اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات تیم ملی عمان، معتقد حضور در تورنمنت کافا یک آزمون برای بازیکنان بوده است.
دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران با تاکید بر این که بازی به بازی شرایط تیم ایران بهتر می‌شود، گفت: امیدوارم در دیدارهای بعدی جبران کنیم.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: با وجود بازی فینال و فشارهایی که بر روی تیم‌ها بود بچه های ما با تجربه خود این بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
لوچیانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، در آستانه دیدار تیمش با میلان در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌گوید او و بازیکنانش در اوج فوتبال‌شان هستند و فردا تنها برای پیروزی وارد زمین خواهند شد.
فولاد خوزستان احتمالا با این ترکیب مقابل شاگردان ساپینتو قرار خواهد گرفت.
لورنزو بونوچی که هرگز پیروزی تیم محبوبش تورینو برابر یوونتوس را تجربه نکرده، دوست دارد امشب تورینو بالاخره برنده دربی دلاموله شود.
جواد نکونام ترکیب یازده نفره خود برای جدال حساس با الفیصلی عربستان را اعلام کرد.
سرمربی کروات عمان می گوید که بازیکنان تیمش بابت حضور در جام خلیج فارس، تجربه زیادی کسب کرده اند.
مصطفی شیخ یکی از بازیکنان جوانی است که ماه‌هاست در اردوی گل‌گهر حضور دارد و امیر قلعه‌نویی رفته رفته او را آماده مسابقات می‌کند.
با تایید اریک تن‌هاخ، منچستریونایتد یک دروازه‌بان جدید به خدمت می‌گیرد. اما علت اضافه شدن یک گلر به فهرست بازیکنان یونایتد چه بوده است؟
علی چینی که تجربه پیروزی در دربی در قامت مربی استقلال را در کارنامه دارد، درباره شرایط شهرآورد تهران توضیحاتی ارائه داد.
تمامی بازیکنان تیم ملی ایران در مصاف با ولز روز بسیار خوبی را تجربه کردند. البته ماجرا برای جهانبخش به شکل دیگری رقم خورد.
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه عملکردی فاجعه‌بار سنگین‌ترین شکست خود را در تاریخ جام‌های جهانی با سرمربیگری کارلوس کی‌روش تجربه کرد.
احسان حاج‌صفی مطابق انتظار در ترکیب اصلی ایران قرار خواهد گرفت و جلوتر از سایر بازیکنان پا به زمین می‌گذارد.
مدافع راست نساجی می گوید احمد موسوی بازیکن بزرگی است و تجربه او به تیمش کمک خواهد کرد.
مدافع چپ ملی‌پوش استقلال در جریان دیدار با تونس از زمین اخراج شد.
تعدادی از بازیکنان قرار گرفته شده در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بار حضور در جام جهانی را تجربه خواهند کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است با تجربه بازیکنان آمریکا را شکست داده‌اند.
بازیکن سابق تیم ملی آمریکا می گوید که بازیکنان جوان کشورش می توانند در جام جهانی و از جمله بازی با ایران، شگفتی ساز شوند.
دو بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در جدال پورتو و لورکوزن شرایط متفاوتی را تجربه کردند. یکی درون زمین و یکی به طور کامل روی نیمکت!
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در ازبکستان و انجام سه بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بالایی را به دست آورند.
در شبی که پیکان شکستی غیرمنتظره را در کرمان تجربه کرد، رضا مجد کرمانشاهی یکی از بدترین بازیکنان زمین بود.
سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل گفت: در بازی مقابل مس ما به تجربه بازیکنان مس و خامی بازیکنانم باختیم
سرمربی تیم فوتسال قند کاترین آمل گفت: در بازی مقابل مس ما به تجربه بازیکنان مس و خامی بازیکنانم باختیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ