وزارت خارجه روسیه موضع گیری‌های ضد روسی مقامات آمریکا علیه این کشور را مورد انتقاد قرار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سناتور لهستانی در گفت‌وگو با یک رسانه اوکراینی گفت که هر جنگجوی وابسته به ارتش خصوصی «واگنر» که از مرز بلاروس عبور کند، با نیروهای لهستان و آمریکا روبه‌رو خواهد شد.
«آنتونی بلینکن»، وزیر امور خارجه آمریکا در مورد وضعیت روسیه و شبه نظامیان گروه واگنر و رئیس آن «یوگنی پریگوژین» با وزیر امور خارجه اوکراین گفتگو کرد.
آمریکا اعلام کرده است که آماده گفتگوی کنترل تسلیحات بدون پیش شرط با روسیه و چین است.
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش در پیامی آمریکا و سه کشور اروپایی عضو برجام را مقصر عدم حصول نتیجه در گفت‌وگوها درباره برنامه هسته‌ای ایران دانست.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز گفت: تنها در شرایط برابر با آمریکا گفت‌وگو می‌کنیم.
واشنگتن می‌گوید که روسیه باید هزینه بازسازی اوکراین و خسارتی که به این کشور واردکرده را تقبل کند.
وزیر خارجه آمریکا در جریان نشست آتی گروه هفت قرار است به موضوعات مربوط به جنگ روسیه و اوکراین بپردازد.
چند مقام آمریکایی مدعی شدند که روسیه یا طرفداران آن عامل درز اطلاعات محرمانه ارتش آمریکا هستند.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
وزیر خارجه آمریکا بار دیگر با طرح ادعاهایی اعلام کرد واشنگتن مخالف آغاز گفت‌وگوهای صلح بین روسیه و اوکراین است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که درخواستی رسمی از سوی آمریکا برای گفتگوی وزرای خارجه دو کشور در حاشیه نشست گروه 20 ارائه شد.
رئیس هیات روسیه در مذاکرات رفع تحریم‌ها، امکان جمع‌بندی گفت‌وگوها برای ازسرگیری اجرای کامل برجام ظرف چند روز را «واقعی» توصیف اما تصریح کرد که ایالات متحده آمریکا برای ازسرگیری مذاکرات آماده نیست.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید مدعی شد رئیس‌جمهور اوکراین به راه‌حل دیپلماتیک برای بحران اوکراین اعتقاد دارد ولی در شرایط کنونی آمادگی آغاز گفت‌وگو با روسیه را ندارد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد نشست دوجانبه مقامات آمریکایی و روسیه که قرار بود بود امروز در قاهره، پایتخت مصر، برگزار شود، به تعویق افتاده است.
مقامات آمریکا به دولت اوکراین توصیه کرده‌اند که پنجره گفت‌وگو با روسیه را باز نگه دارد و کی‌یف نیز شروط جدید و «نرم‌تری» برای مذاکره با روسیه اعلام کرده است.
سخنگوی دولت روسیه اعلام کرد دولت اوکراین با دستور واشنگتن از گفت‌وگو با مسکو طفره می‌رود.
بلینکن و هرتزوگ درباره آنچه آن را «تقویت روابط دوجانبه آمریکا-اسراییل، نگرانی‌های امنیتی مشترک، از جمله جنگ متجاوزانه روسیه در اوکراین و تاثیر مخرب ایران در منطقه» خوانده‌اند، گفتگو کرده‌اند.
کاخ کرملین درپی گفتگوی تلفنی بین وزرای دفاع آمریکا و روسیه اعلام کرد که برنامه ای برای گفتگوی تلفنی بین روسای جمهور دو کشور مطرح نیست.
وزیران دفاع روسیه و آمریکا تلفنی درباره امنیت بین المللی و تحولات اوکراین گفتگو کردند.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد دولت آمریکا از مدت‌ها قبل در جنگ اوکراین حضوری فعال دارد و اینکه واشنگتن دروغ می‌گوید که به مسکو پیشنهاد گفت‌وگو داده است.
وزیر امور خارجه روسیه تأکید کرد دولت آمریکا از مدت‌ها قبل در جنگ اوکراین حضوری فعال دارد و اینکه واشنگتن دروغ می‌گوید که به مسکو پیشنهاد گفت‌وگو داده است.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در گفت‌وگویی اعلام کرد مقامات و دولت این کشور روسیه را مجبور کردند که به اوکراین حمله کند.
آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا و سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه هفتم مرداد ماه برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین با یکدیگر تلفنی گفت وگو کردند.
وزرای خارجه آمریکا و روسیه برای نخستین بار پس از جنگ اوکراین، به صورت حضوری دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ