مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه‌ای را در مبارزه با اشکال مختلف تبعیض نژادی و مبارزه با نازیسم تصویب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای حقوق بشر ضمن تاکید بر لزوم «شفافیت» سیستم‌های هوش مصنوعی، خواستار «جمع‌آوری، استفاده، اشتراک‌گذاری، آرشیو و حذف» داده‌های هوش مصنوعی طبق ساز و کاری سازگار با حقوق بشر شده است.
مجمع عمومی سازمان ملل قطعنامه ضد روسیه درباره اوکراین را به تصویب رساند.
نماینده دائم روسیه در سازمان ملل در سخانی تصریح کرد: پیش‌نویس قطعنامه غرب در مجمع عمومی سازمان ملل ضدروسی است؛ آن ها اوکراین را برای جنگ چند ساله با مسکو آماده‌ می کنند.
وزارت دفاع انگلیس مدعی شده که اقلام توقیف شده شامل "موشک‌های زمین به هوا و موتور موشک‌های کروز" بوده‌اند. انگلیس مدعی شد که این اقدام نقض قطعنامه ۲۲۳۱ و ۲۱۴۰ شورای امنیت سازمان ملل محسوب می‌شود.
وبگاه آکسیوس در گزارشی نوشت: رئیس جمهور اوکراین درخواست بنیامین نتانیاهو در زمینه ارائه رای مخالف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.
سازمان همکاری اسلامی از تصویب قطعنامه ضدصهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل استقبال کرد.
نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین تصویب قطعنامه ضد صهیونیستی از طرف مجمع عمومی سازمان ملل متحد را پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین برشمرد و خواستار اقدامات سازمان ملل در حمایت از فلسطینیان شد.
مجمع عمومی سازمان ملل با اکثریت آراء در قطعنامه‌ای نظر مشورتی دیوان بین‌المللی دادگستری را درباره اقدامات رژیم صهیونیستی خواستار شد.
کنعانی با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و جنگ روانی علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: بانیان این قطعنامه که خود ناقض تمام اصول بنیادین و ابتدایی حقوق بشر در جهان هستند، به جای دلسوزی منافقانه برای حقوق بشر مردم ایران، از همراهی با تروریسم اقتصادی دولت آمریکا علیه ملت ایران دست برداشته و میزبانی از گروهک‌های تروریستی را متوقف نمایند.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد شامگاه گذشته در نشستی با وجود مخالفت آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، قطعنامه ای در زمینه برگزاری مراسم سالروز اشغال فلسطین (یوم النکبه) تصویب کرد.
خدیجه کریمی،‌ مدیر کل امور بین‌الملل معاونت زنان و خانواده جمهوری اسلامی ایران در نشست ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل که منجر به صدور قطع‌نامه ضد ایرانی شد، نطقش را گم کرد!
تصویب قطعنامه ضد ایرانی شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد با استقبال مقام‌های آمریکا رو‌به‌رو شد.
آمریکا و کشورهای اروپایی در ادامه حمایت‌ از اغتشاشات در ایران، یک قطعنامه ضدایرانی در شورای حقوق بشر سازمان ملل تصویب کردند.
منابع خبری گزارش داده‌اند این قطعنامه برای تصویب نهایی ماه آینده به مجمع عمومی ارسال خواهد شد. قطعنامه مذکور که توسط کانادا معرفی شده با ۷۹ رأی موافق، ۲۸ رأی مخالف و ۶۸ رأی ممتنع به تصویب رسیده بود.
رژیم صهیونیستی سفیر اوکراین در اراضی اشغالی را به دلیل حمایت کی یف از قطعنامه های ضد این رژیم در سازمان ملل، احضار کرد.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه قطعنامه ضد روسی سازمان ملل در خصوص پرداخت غرامت به اوکراین را هدف انتقاد قرار داد.
یک روزنامه عبری گزارش داد که امتناع تل آویو از رأی مثبت به قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه به اوکراین، انتقام از رأی مثبت کی یف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل بود.
یک روزنامه عبری گزارش داد که امتناع تل آویو از رأی مثبت به قطعنامه پرداخت غرامت جنگی توسط روسیه به اوکراین، انتقام از رأی مثبت کی یف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل بود.
سفیر رژیم صهیونیستی در اوکراین از همراهی کی‌یف با قطعنامه های ضد صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل انتقاد کرد.
نماینده انگلیس در شورای امنیت ادعا کرد که روسیه و ایران قطعنامه ۲۲۳۱ سازمان ملل را نقض کرده اند.
سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل متحد گفت: از سوءاستفاده از قطعنامه ۲۲۳۱ در خصوص جنگ اوکراین و ادعاهای بی اساس در مورد ایران جلوگیری کنید.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد با صدور قطعنامه ای اقدام روسیه برای الحاق بخش‌هایی از اوکراین را محکوم کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز و در جریان برگزاری هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی این سازمان، قطعنامه غیرالزام آور ضدروسی را در ارتباط با درگیری ها در اوکراین تصویب کرد.
مجمع عمومی سازمان ملل متحد امروز و در جریان برگزاری هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی این سازمان، قطعنامه غیرالزام آور ضدروسی را در ارتباط با درگیری ها در اوکراین تصویب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ