کارشناس انرژی گفت: سیاست‌هایی نظیر منوط کردن دریافت یارانه انرژی به توسعه زنجیره ارزش برای رهایی کشور از تله صادرات انرژی مجازی راهکار خوبی است. همچنین در کنار این موضوع باید تکنولوژی و تحقیق و توسعه به صنعت کشور وارد شود تا بتوانیم از خام فروشی فاصله بگیریم و به سمت تولید محصولات با ارزش افزوده بالا حرکت کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شنیده می شود که برای حضور در تیم امید، هفت بازیکن استقلال توسط رضا عنایتی رجیستر شده اند که نام سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری نیز در این فهرست دیده می شود.
اگر حفظ و حراست همه‌جانبه از اراضی کشاورزی در برنامه هفتم توسعه لحاظ نشود در آینده نه‌چندان دور با چالش جدی در حوزه امنیت غذایی روبه‌رو می‌شویم.
کامرون و همکارانش برای کمک کردن به این بخش از پژوهش، کهکشان ان‌جی‌سی ۱۲۷۷ را با دستگاهی به نام «طیف‌نگار میدان انتگرال»(IFS) مشاهده کردند. این کار به آنها امکان داد تا به نقشه‌برداری از حرکت کهکشان بپردازند و جرم کهکشان و نحوه توزیع آن را تعیین کنند.
نقدهای زیادی به کمیته داوران وارد است اما نباید آنها را مسبب تمام اتفاقات داخل مستطیل سبز دانست.
تغییرات قوانین نقل و انتقالات دست بسیاری از تیم‌ها را بسته از جمله پرسپولیس که با یک چالش بزرگ مواجه شده است.
روزنامه های قطر در تیتر خبرهای دیدار اخیر وزیر امور خارجه ایران از دوحه از «حسین امیر عبداللهیان» تنها با عنوان «عبداللهیان» یاد کردند چرا که «امیر» را مختص امیر قطر می‌دانند هر چند برای آن «ال» شناسه می‌آورند
پرسپولیس توانست قهرمانی را در فصل بیست و دوم به نام خود کند که اکنون اما درگیر شرایط عجیبی شده است.
پرسپولیس در سال جدید 9 بازی انجام داده و به 9 پیروزی دست یافته تا رکورد ویژه ای را به نام خود کند.
ستاد امر و به معروف و نهی از منکر هم به صف منتقدان لایحه «حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب» پیوسته که اخیرا توسط قوه قضائیه تهیه شده است. انتقاد و مخالفت ستاد امر به معروف، اما یک تفاوت مهم با موضع دیگر منتقدان دارد. این ستاد خودش لایحه‌ای را به عنوان پیشنهاد جایگزین برای لایحه قوه قضائیه تهیه و به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است. نام پیش نویس پیشنهادی این ستاد «لایحه عفاف و حجاب و مقابله با مظاهر فساد و تباهی» است.
«جادوگر کرملین» نام رمانی است که به بررسی عملکرد درونی دولت ولادیمیر پوتینِ می پردازد.شایان ذکر است، که این رمان نگرانی‌هایی را درباره اینکه آیا این کتاب به دیدگاه مثبت مردم فرانسه درباره روسیه دامن خواهذ زد یا نه، دولت مردان فرانسه را با چالش جدیدی روبرو کرده ای است. مخالفان آن می‌گویند که این کتاب تصویری کاملا هوادارانه از پوتین را ارائه می‌دهد که ممکن است بر سیاست کشوری تاثیر بگذارد
وزیر امور خارجه آمریکا از چین به عنوان بزرگترین چالش مشترک این کشور و ژاپن نام برد.
درخواست بی سابقه پیراهن‌های آرژانتین با نام و شماره مسی، کمپانی آدیداس را با چالشی بزرگ روبرو کرده است.
لیونل مسی با کیلیان امباپه؟ یکی یکشنه شب نام خود در دل تاریخ ثبت خواهد کرد.
اولین نشست از همایش «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» با موضوع «فرصت‌ها و چالش‌های سامانه مودیان» با حضور صاحب‌نظران در مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
علی خضریان در تذکری گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترورهای اخیر ، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
خضریان؛ نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در اتفاقات اخیر جریان ضدانقلاب نتوانست اکثریت جامعه ایران عزیز را با خود همراه کند و فضا را به سمت ایجاد چالش جدیدی ببرد لذا این جریان همچون دهه ۶۰ به سمت ترور رفته است؛ یکی از ترور‌های اخیر، ترور رسانه‌ای یکی از خبرنگاران فارس به نام آقای سید احسان حسینی است.
سرمربی تیم ملی ایران در بازی با امریکا با چالش بزرگی به نام انتخاب دروازه‌بان روبرو خواهد بود.
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی به نام «چالش IG Candid» می‌باشد و قصد دارد آن را از شبکه اجتماعی جدید «BeReal» کپی برداری کند.
مدافع اسبق پرسپولیس و سپاهان اکنون در چالشی جدید به عنوان سرمربی وحدت مشهد کار را در لیگ دسته اول دنبال خواهد کرد.
امیرآبادی بیان کرد: سپاه پاسداران چالش اصلی مذاکرات نیست و اصلا به عنوان چالش نمی توان از آن نام برد و بزرگترین مسئله پیش رو ضمانت جهت انجام تعهدات می‌باشد. زیرا این تعهدات باید به شکلی باشد که ایران بتواند از منافع اقتصادی آن بهره مند شود.
شرکت‌های آسیا تک، پتروشیمی الوند، حمل و نقل ریلی و ۱۲ شرکت دیگر در صف عرضه اولیه بورس و فرابورس هستند که در میان آن نام شرکت‌های پر حاشیه‌ای همچون شرکت پالایشی ستاره خلیج فارس به چشم می‌خورد.
منطق حکم می‌کند اگر اعتراضی به قواعد بازی وجود دارد، تا زمان تغییر قواعد بازی در آن شرکت نکنیم؛ اما اگر با پذیرش قواعدی که ممکن است حتی اشکالات وارده به آن نیز صحیح باشد، وارد بازی شدیم، در میانه بازی و زمانی که احتمال باخت را دادیم، با اعتراض به قواعد بازی صحنه را ترک نکنیم و نتیجه بازی را نیز بپذیریم.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ