وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضا، مکان بسیار بزرگی است و حتی امثال اینشتین هم گاهی با محدودیت‌هایی مواجه می‌شوند. یکی از معروف‌ترین این محدودیت‌ها، مرکز سیاهچاله است که به نظر می‌رسد که در آن نظریه معروف اینشتین به طور کامل بی‌اثر می‌شود. حالا، یک بررسی تازه که از سوی دانشمندان دانشگاه سجونگ کره جنوبی انجام شده، نشان می‌دهد که محدودیت دیگری هم در دیدگاه نیوتن و اینشتین از گرانش را می‌توان در حرکات مداری ستاره دوگانه که فاصله زیادی دارند و به صورت گسترده از هم دور هستند، یافت.
وایکینگ‌ها سکه‌های اسلامی را به عنوان اشیائی ارزشمند و زیبا می‌شناختند؛ به همین خاطر بود که اشیائی تزیینی مانند سنجاق سینه را با تقلید از طرح سکه‌های اسلامی ساخته بودند.
بر طول این تابوت تصاویری به زبان هروگلیف حک شده که نشان می‌دهد صاحب این مومیایی یکی از افراد بزرگ عصر خود بوده است.
نتیجه گیری یک مقاله علمی نشان داد که اگزوزم‌ها به دلیل تاثیر قابل توجه بر رگزایی می‌توانند ابزار ایده آلی برای درمان بیماری‌های ایسکمیک باشند.
شیوۀ تدفین این فرد مثل یک معماست که از یک طرف نشان‌دهندۀ مجرم بودن اوست و از طرف دیگر جایگاه بالای او در مراتب نظامی را نشان می‌دهد.
این اسکن‌ها نه تنها استخوان‌های حفظ‌شده آرترودایر را نشان داد، بلکه سایر اندام‌های نرم از جمله قلب و همچنین معده، روده و کبد را در معرض دید دانشمندان قرار داد.
در جدیدترین کشف باستان‌شناسان، فسیلی که نشان دهنده گونه‌ای جدید از نسل دایناسو‌رهای گوشت‌خوار که به بزرگی یک اتوبوس، در قسمت شرقی کشور اسپانیا یافت شده است.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
شواهد نشان می‌دهد که این خزنده بیشتر در نواحی گرمسیری (ساوانا) یافت می‌شود. امدادگران به دلیل جثه بزرگ این مارمولک، آن را «هیولا» نامیدند! و به دنبال یک متخصص برای مراقبت از این هیولا هستند.
باستان شناسان اخیرا سازه‌های سنگی خاصی به نام مستطیل را در عربستان کشف کرده اند که ممکن است نشان دهنده دین نوسنگی در عربستان باشد.
جنازه کشف شده مربوط به مردی حدود ۴۰ ساله است که بررسی‌ها نشان می‌دهد یک روز از فوت این مرد گذشته است.
در سال ۲۰۱۷ بود که زمین‌شناسان این قاره که در تمام این مدت از دیدرس پنهان بود را پیدا کردند. حالا بخش عمده‌ای از قاره کشف شده زیر آب است و زمین‌شناسان موسسه تحقیقاتی Zealand Crown، از آن به عنوان نمونه‌ای یاد می‌کنند که نشان می‌دهد که چطور ممکن است چیزی به این واضحی تا مدت‌ها از دید‌ها پنهان مانده و سال‌ها طول بکشد تا کشف شود. تولوچ در این باره توضیح داده: «ما هنوز موفق به درک کامل این موضوع نشده‌ایم که چرا زلاندیا از گوندوانا دور شده است.»
نتایج یک نظرسنجی عمومی در چین نشان می‌دهد که ۸۹ درصد مردم بدون گوشی خود احساس بیقرار بودن دارند و نمی‌توانند از پس انجام کارها برآیند!
باستان‌شناسان معتقدند مقبرۀ تازه کشف‌شده در شهر باستانی ساگالاسوس، نشانه‌هایی از یک مراسم تدفین با مناسک جادویی را در خودش دارد. مناسکی که نشان می‌دهند زندگان از بازگشت این مرده در هراس بوده‌اند!
سی‌تی‌اسکن‌های جدید مومیایی پسری که حدود دو هزار و ۳۰۰ سال پیش در مصر درگذشته است، نشان می‌دهد که جواهرات کمیابی درون بدن او قرار داده شده است.
نتیجه مطالعه هاروارد در مورد رشد بزرگسالان همبستگی قوی بین روابط عمیق و احساس خوشبختی را نشان می‌دهد. پرسش این است که یک فرد چگونه آن روابط عمیق را پرورش می‌دهد؟
نتایج تحقیقات دانشمندان نشان داد که سطح یخ یک لایه روان کننده منحصر به فرد دارد که خود ترمیم شونده است.
یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که تیراناسوروس رکس یا تی‌رکس، یک خزنده غول‌پیکر کندذهن نبوده و مغزش تقریبا به اندازه میمون‌های امروزی بوده است.
نتیجه مطالعه‌ای تازه نشان می‌دهد که چربی اضافی روی ران و سلولیت ممکن است واقعا برای سلامتی شما مفید باشد. این موضوع کاملا در تضاد با این باور رایج است که چربی اضافی با افزایش خطر بیماری قلبی، دیابت نوع ۲، سکته مغزی یا بیماری عروق کرونر مرتبط است.
تیم تحقیق پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد جوانی مواجه شدند که بین یک پتو پیچیده شده و به دلایل نامشخصی فوت کرده بود. همچنین روند تحقیقات نشان داد اهالی محله مشاهده کردند که مرد جوانی با یک موتورسیکلت جسد این مردجوان را کنار سطل زباله رها کرده و متواری شده است.
دانشمندان با استفاده از ترکیبی از روش‌های جدید توالی‌یابی دی‌ان‌ای و ویرایش ژن، توانستند به طور قطعی نشان دهد که پروتئین Piezo۱ حامل این موارد و موارد دیگراست و با انجام این تحقیقات Er به عنوان یک گروه خونی جدید معرفی شد.
خبرنگاران آسوشیتدپرس تایید کرده‌اند که روز پنجشنبه از این منطقه در جنگلی خارج از ایزیوم بازدید کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند در میان درختان صد‌ها قبر با صلیب‌های چوبی ساده وجود دارد که بیشتر آن‌ها فقط با اعداد مشخص شده‌اند. یک قبر بزرگتر هم وجود دارد که نشان می‌دهد جسد ۱۷ سرباز اوکراینی در آن دفن است.
بررسی‌های دانشمندان برزیلی نشان داد که اسید آمینه تورین می‌تواند در درمان‌های ضد پیری عملکرد مناسبی را از خود به نمایش بگذارد.
بررسی‌ها نشان داد، عاملان این جنایت در جریان درگیری مقتول را با شال همسرش که چندی قبل فوت شده است، به قتل رساندند و از مهلکه گریخته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ