مدیرعامل انجمن حمایت از بیماران کلیوی خوزستان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی خانواده‌ها بسیاری از افراد کلیه خود را برای حل مشکلات زندگی‌شان می‌فروشند و قیمت کلیه افزایش یافته است بنابراین هر فردی بخواهد کلیه‌ای بخرد باید ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان هزینه کند و بسیاری از بیماران توان پرداخت چنین هزینه‌ای را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تفحص از عملکرد شرکت‌های پتروشیمی دولتی در فروش و صادرات محصولات را تصویب کردند.
بر اساس اعلام سازمان توسعه تجارت ایران، کلیه صادرکنندگان محصولات پتروشیمی، پالایشی، فولادی، فلزات اساسی رنگین و فرآورده­های نفتی مکلف به عرضۀ در سامانه نیما شدند.
ایرنا نوشت: فروشندگان اعضای بدن تنها به ارومیه محدود نمی‌شود و برای فروش اعضای بدن از همه شهر‌های آذربایجان غربی می‌توان آگهی‌ها را دید، از این رو خرید و فروش اعضای بدن مختص یک شهر نیست و حتی اتاق‌های عمل توافقی است تا در کدام بیمارستان و کدام شهر این کار را انجام دهند.
رئیس انجمن حمایت از بیماران کلیوی کرمانشاه می‌گوید: «اهدا کننده و اهدا گیرنده کلیه بیرون از ضوابط انجمن بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای اهدای کلیه توافق می‌کنند.»
یک نشریه اسپانیایی می‌گوید بارسلونا برای فروش فرانک کسیه در تابستان امسال تلاش می‌کند اما این هافبک ساحل‌عاجی به ماندگار شدن اصرار دارد و به هیچ عنوان نمی‌خواهد بارسا را ترک کند.
ماموران حجاب در ورودی حمام فین کاشان و بعد از گیت خرید، تذکر حجاب به افراد می‌دهند. از سر کردن شال و روسری و منع ورود با کلاه و حتی قد شلوار برای خانم‌ها تا ممنوعیت ورود آقایان با شلوارک از حساسیت‌های ورودی به اماکن تاریخی در این‌روزهاست.
چلسی در تلاش است، دو بازیکن را به اتلتیکو مادرید بدهد تا قیمت درخواستی اتلتیکو برای فروش ژوائو فلیکس کاهش پیدا کند.
کلیه، مغز استخوان و یک‌چهارم کبد و هر چیز دیگر در بدن انسان زنده را که بشود پیوند زد می‌توان از ۱۰۰ میلیون تومان تا یک میلیارد تومان در بازار سیاه اهدای اعضا، خرید و فروش کرد.
مدیرعامل راه‌آهن از آغاز پیش فروش بلیت‌های قطارهای نوروزی سال ۱۴۰۲ از روز شنبه ۱۳ اسفندماه در کلیه مسیرها به استثنای مسیرهای منتهی به مشهد مقدس و بالعکس خبر داد.
تنها عضوی که یک فرد زنده می‌تواند به کسی اهدا کند، کلیه و ریه است. به جز کلیه، هر فرد زنده‌ای اگر بخواهد هر عضو کامل خودش را اهدا کند، فوت می‌کند.
از ۳۰ میلیون تومان تا یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان... این‌ها قیمت‌هایی است که فروشندگان کلیه، کبد و مغز استخوان برای اعضای بدن‌شان در نظر گرفته‌اند. هر کدام از این افراد مسائل خاص خودشان را دارند، اما مشکل تمامی آن‌ها فقر و نداری است.
«مجید ابهری»، آسیب‌شناس و رفتارشناس اجتماعی در خصوص فروش اعضای بدن می‌گوید: «در اکثر کشور‌های جهان معامله بر سر اعضای بدن کاری رایج است و به‌رغم زشتی اجتماعی و ممنوعیت قانونی هنوز این اقدام ادامه دارد. معمولا خریداران کلیه کسانی هستند که در شرایط نامطلوب فیزیکی و سلامتی قرار دارند و خود و اطرافیان‌شان اجبار به تهیه کلیه برای او دارند. حتی اگر در شرایط نامناسب مالی قرار داشته باشند.
افغان‌ها به کودکان گرسنه خود قرص خواب آور می‌دهند تا آنان را آرام کنند عده‌ای دیگر از آنان دختران خود را فروخته اند و برخی دیگر اعضای بدن به خصوص کلیه‌های شان را می‌فروشند تا زنده بمانند.
یکی از بازیکنان شاغل در فوتبال ایران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.
معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به تعهد نوسازی ۹ هزار تاکسی درون‌شهری، از آغاز مجدد فرآیند نوسازی پس از دریافت مجوز شماره‌گذاری برای محصول سورن پلاس دوگانه سوز خبر داد.
در راستای اتحاد استراتژیک دو شرکت سایپا و ایران خودرو و با حضور مدیران عامل دو شرکت، نخستین مرکز فروش و خدمات پس از فروش مشترک سایپا و ایران خودرو افتتاح و شروع به فعالیت کرد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده و افزایش ظرفیت تولید تمامی محصولات گروه سایپا از شرایط قرعه کشی خارج شد.
معاون وزیر صمت با اشاره به رشد بیش از ۲۸۳ درصدی تولید خودروی سواری کامل گفت: در نیمه دوم امسال، عرضه همه خودرو‌های سایپا و دیگر شرکت‌های خودروساز با توجه به معادل بودن عرضه و تقاضا، توسط خود شرکت‌ها یا از طریق بورس کالا انجام می‌شود. ایران خودرو نیز فروش خودرو‌های تولیدی را در سامانه فروش خود شرکت اجرا خواهد کرد.
وزیر آموزش و پرورش گفت: ساخت ۱۰۰ مدرسه نیز در استان کلید خورده و ساخت و ساز را نیز خیرین به عهده خواهند گرفت.
همراه اول دور جدیدی از فروش آنلاین گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از ۴G و ۵G را کلید زد.
براساس تصمیم اتخاذ شده در نشست محمدعلی تیموری و مهدی خطیبی، مدیران عامل سایپا و ایران خودرو، با احداث نخستین نمایندگی مشترک میان دو شرکت برای ارایه خدمات به خودرو‌های سواری، نیمه سنگین و سنگین، ادغام شبکه خدمات پس از فروش دو خودروساز بزرگ کشور کلید می‌خورد.
براساس تصمیم اتخاذ شده در نشست مهدی خطیبی و محمدعلی تیموری، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا، با احداث نخستین نمایندگی مشترک میان دو شرکت برای ارایه خدمات به خودروهای سواری، نیمه سنگین و سنگین، ادغام شبکه خدمات پس از فروش دو خودروساز بزرگ کشور کلید می‌خورد.
گروه صنعتی ایران خودرو با هدف شفاف‌سازی فروش محصولات و حذف تدریجی قرعه‌کشی، برای عرضه خودرو در بورس کالا اقدام کرده که در نخستین گام، بخشی از تولیدات دو مدل هایما S5 و S7 از این طریق به فروش خواهد رسید.
دکتر رحیمی کارشناس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در خصوص زمان و مکان اولین عزاداری امام حسین (ع) بعد از واقعه عاشورا را توضیح می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ