راننده پیشین فرمول یک راهکار جلوگیری از نهمین پیروزی مکس ورشتپن در گرندپری هلند را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اعلام افزایش مجدد قیمت بنزین در ترکیه نگرانی هایی را برای قاچاق بنزین به این کشور همجوار به وجود آورده است؛ مسئولان شرکت ملی پالایش و پخش برای جلوگیری ازاین موضوع نیز تمهیداتی اندیشیده اند.
پپ گواردیولا، سرمربی تیم منچسترسیتی، در یک مهمانی شام دونفر توانست کایل واکر، مدافع تیمش را برای تمدید قرارداد متقاعد کند.
چای سیاه و سبز منابع سرشاز از آنتی اکسیدانی به نام کاتچین هستند که برای کاهش آسیب‌های اکسیداتیو در مغز موثر واقع می‌شود. مصرف چای با کاهش فشار خون و کاهش سطح کلسترول نیز ارتباط دارد.
جایگزین کردن مایعاتی که در طول تمرین از دست داده‌اید باید اولویت شماره یک باشد. داشتن آب زیاد در شکم نه زیاد، بلکه کمی اشتها را کاهش می‌دهد. به محض پایان ورزش آب بنوشید تا تشنگی خود را برطرف کنید و فضایی در شکم خود اشغال کنید.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اعطای تخفیف مالیاتی به مودیانی که مالیات خود را به صورت هوشمند پرداخت می‌کنند، می‌تواند به روند جلوگیری از فرار مالیاتی کمک کند.
شاید به نظر برسد که بهترین راه برای جلوگیری از بدبو شدن دهان، کنار گذاشتن سیر و پیاز از رژیم غذایی است. با این حال، همیشه مقاومت در برابر وسوسه‌ی مصرف آن‌ها امکان‌پذیر نیست. به‌علاوه، به‌دلیل مزایای زیادی که برای سلامتی دارند، عاقلانه نیست که از خوردن‌شان اجتناب کنیم.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
اصلی‌ترین راهکار برای جلوگیری از سردی معده اصلاح مزاج است. خوردن آب و عسل به صورت ناشتا بسیار مفید است. عسل را می‌توان در آب جوش هم حل کرد. هر فردی مزاج خاص خود را دارد و باید در خوردن غذاها، تعدیل مزاج رعایت شود.
گرمای تابستان و اشعه ماوراء بنفش خورشید می‌تواند به چشمان شما آسیب بزند؛ اما می‌توان با چند راهکار از آسیب به چشم در فصل تابستان و در معرض نور خورشید محافظت کرد.
پژوهشگران مدرسه پزشکی دانشگاه نیویورک، با مطالعه روی سلول‌های بنیادی ملانوسیت در موش، فرایند جدیدی برای رنگ‌بخشی به مو‌ها پیدا کرده‌اند.
۱. روزانه ۵ واحد یا بیشتر از انواع سبزی و میوه مصرف کنیم. ۲. مصرف مقدار زیادی از غذا‌های با فیبر بالا، مانند نان‌های سبوس دار، غلات و حبوبات.۳. با افزایش فیبر در رژیم غذایی، مقدار مایعات بایستی به دست کم ۸ لیوان در روز افزایش یابد.
برای جلوگیری از تابش نور از پنجره‌ها، از پرده‌ها استفاده کنید. هر صفحه نمایش الکترونیکی مانند تلویزیون یا رایانه را خاموش کنید تا نور در اتاق نباشد. همچنین می‌توانید از چشم‌بند خواب برای پوشاندن چشم‌هایتان استفاده کنید تا بخوابید.
عضو هیئت رئیسه مجلس درباره رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی گفت: قطعاً ورود فناوری با کمک اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه و ترغیب صنایع به هزینه کرد در فناوری می‌تواند یکی از راهکار‌های اصلی رهایی از تله‌ی صادرات انرژی مجازی باشد و از خام فروشی جوگیری کند.
کارشناس انرژی گفت: سیاست‌هایی نظیر منوط کردن دریافت یارانه انرژی به توسعه زنجیره ارزش برای رهایی کشور از تله صادرات انرژی مجازی راهکار خوبی است. همچنین در کنار این موضوع باید تکنولوژی و تحقیق و توسعه به صنعت کشور وارد شود تا بتوانیم از خام فروشی فاصله بگیریم و به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا حرکت کنیم.
علی سعدوندی گفت: توصیه اول این که ارز باید تک نرخی شده و ارزپاشی و فساد در این زمینه جلوگیری شود، نکته دوم کسری بودجه نیز تا حد زیادی رفع شده و به مردم در این زمینه پاسخ داده شود.
تجمع غیرطبیعی یا بیش از حد چربی در بدن، علاوه بر این‌که فرد را دچار اضافه وزن یا چاقی می‌کند، خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را نیز در او افزایش می‌دهد. در این اینفوگرافیک چند راه ساده را برای جلوگیری از چاق شدن می‌خوانید.
شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که ناخواسته بر روی لینک آلوده‌ای که از طریق پیامک برایتان ارسال شده است کلیک کرده باشید؛ اما راهکار جلوگیری از سرقت اطلاعات موبایل چیست؟
یک کارشناس اقتصادی، پیش‌بینی‌پذیر کردن نرخ ارز، حرکت آن متناسب با نرخ تورم و جلوگیری از رفتار هیجانی را راهکاری ثبات نرخ ارز دانست.
استفاده از پساب تصفیه شده فاضلاب شهری به جای منابع آب‌های زیرزمینی برای آبیاری فضای سبز شهر تهران، راهکاری منطقی برای حفظ ذخایر ارزشمند آب‌های زیرزمینی و جلوگیری از فرونشست زمین است.
سازمان لیگ بسکتبال در راستای جلوگیری از وقفه در پیگیری منظم لیگ برتر تصمیم دارد دیدارهایی که شورای تامین استان اجازه برگزاری آنها را نمی‌دهد را به تهران منتقل کند.
مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران از اولیای دانش‌آموزان و سایر شهروندانی که از وسایل نقلیه شخصی استفاده می‌کنند، خواست تا با انجام معاینه فنی وسیله نقلیه خود در مراکز مکانیزه، از بروز آسیب‌ها و صدمات بیشتر به فرزندان خود و سایر دانش‌آموزانی که سال جدید تحصیلی را آغاز کرده‌اند، جلوگیری کنند.
راهکاری ارزان برای جلوگیری از چاقی
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه احیای وزارت بازرگانی مشکلات را برطرف نمیکند، گفت: اصلی‌ترین راهکار رونق تولید و جلوگیری از تلاطمات قیمتی وحدت مدیریتی در تولید و توزیع است.
وزیر صمت با بیان اینکه راهکاری جلوگیری از قطعی برق، تولید برق است، گفت: هم اکنون در وزارت صنعت، معدن و تجارت تولید ۱۲ هزار مگاوات نیروگاه را شروع کردیم که نمونه آن در استان سمنان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ