نارضایتی این است که برخی از بانک‌های کشور منابع و سپرده‌های مردم آن استان را جمع کرده، اما فقط بخش ناچیزی از آن را صرف پروژه‌های استان می‌کنند و مقصد این سپرده‌ها نامشخص است.
استقلال خوزستان با شکست آرمان گهر در هفته پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور دومین سهمیه صعود به لیگ برتر را بعد از شمس آذر قزوین به دست آورد.
دولت روسیه اعلام کرد که تا ماه آوریل سال آینده آمارهای رسمی مرتبط با تولید نفت و گاز این کشور را منتشر نمی‌کند.
جداول گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به بهمن ماه سال ۱۴۰۱ توسط بانک مرکزی منتشر شد.
رئیس جمهور در این جلسه موضوع جمعیت را از جمله موضوعات کلیدی و محوری کشور عنوان کرد و با اشاره به فرصت بسیار کوتاه برای عبور از بروز مشکل جمعیتی، بر ضرورت توجه و اقدام جدی دستگاه‌های مسئول نسبت به وظایف خود در این باره تأکید کرد.
آمارهای عجیب از شکست ۵گله لیورپول مقابل رئال
حساب کاربری لیگ فرانسه از عملکرد عالی ستاره پاریسی‌ها تمجید کرد.
روزنامه واشنگتن پست به تازگی آمارهایی تکان دهنده از قتل عام مردم آمریکا از سوی پلیس این کشور، منتشر کرده است.
تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات جهانی مقابل شیلی درحالی به پیروزی رسید که آمارها نشان از برتری تیم ایران داشتند.
دبیر ستاد حقوق بشر با بیان اینکه تا الان ۹ هزار قبضه سلاح سرد و گرم از اغتشاشگران کشف شده نه اینکه بگوییم از کنار مرز کشف شده بلکه در حین اغتشاشات و برای ورود به اغتشاشات کشف شده و بیش از ۱۰۰ نفر از عوامل وابسته گروه های تروریستی دستگیر شدند که مستقیم در اغتشاشات بودند یا وابسته به گروهک منافقین بودند یا سایر گروه های تروریستی، گفت: در اینستاگرام بیش از یک میلیون پست ایجاد شد و برای فروش سلاح در همین اغتشاشات تبلیغ کردند.
در شب شلوغ لیگ بسکتبال NBA دو ستاره از تیم های فیلادلفیا و دالاس آمارهای شگفت انگیزی از خود به ثبت رساندند.
مدیر مرکز تخصصی مردمی نفس در گلستان با اشاره به اینکه راه‌های دستیابی به جمعیت مطلوب پیش‌بینی شده که تسهیل‌گری ازدواج و کاهش سن باروری را از جمله آن‌ها است، بیان کرد: ما در کنار کاهش جمعیت با سقط جنین به‌عنوان یک معضل اجتماعی روبه‌رو هستیم.
آمار عجیب منتشر شده از لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی در جام جهانی 2022 قطر تعجب بسیاری را به همراه داشته است.
یک مرکز حقوق بشری در یمن از شهادت ۱۸ هزار و ۱۳ یمنی در جریان تجاوز ائتلاف سعودی علیه این کشور طی هفت سال و نیم گذشته خبر داد.
جداول گزیده آمارهای اقتصادی مربوط به شهریور ماه سال ۱۴۰۱ منتشر شد.
باشگاه استقلال در سال های گذشته تغییرات متعددی را در حوزه مدیریتی خود تجربه کرده است.
اعضاء شورای سیاست‌گذاری، شیوه رئیس‌جمهور در پاسخگویی به مشکلات و انداختن تقصیرها به گردن دولت‌های قبلی را در تناقض با سخنان و مشی پیشین ایشان، مبنی بر بی مسوولیتی روسای جمهور گذشته در مقصر دانستن دیگران و تمایز خود با آنها، دانستند. در واقع با گذشت بیش از یک سال از روی کارآمدن دولت جدید، لازم است اعضاء دولت به‌جای فرافکنی، عملکرد خود را تبیین کرده و اقدامات و دستاوردهای خود را با مردم در میان گذاشته و در قبال پذیرش کاستی‌ها نیز صادقانه و با شهامت برخورد کنند.
سعیدی افزود: دولت وعده رشد 80 درصدی اقتصاد را داده بود که به آن هم عمل نکرد به همین دلیل می‌گویم احتمالا درباره کشور دیگری صحبت می‌کنند.
بیش از ۵۰ وعده ابراهیم رئیسی در زمان انتخابات ۱۴۰۰ با محوریت اقتصاد، حالا در معرض قضاوت عمومی قرار گرفته است. برخلاف تبلیغات رسانه های دولتی، مردم کوچه و خیابان از کوچک تر شدن سفره خود در این مدت ناراضی هستند.
مرگ ۳ کودک و یک معلم داخل هوتک در دشتیاری
رئیس جمهور گفت: این گونه آمارهای نامستند، حتی در تصمیم‌سازی‌های درون دستگاهی نیز مشکل ایجاد می‌کند، بنابراین هر دستگاهی می‌خواهد آماری اعلام کند باید با مرکز آمار هماهنگ شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ